eitaa logo
مدرسه عالی هیأت - نشست هیأت‌پژوهی
411 دنبال‌کننده
103 عکس
78 ویدیو
10 فایل
💠 #مدرسه_عالی_هیأت به‌عنوان یک سکوی آموزشی، آموزش‌های متنوعی را به هیأت‌ها و مجموعه‌های فعال در عرصه هیأت ارائه می‌دهد. 🔷 ارتباط با مدیریت (آقای صادق مولایی) 👈 شماره تماس: 09102804900 👈 آیدی: @sadegh_molayi 🔷 ارتباط با ادمین 👈 آیدی: @admin_h_h_S
مشاهده در ایتا
دانلود
40.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 «نشست اربعین‌پژوهی۳؛ ویدئو۲» 💠 استاد ❗️ ضرورت توجه به ابعاد آفاقی و انفسی پدیدۀ اربعین. ❗️ برخی از مهم‌ترین عناصر آیین اربعین... ❗️ لزوم برداشت عمیق معرفتی از مناسک اربعین. 🌐 مشاهدۀ فیلم در وب‌گاه : https://heyat.tv/video/Q89Lyyxj/ ⚜️ مدرسه‌عالی‌هیأت @Heyat_High_School
33.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 «نشست اربعین‌پژوهی۳؛ ویدئو۳» 💠 استاد ❗️ معایبی که سفر جمعی اربعین به دنبال دارد و می‌بایست نسبت به مدیریت و کنترل آن اهتمام داشت. ❗️ وجه شباهتی که میان اربعین و مناسکی همچون اعتکاف وجود دارد... 🌐 مشاهدۀ فیلم در وب‌گاه : https://heyat.tv/video/38z0W1ao/ ⚜️ مدرسه‌عالی‌هیأت @Heyat_High_School
38.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 «نشست اربعین‌پژوهی۳؛ ویدئو۴» 💠 استاد ❗️ مناسک و ارتباط عاطفی با اهل‌بیت(ع) سه اثر مهم به دنبال دارد... ❗️ معادله‌ای که زندگی هر فردی را متحول خواهد ساخت! ❓ عدم پیاده‌سازی صحیح این معادله، چه آسیبی را در پی خواهد داشت؟ 🌐 مشاهدۀ فیلم در وب‌گاه : https://heyat.tv/video/Va1qz5aR/ ⚜️ مدرسه‌عالی‌هیأت @Heyat_High_School
41.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 «نشست اربعین‌پژوهی۳؛ ویدئو۵» 💠 استاد 🔆 اربعین و افق تمدنی آن... ↔️ تفاوت نگاه ما با غرب به مقولۀ تمدن. ❓ عنصر اصلی که یک حرکت امت‌ساز و یک حرکت کلان اجتماعی را به وجود می‌آورد چیست؟ 🌐 مشاهدۀ فیلم در وب‌گاه : https://heyat.tv/video/BaLQOjxO/ ⚜️ مدرسه‌عالی‌هیأت @Heyat_High_School
48.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 «نشست اربعین‌پژوهی۳؛ ویدئو۶» 💠 استاد 🌹 عنصر محبت و اضلاع سه‌گانۀ آن، چه نقشی در شکل‌گیری تمدن اسلامی دارد؟ ❓ اصل محبت، باید در منافع شخصی متبلور شود یا در منافع غیر و یا در هر دو؟ 🌐 مشاهدۀ فیلم در وب‌گاه : https://heyat.tv/video/08E7R9ay/ ⚜️ مدرسه‌عالی‌هیأت @Heyat_High_School
41.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 «نشست اربعین‌پژوهی۳؛ ویدئو۷» 💠 استاد ❗️ اهمیت نقش روایت و روایت‌گری اربعین در نیل به فهم و کنش عظیم اجتماعی. ⬅️ چهار ویژگی اساسی در روایت‌گری که باید مدنظر زائرین و خادمین اربعین قرار گیرد. 🌐 مشاهدۀ فیلم در وب‌گاه : https://heyat.tv/video/2aNpE98v/ ⚜️ مدرسه‌عالی‌هیأت @Heyat_High_School
48.72M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 «نشست اربعین‌پژوهی۳؛ ویدئو۸» 💠 استاد ❗️ توجه ویژه به عنصر تفکر در زیارات مشاهد مشرفه؛ علی‌الخصوص در موسم اربعین. ❓ آن عراقی شریف، بهرۀ خود را از بذل مال و جان خود می‌برد. ما چه بهره‌ای برده‌ایم؟ ❗️ اربعین، زمانی جامعه‌ساز خواهد بود که... ❓ آیا زیارات ما، منجر به تغییر رفتار در زندگی‌مان شده یا خیر؟ 🌐 مشاهدۀ فیلم در وب‌گاه : https://heyat.tv/video/Xxo2NQaL/ ⚜️ مدرسه‌عالی‌هیأت @Heyat_High_School
47.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 «نشست اربعین‌پژوهی۷؛ ویدئو۱» 💠 استاد 📚 معرفی اجمالی کتاب «عقلانیت، مدنیت، معنویت در بستر اربعین» از زبان نویسندۀ کتاب. 📝 توضیح مختصری از ظرفیت‌های کلان اجتماعی و الگوهای مطالعه در زمینۀ اربعین. 🌐 مشاهدۀ فیلم در وب‌گاه : https://heyat.tv/video/DPZgW7aM/ ⚜️ مدرسه‌عالی‌هیأت @Heyat_High_School
49.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 «نشست اربعین‌پژوهی۵؛ ویدئو۱» 💠 استاد ❓ بر اساس منظومۀ فکری امام خامنه‌ای(مدظله)، مخاطبان و صاحبان اصلی اربعین چه کسانی هستند؟ ❓ اربعین، چه ظرفیت جامعه‌سازی‌ای به‌وسع عظمت مخاطبان خود دارد؟ 📚 معرفی اجمالی کتاب شش‌جلدی «سرآغاز» ♾ کارِ بر زمین مانده بسیار است... 🌐 مشاهدۀ فیلم در وب‌گاه : https://heyat.tv/video/GaVRQ6aX/ ⚜️ مدرسه‌عالی‌هیأت 💠 @Heyat_High_School
🎞 «نشست اربعین‌پژوهی۱۱؛ ویدئو کل نشست» 💠 استاد حجت‌الاسلام‌والمسلمین 💠 با موضوع: مهم‌ترین محورها و ایده‌ها جهت خدمت‌رسانی به زائران اربعین. ❇️ جاری شدن برکات سالیانۀ اربعین در تمامی جنبه‌های زندگی. ❇️ اربعین، بستری برای تقویت روحیۀ بندگی و خدمت‌گزاری، با تعمیم خدمت‌رسانی به زوار. ❇️ موج‌آفرینی رسانه‌ای توسط زائرین. ❇️ تولید محتواهای قابل استفاده در طول سال. ❇️ سوق دادن موضوعات علمی (پایان‌نامه، مقاله و...) به سمت اربعین. ❇️ فرصت رونمایی از دستاوردهای ناب. ❇️ شبکه‌سازی بین هسته‌ها و مجموعه‌های فرهنگی. ❇️ تعمیم‌دادن خیرات و برکات اربعین به زندگی انسان‌ها. ❇️ عمق‌بخشی به ابعاد معرفتی مسیر اربعین. ❇️ آیین‌سازی شخصی. ❇️ تبدیل دورهمی‌های موجود در مسیر پیاده‌روی به پاتوق‌های مشاوره و تصمیم‌گیری‌های فرهنگی. 🌐 مشاهدۀ فیلم کامل در وب‌گاه : https://heyat.tv/video/DPgZpG8d/ ⚜️ مدرسه‌عالی‌هیأت @Heyat_High_School
41.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 «نشست اربعین‌پژوهی۵؛ ویدئو۲» 💠 استاد ✳️ پنج مأموریت مهم کنش‌گران اربعین: 🤝 وحدت ☀️ حفظ پویایی حیات عاشورا در اربعین ⚔️ مبارزۀ حق علیه باطل 🔛 امتداد پیاده‌روی اربعین 👥 الگوسازی 🌐 مشاهدۀ فیلم در وب‌گاه : https://heyat.tv/video/gxwvYray/ ⚜️ مدرسه‌عالی‌هیأت @Heyat_High_School
48.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 «نشست اربعین‌پژوهی۵؛ ویدئو۳» 💠 استاد ❗️ مهم‌ترین وظایفی که در مسأله‌ی وحدت بر دوش ما قرار دارد. ❓ چه تدبیر و برنامه‌ای برای مقابله با تفرقه‌افکنی دشمنان میان ملت‌های مسلمان اندیشیده شده است؟ 🌐 مشاهدۀ فیلم کامل در وب‌گاه : https://heyat.tv/video/Zae9Rvam/ ⚜️ مدرسه‌عالی‌هیأت @Heyat_High_School
❎ اربعین به رخداد گردشگری آئینی و مذهبی ارزان‌قیمت تبدیل نشود. 🟠 تفاوت میان زیارت اربعین و گردشگری. 🌐 برای دریافت مطلب کامل، فیلم را در سایت مشاهده کنید: https://heyat.tv/video/madXvRav/ 💠 جامعه‌ایمانی‌مشعر 💠 جامعه‌فعالان‌مردمی‌اربعین ⚜️ مدرسه‌عالی‌هیأت @Heyat_High_School
🚩 کانال ایده‌های کنش‌گری هیأت راه‌اندازی شد... ✅ این درگاه حلقه اتصالیست مابین ایده‌پردازی و کنش‌گری در بستر هیأت 🔅 شما هم می‌توانید ایده‌های خود را به اشتراک بگذارید. 👇🏻شناسه کاربری جهت ثبت ایده و ارتباط: ▫️@Khademe_heyat 🪴ایده‌های کنش‌گری هیأت: ▫️@eadeeh
38.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 «نشست اربعین‌پژوهی۵؛ ویدئو۴» 💠 استاد احیای حادثۀ کربلا به چه مؤلفه‌هایی نیاز دارد؟ ❗️ نقش بسزای «تبیین» در احیای حادثۀ کربلا. 🌐 مشاهدۀ فیلم در وب‌گاه : https://heyat.tv/video/vP7VY684/ ⚜️ مدرسه‌عالی‌هیأت @Heyat_High_School
39.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 «نشست اربعین‌پژوهی۷؛ ویدئو۲» 💠 استاد ❗️ محدودیت کارکردهای رسانه‌ای، یکی از مهم‌ترین ضعف‌های موجود در اربعین. ❓ اشتیاق زیارت اربعین، باید به چه کنش‌هایی منجر شود؟ ❗️ اهمیت تولید واقعیت رسانه‌ای در اربعین. 🌐 مشاهدۀ فیلم در وب‌گاه : https://heyat.tv/video/O8XWbqxg/ ⚜️ مدرسه‌عالی‌هیأت @Heyat_High_School
33.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 «نشست اربعین‌پژوهی۵؛ ویدئو۵» 💠 استاد ⭕️ در سالیان اخیر سعی دشمنان بر این بوده که موضوع امام حسین(ع) یک موضوع شخصی و هیجانی باشد. ☑️ مهم‌ترین استراتژی در برابر این مسئله چیست؟ 🌐 مشاهدۀ فیلم در وب‌گاه : https://heyat.tv/video/M8QbyAPq/ ⚜️ مدرسه‌عالی‌هیأت @Heyat_High_School
44.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 «نشست اربعین‌پژوهی۷؛ ویدئو۳» 💠 استاد ❓ چرا اربعین با وجود سختی‌های مکرر خود، تکراری نمی‌شود و بلکه هرساله پرشورتر برگزار می‌شود؟ 🌐 مشاهدۀ فیلم در وب‌گاه : https://heyat.tv/video/raM1KwaO/ ⚜️ مدرسه‌عالی‌هیأت @Heyat_High_School
33.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 «نشست اربعین‌پژوهی۵؛ ویدئو۶» 💠 استاد 🖇 لوازم مأموریت مبارزۀ حق علیه باطل... 🚩 اربعین، چه بلایی بر سر پیکرۀ ظلم می‌آورد که این‌گونه بر علیه آن صف‌بندی کرده‌اند؟ 🌐 مشاهدۀ فیلم در وب‌گاه : https://heyat.tv/video/XPYAqVPo/ ⚜️ مدرسه‌عالی‌هیأت @Heyat_High_School
37.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 «نشست اربعین‌پژوهی۷؛ ویدئو۴» 💠 استاد ❓ مناسک دینی که بازنمای میزان دین‌داری ما است، آیا می‌تواند تضمین‌کنندهٔ تغییر رفتار دینی ما هم باشد؟ 🌐 مشاهدۀ فیلم در وب‌گاه : https://heyat.tv/video/AxAJqp8N/ ⚜️ مدرسه‌عالی‌هیأت @Heyat_High_School
📣 مدرسه‌عالی‌هیأت ❇️ سلسله‌نشست‌های 📜 🕯 🔰 اهمیت و ضرورت پرداختن به تاریخ شفاهی هیأت با تأکید بر جایگاه برجسته پیرغلامان اهل‌بیت علیهم‌السلام 🔵 با حضور جناب آقای استاد 🔶 محقق و نویسندۀ تاریخ شفاهی 🔶 استاد و پژوهشگر تاریخ معاصر 🗓 |٢شنبه|۳مهر١۴٠٢|ساعت۹:۳۰| 📌 |قم|انتهای‌بلوارجمهوری‌اسلامی|میدان امام‌حسین(ع)|مجتمع‌فرهنگی‌نور| 💠 جامعه‌ایمانی‌مشعر ⚜️ مدرسه‌عالی‌هیأت @Heyat_High_School
📣 نشست‌هیأت‌پژوهی ❇️ نشست ♨️ 🔰 نقد و ارزیابی کتاب «کاروان عشق (درآمدی بر پیشینه و آیین‌های عزاداری هیأت‌های حسینی استان همدان)» ⬅️ با حضور: 🟢 آقایان و 🔶 نویسندگان کتاب «کاروان عشق» 🔴 ناقد کتاب، جناب آقای استاد 🔶 استاد و پژوهشگر تاریخ معاصر 🗓 |٢شنبه|۳مهر١۴٠٢|ساعت۱۴:۳۰| 📌 |قم|انتهای‌بلوارجمهوری‌اسلامی|میدان امام‌حسین(ع)|مجتمع‌فرهنگی‌نور| 💠 جامعه‌ایمانی‌مشعر ⚜️ نشست‌هیأت‌پژوهی @Heyat_High_School
📣 مدرسه‌عالی‌هیأت ❇️ سلسله‌نشست‌های 📜 🕯 🔰 اهمیت و ضرورت پرداختن به تجربه‌نگاری فعالان عرصه هیأت با تأکید بر جایگاه برجسته پیرغلامان اهل‌بیت علیهم‌السلام 🔵 با حضور جناب آقای دکتر 🔶 پژوهشگر مطالعات اجتماعی 🔶 مدیر کارگروه تجربه‌نگاری فرهنگی پژوهشکدۀ باقرالعلوم علیه‌السلام 🗓 |شنبه|۸مهر١۴٠٢|ساعت١۵| 📌 |قم|انتهای‌بلوارجمهوری‌اسلامی|میدان امام‌حسین علیه‌السلام|مجتمع‌فرهنگی‌نور| 💠 جامعه‌ایمانی‌مشعر ⚜️ مدرسه‌عالی‌هیأت @Heyat_High_School
📣 مدرسه‌عالی‌هیأت ❇️ سلسله‌نشست‌های 📜 🕯 🔰 ظرفیت و نقش پیرغلامان اهل‌بیت علیهم‌السلام در بیان، تکمیل و غنی‌سازی تاریخ شفاهی رویدادها و مسائل فرهنگی و اجتماعی 🔵 با حضور جناب آقای استاد 🔶 محقق و نویسندۀ تاریخ شفاهی 🔶 استاد و پژوهشگر تاریخ معاصر 🗓 |١شنبه|۹مهر١۴٠٢|ساعت۱۰:۳۰| 💠 جامعه‌ایمانی‌مشعر ⚜️ مدرسه‌عالی‌هیأت @Heyat_High_School
📣 مدرسه‌عالی‌هیأت ❇️ سلسله‌نشست‌های 📜 🕯 🕯 🔰 سوژه‌یابی و انتخاب سوژه؛ نحوۀ تبدیل پدیده‌های رایج هیأت به سوژه با تأکید بر جایگاه برجستۀ پیرغلامان اهل‌بیت علیهم‌السلام 🔵 با حضور جناب آقای دکتر 🔶 عضو هیأت علمی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران 🔶 پژوهشگر حوزۀ تاریخ شفاهی 🗓 |١شنبه|۹مهر١۴٠٢|ساعت۱۶| 💠 جامعه‌ایمانی‌مشعر ⚜️ مدرسه‌عالی‌هیأت @Heyat_High_School