🤡✨-°دیوونه خونه هایلی و وایلی°-🤡✨
رن موهاش بلند نبودا.... 😨
الان که فکرش رو میکنم راست میگ-
🤡✨-°دیوونه خونه هایلی و وایلی°-🤡✨
رن یو آر مونیکا؟-
رن مونیکاست-
🤡✨-°دیوونه خونه هایلی و وایلی°-🤡✨
من نمدا😦
اها فهمیدم چرا
اولای بازی قبل از اینکه با رن آشنا شیم
یه قسمت یه چند تا گذینه میاره درباره ی استایل مو
تو بلند رو زدی فک کنم