41.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 «نشست اربعینپژوهی۳؛ ویدئو۷»
💠 استاد #مسعود_معینی_پور
❗️ اهمیت نقش روایت و روایتگری اربعین در نیل به فهم و کنش عظیم اجتماعی.
⬅️ چهار ویژگی اساسی در روایتگری که باید مدنظر زائرین و خادمین اربعین قرار گیرد.
🌐 مشاهدۀ فیلم در وبگاه #هیأت_تی_وی:
https://heyat.tv/video/2aNpE98v/
⚜️ مدرسهعالیهیأت
@Heyat_High_School
48.72M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 «نشست اربعینپژوهی۳؛ ویدئو۸»
💠 استاد #مسعود_معینی_پور
❗️ توجه ویژه به عنصر تفکر در زیارات مشاهد مشرفه؛ علیالخصوص در موسم اربعین.
❓ آن عراقی شریف، بهرۀ خود را از بذل مال و جان خود میبرد. ما چه بهرهای بردهایم؟
❗️ اربعین، زمانی جامعهساز خواهد بود که...
❓ آیا زیارات ما، منجر به تغییر رفتار در زندگیمان شده یا خیر؟
🌐 مشاهدۀ فیلم در وبگاه #هیأت_تی_وی:
https://heyat.tv/video/Xxo2NQaL/
⚜️ مدرسهعالیهیأت
@Heyat_High_School
47.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 «نشست اربعینپژوهی۷؛ ویدئو۱»
💠 استاد #مسعود_معینی_پور
📚 معرفی اجمالی کتاب «عقلانیت، مدنیت، معنویت در بستر اربعین» از زبان نویسندۀ کتاب.
📝 توضیح مختصری از ظرفیتهای کلان اجتماعی و الگوهای مطالعه در زمینۀ اربعین.
🌐 مشاهدۀ فیلم در وبگاه #هیأت_تی_وی:
https://heyat.tv/video/DPZgW7aM/
⚜️ مدرسهعالیهیأت
@Heyat_High_School
49.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 «نشست اربعینپژوهی۵؛ ویدئو۱»
💠 استاد #سید_محمد_صادقی_آرمان
❓ بر اساس منظومۀ فکری امام خامنهای(مدظله)، مخاطبان و صاحبان اصلی اربعین چه کسانی هستند؟
❓ اربعین، چه ظرفیت جامعهسازیای بهوسع عظمت مخاطبان خود دارد؟
📚 معرفی اجمالی کتاب ششجلدی «سرآغاز»
♾ کارِ بر زمین مانده بسیار است...
🌐 مشاهدۀ فیلم در وبگاه #هیأت_تی_وی:
https://heyat.tv/video/GaVRQ6aX/
⚜️ مدرسهعالیهیأت
💠 @Heyat_High_School
🎞 «نشست اربعینپژوهی۱۱؛ ویدئو کل نشست»
💠 استاد حجتالاسلاموالمسلمین #محمد_قطبی
💠 با موضوع: مهمترین محورها و ایدهها جهت خدمترسانی به زائران اربعین.
❇️ جاری شدن برکات سالیانۀ اربعین در تمامی جنبههای زندگی.
❇️ اربعین، بستری برای تقویت روحیۀ بندگی و خدمتگزاری، با تعمیم خدمترسانی به زوار.
❇️ موجآفرینی رسانهای توسط زائرین.
❇️ تولید محتواهای قابل استفاده در طول سال.
❇️ سوق دادن موضوعات علمی (پایاننامه، مقاله و...) به سمت اربعین.
❇️ فرصت رونمایی از دستاوردهای ناب.
❇️ شبکهسازی بین هستهها و مجموعههای فرهنگی.
❇️ تعمیمدادن خیرات و برکات اربعین به زندگی انسانها.
❇️ عمقبخشی به ابعاد معرفتی مسیر اربعین.
❇️ آیینسازی شخصی.
❇️ تبدیل دورهمیهای موجود در مسیر پیادهروی به پاتوقهای مشاوره و تصمیمگیریهای فرهنگی.
🌐 مشاهدۀ فیلم کامل در وبگاه #هیأت_تی_وی:
https://heyat.tv/video/DPgZpG8d/
⚜️ مدرسهعالیهیأت
@Heyat_High_School
41.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 «نشست اربعینپژوهی۵؛ ویدئو۲»
💠 استاد #سید_محمد_صادقی_آرمان
✳️ پنج مأموریت مهم کنشگران اربعین:
🤝 وحدت
☀️ حفظ پویایی حیات عاشورا در اربعین
⚔️ مبارزۀ حق علیه باطل
🔛 امتداد پیادهروی اربعین
👥 الگوسازی
🌐 مشاهدۀ فیلم در وبگاه #هیأت_تی_وی:
https://heyat.tv/video/gxwvYray/
⚜️ مدرسهعالیهیأت
@Heyat_High_School
48.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 «نشست اربعینپژوهی۵؛ ویدئو۳»
💠 استاد #سید_محمد_صادقی_آرمان
❗️ مهمترین وظایفی که در مسألهی وحدت بر دوش ما قرار دارد.
❓ چه تدبیر و برنامهای برای مقابله با تفرقهافکنی دشمنان میان ملتهای مسلمان اندیشیده شده است؟
🌐 مشاهدۀ فیلم کامل در وبگاه #هیأت_تی_وی:
https://heyat.tv/video/Zae9Rvam/
⚜️ مدرسهعالیهیأت
@Heyat_High_School
❎ اربعین به رخداد گردشگری آئینی و مذهبی ارزانقیمت تبدیل نشود.
🟠 تفاوت میان زیارت اربعین و گردشگری.
#دکتر_مسعود_معینیپور
#عکسنوشته
🌐 برای دریافت مطلب کامل، فیلم را در سایت #هیأت_تی_وی مشاهده کنید:
https://heyat.tv/video/madXvRav/
💠 جامعهایمانیمشعر
💠 جامعهفعالانمردمیاربعین
⚜️ مدرسهعالیهیأت
@Heyat_High_School
🚩 کانال ایدههای کنشگری هیأت راهاندازی شد...
✅ این درگاه حلقه اتصالیست مابین ایدهپردازی و کنشگری در بستر هیأت
🔅 شما هم میتوانید ایدههای خود را به اشتراک بگذارید.
👇🏻شناسه کاربری جهت ثبت ایده و ارتباط:
▫️@Khademe_heyat
🪴ایدههای کنشگری هیأت:
▫️@eadeeh
38.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 «نشست اربعینپژوهی۵؛ ویدئو۴»
💠 استاد #سید_محمد_صادقی_آرمان
❓ احیای حادثۀ کربلا به چه مؤلفههایی نیاز دارد؟
❗️ نقش بسزای «تبیین» در احیای حادثۀ کربلا.
🌐 مشاهدۀ فیلم در وبگاه #هیأت_تی_وی:
https://heyat.tv/video/vP7VY684/
⚜️ مدرسهعالیهیأت
@Heyat_High_School
39.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 «نشست اربعینپژوهی۷؛ ویدئو۲»
💠 استاد #مسعود_معینی_پور
❗️ محدودیت کارکردهای رسانهای، یکی از مهمترین ضعفهای موجود در اربعین.
❓ اشتیاق زیارت اربعین، باید به چه کنشهایی منجر شود؟
❗️ اهمیت تولید واقعیت رسانهای در اربعین.
🌐 مشاهدۀ فیلم در وبگاه #هیأت_تی_وی:
https://heyat.tv/video/O8XWbqxg/
⚜️ مدرسهعالیهیأت
@Heyat_High_School
33.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 «نشست اربعینپژوهی۵؛ ویدئو۵»
💠 استاد #سید_محمد_صادقی_آرمان
⭕️ در سالیان اخیر سعی دشمنان بر این بوده که موضوع امام حسین(ع) یک موضوع شخصی و هیجانی باشد.
☑️ مهمترین استراتژی در برابر این مسئله چیست؟
🌐 مشاهدۀ فیلم در وبگاه #هیأت_تی_وی:
https://heyat.tv/video/M8QbyAPq/
⚜️ مدرسهعالیهیأت
@Heyat_High_School
44.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 «نشست اربعینپژوهی۷؛ ویدئو۳»
💠 استاد #مسعود_معینی_پور
❓ چرا اربعین با وجود سختیهای مکرر خود، تکراری نمیشود و بلکه هرساله پرشورتر برگزار میشود؟
🌐 مشاهدۀ فیلم در وبگاه #هیأت_تی_وی:
https://heyat.tv/video/raM1KwaO/
⚜️ مدرسهعالیهیأت
@Heyat_High_School
33.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 «نشست اربعینپژوهی۵؛ ویدئو۶»
💠 استاد #سید_محمد_صادقی_آرمان
🖇 لوازم مأموریت مبارزۀ حق علیه باطل...
🚩 اربعین، چه بلایی بر سر پیکرۀ ظلم میآورد که اینگونه بر علیه آن صفبندی کردهاند؟
🌐 مشاهدۀ فیلم در وبگاه #هیأت_تی_وی:
https://heyat.tv/video/XPYAqVPo/
⚜️ مدرسهعالیهیأت
@Heyat_High_School
37.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 «نشست اربعینپژوهی۷؛ ویدئو۴»
💠 استاد #مسعود_معینی_پور
❓ مناسک دینی که بازنمای میزان دینداری ما است، آیا میتواند تضمینکنندهٔ تغییر رفتار دینی ما هم باشد؟
🌐 مشاهدۀ فیلم در وبگاه #هیأت_تی_وی:
https://heyat.tv/video/AxAJqp8N/
⚜️ مدرسهعالیهیأت
@Heyat_High_School
📣 مدرسهعالیهیأت
❇️ سلسلهنشستهای #هیأتوتاریخ۳
📜 #تاریخ_شفاهی۳
🕯 #پیرغلامان۱
🔰 اهمیت و ضرورت پرداختن به تاریخ شفاهی هیأت با تأکید بر جایگاه برجسته پیرغلامان اهلبیت علیهمالسلام
🔵 با حضور جناب آقای استاد #حمید_قزوینی
🔶 محقق و نویسندۀ تاریخ شفاهی
🔶 استاد و پژوهشگر تاریخ معاصر
🗓 |٢شنبه|۳مهر١۴٠٢|ساعت۹:۳۰|
📌 |قم|انتهایبلوارجمهوریاسلامی|میدان امامحسین(ع)|مجتمعفرهنگینور|
💠 جامعهایمانیمشعر
⚜️ مدرسهعالیهیأت
@Heyat_High_School
📣 نشستهیأتپژوهی
❇️ نشست #هیأتپژوهی۲۱
♨️ #نقدوبررسی۴
🔰 نقد و ارزیابی کتاب «کاروان عشق (درآمدی بر پیشینه و آیینهای عزاداری هیأتهای حسینی استان همدان)»
⬅️ با حضور:
🟢 آقایان #علیرضا_حمدیه و #محسن_صیفیکار
🔶 نویسندگان کتاب «کاروان عشق»
🔴 ناقد کتاب، جناب آقای استاد #حمید_قزوینی
🔶 استاد و پژوهشگر تاریخ معاصر
🗓 |٢شنبه|۳مهر١۴٠٢|ساعت۱۴:۳۰|
📌 |قم|انتهایبلوارجمهوریاسلامی|میدان امامحسین(ع)|مجتمعفرهنگینور|
💠 جامعهایمانیمشعر
⚜️ نشستهیأتپژوهی
@Heyat_High_School
📣 مدرسهعالیهیأت
❇️ سلسلهنشستهای #هیأتوتاریخ۴
📜 #تجربهنگاری۱
🕯 #پیرغلامان۲
🔰 اهمیت و ضرورت پرداختن به تجربهنگاری فعالان عرصه هیأت با تأکید بر جایگاه برجسته پیرغلامان اهلبیت علیهمالسلام
🔵 با حضور جناب آقای دکتر #علیرضا_مؤمن_آرانی
🔶 پژوهشگر مطالعات اجتماعی
🔶 مدیر کارگروه تجربهنگاری فرهنگی پژوهشکدۀ باقرالعلوم علیهالسلام
🗓 |شنبه|۸مهر١۴٠٢|ساعت١۵|
📌 |قم|انتهایبلوارجمهوریاسلامی|میدان امامحسین علیهالسلام|مجتمعفرهنگینور|
💠 جامعهایمانیمشعر
⚜️ مدرسهعالیهیأت
@Heyat_High_School
📣 مدرسهعالیهیأت
❇️ سلسلهنشستهای #هیأتوتاریخ۵
📜 #تاریخ_شفاهی۴
🕯 #پیرغلامان۳
🔰 ظرفیت و نقش پیرغلامان اهلبیت علیهمالسلام در بیان، تکمیل و غنیسازی تاریخ شفاهی رویدادها و مسائل فرهنگی و اجتماعی
🔵 با حضور جناب آقای استاد #حمید_قزوینی
🔶 محقق و نویسندۀ تاریخ شفاهی
🔶 استاد و پژوهشگر تاریخ معاصر
🗓 |١شنبه|۹مهر١۴٠٢|ساعت۱۰:۳۰|
💠 جامعهایمانیمشعر
⚜️ مدرسهعالیهیأت
@Heyat_High_School
📣 مدرسهعالیهیأت
❇️ سلسلهنشستهای #هیأتوتاریخ۶
📜 #تاریخ_شفاهی۵
🕯 #پیرغلامان۴
🕯 #آموزش_و_توانمندسازی۱
🔰 سوژهیابی و انتخاب سوژه؛ نحوۀ تبدیل پدیدههای رایج هیأت به سوژه با تأکید بر جایگاه برجستۀ پیرغلامان اهلبیت علیهمالسلام
🔵 با حضور جناب آقای دکتر #غلامرضا_عزیزی
🔶 عضو هیأت علمی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
🔶 پژوهشگر حوزۀ تاریخ شفاهی
🗓 |١شنبه|۹مهر١۴٠٢|ساعت۱۶|
💠 جامعهایمانیمشعر
⚜️ مدرسهعالیهیأت
@Heyat_High_School
📣 مدرسهعالیهیأت
❇️ سلسلهنشستهای #هیأتوتاریخ۷
📜 #تجربهنگاری۲
🕯 #آموزش_و_توانمندسازی۱
🔰 باید و نبایدهای یک تجربهنگاری موفق
🔵 با حضور جناب آقای دکتر #امید_نیکداد
🔶 محقق و پژوهشگر حوزه تجربهنگاری
🔶 دکتری فلسفه تعلیم و تربیت
🔶 معاون پژوهش مؤسسه فرهنگ و اندیشه ملل
🗓 |٢شنبه|۱۰مهر١۴٠٢|ساعت۱٠|
📌 |قم|انتهایبلوارجمهوریاسلامی|میدان امامحسین(ع)|مجتمعفرهنگینور|
💠 جامعهایمانیمشعر
⚜️ مدرسهعالیهیأت
@Heyat_High_School
📣 مدرسهعالیهیأت
❇️ سلسلهنشستهای #هیأتوتاریخ۸
📜 #تاریخ_شفاهی۶
🕯 #پیرغلامان۵
🕯 #آموزش_و_توانمندسازی۲
🔰 آداب و تکنیکهای مصاحبه با پیرغلامان اهلبیت علیهمالسلام
🔵 با حضور جناب آقای دکتر #علی_ططری
🔶 استاد گروه مطالعات آرشیوی دانشگاه الزهرا(س)
🔶 مشاور اسبق مرکز اسناد و تاریخ دیپلماسی وزارت امور خارجه
🔶 مدیر مؤسسه فرهنگی هنری رهاورد اندیشه و خرد
🔶 عضو هیأت مؤسس و هیأت مدیره انجمن تاریخ شفاهی ایران
🗓 |۲شنبه|۱۰مهر١۴٠٢|ساعت۱۶|
📌 |قم|انتهایبلوارجمهوریاسلامی|میدان امامحسین(ع)|مجتمعفرهنگینور|
💠 جامعهایمانیمشعر
⚜️ مدرسهعالیهیأت
@Heyat_High_School
📣 مدرسهعالیهیأت
❇️ سلسلهنشستهای #هیأتوتاریخ۹
📜 #تجربهنگاری۳
🕯 #آموزش_و_توانمندسازی۲
🔰 تکنیکهای تجربهنگاری (سوژهیابی، مصاحبه و الزامات پیادهسازی، تدوین، انتشار و آرشیو)
🔵 با حضور جناب آقای دکتر #علیرضا_مؤمن_آرانی
🔶 پژوهشگر مطالعات اجتماعی
🔶 مدیر کارگروه تجربهنگاری فرهنگی پژوهشکدۀ باقرالعلوم علیهالسلام
🗓 |۳شنبه|۱۱مهر١۴٠٢|ساعت۱۰|
💠 جامعهایمانیمشعر
⚜️ مدرسهعالیهیأت
@Heyat_High_School
📣 مدرسهعالیهیأت
❇️ سلسلهنشستهای #هیأتوتاریخ۱۰
📜 #تاریخ_شفاهی۷
🕯 #آموزش_و_توانمندسازی۳
🔰 تکنیکها و الزامات پیادهسازی، تدوین، انتشار و آرشیو در تاریخ شفاهی
🔵 با حضور جناب آقای دکتر #علی_ططری
🔶 استاد گروه مطالعات آرشیوی دانشگاه الزهرا(س)
🔶 مشاور اسبق مرکز اسناد و تاریخ دیپلماسی وزارت امور خارجه
🔶 مدیر موسسه فرهنگی هنری رهاورد اندیشه و خرد
🔶 عضو هیات موسس و هیئت مدیره انجمن تاریخ شفاهی ایران
🗓 |۵شنبه|۱۳مهر١۴٠٢|ساعت۱۶|
💠 جامعهایمانیمشعر
⚜️ مدرسهعالیهیأت
@Heyat_High_School
📣 مدرسهعالیهیأت
❇️ سلسلهنشستهای #هیأتوتاریخ۱۱
📜 #زندگینامهنویسی١
🕯 #با_پژوهشگران١
🔰 چیستی زندگینامه و بررسی اصول و مبانی آن
🔵 با حضور جناب آقای دکتر #علیرضا_ملائی_توانی
🔶 عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی
🔶 مدیر اسبق گروه تاریخ مرکز اسناد انقلاب اسلامی
🔶 مدرس و پژوهشگر تاریخ و ایرانشناسی
🔶 عضو اسبق هیأت مدیرهٔ انجمن ایرانی تاریخ
🗓 |شنبه|۱۵مهر١۴٠٢|ساعت۱۴|
📌 |قم|انتهایبلوارجمهوریاسلامی|میدان امامحسین(ع)|مجتمعفرهنگینور|
💠 جامعهایمانیمشعر
⚜️ مدرسهعالیهیأت
@Heyat_High_School