به گزارش گروه بین الملل رجانیوز:
بایدن به استفاده از اقدامات قهری با قوت ادامه خواهد داد و آنچه میتوان انتظارش را داشت، ایجاد تغییراتی از جمله تصمیمگیری در خصوص آنها به صورت مشورتی و هماهنگی نزدیکتر با متحدان آمریکا خواهد بود.
به نوشته رویترز، انتخاب «آنتونی بلینکن» به عنوان وزیر خارجه و «جیک سالیوان» به عنوان مشاور امنیت ملی هم نشان میدهد گرچه بایدن در استفاده از تحریمها به چندجانبهگرایی روی خواهد آورد، توقف این سیاست در دستور کار نخواهد بود.
به گفته چند منبع، «ادویل ادیمو» که قرار است فرد شماره دوی وزارت خزانهداری دولت بایدن شود، قول داده که بر روی امنیت ملی متمرکز باشد و از رژیم تحریمها برای آنچه وی «مسئول شناختن بازیگران بد» خوانده، استفاده کند. فردی که گفته میشود ارزیابی تحریمها را در دوره بایدن برعهده خواهد داشت.
ایران، بزرگترین دوراهی بایدن
جو بایدن از بازگشت به برجام در صورت تعهد کامل ایران به این توافق سخن گفته است. بنابر گزارش رویترز، ایران اولین اقدام را به عهده دولت جدید آمریکا گذاشته و ممکن است به دنبال امتیازگیری باشد.
به گفته یک فرد نزدیک به تیم بایدن، گرچه ممکن است برای او دادن تخفیف تحریمی قابل توجه به ایران در آینده نزدیک دشوار باشد، میتواند با کاهش محدودیتهایی که مانع دستیابی ایران به کالاهای بشردوستانه در میانه همهگیری کرونا شده، راهی را برای تعامل مجدد باز کند.
«رابرت مالی» که مشاور دولت اوباما در امور مرتبط با ایران بود و به طور غیر رسمی به تیم بایدن مشاوره میدهد، با اشاره به اقدامات دولت ترامپ علیه ایران گفت: با نزدیک شدن به زمان خروج این دولت، با عجله اقداماتی برای ایجاد رنج اقتصادی بیشتر علیه ایران، عقب انداختن برنامه هستهای آن و دشوارتر کردن راه بایدن در حال انجام است.
در حالی که بنابر این گزارش، مقامات دولت ترامپ معتقدند با این اقدامات در حال لطف به بایدن هستند تا اهرم فشار بیشتری علیه ایران در اختیار آن قرار دهند. «الیوت آبرامز» نماینده دولت آمریکا در امور ایران و ونزوئلا در همین خصوص به رویترز گفت: این (تحریمها) دستان آنها را باز خواهد کرد.
46.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 فیلم کامل بیانات #رهبر_معظم_انقلاب_اسلامی در در دیدار دستاندرکاران مراسم سالگرد شهادت #حاج_قاسم_سلیمانی و خانواده شهید سلیمانی.
۹۹/۹/۲۶
🔹 تشکل انقلابی سعداء
╭┅─────────────┅╮
🔸@soada_qom🔸
╰┅─────────────┅╯
نقش شبه روشنفکران در تاریخ معاصر ایران-۹۷
زمینهسازی نفوذ دشمن با خیالبافی تنشزدایی
امام خمینی(ره) علت اصلی و بنیادی دشمنی جهانخواران با جمهوری اسلامی را پایبندی نظام به استقلال و آزادی و هویت دینی میدانند:
«نکتۀ مهمی که همۀ ما باید به آن توجه کنیم و آن را اصل و اساس سیاست خود با بیگانگان قرار دهیم این است که دشمنان ما و جهانخواران تا کی و تا کجا ما را تحمل میکنند و تا چه مرزی استقلال و آزادی ما را قبول دارند. به یقین آنان مرزی جز عدول از همۀ هویتها و ارزشهای معنوی و الهیمان نمیشناسند. به گفتۀ قرآن کریم، هرگز دست از مقاتله و ستیز با شما برنمیدارند مگر اینکه شما را از دینتان برگردانند. ما چه بخواهیم و چه نخواهیم صهیونیستها و آمریکا و شوروی در تعقیبمان خواهند بود تا هویت دینی و شرافت مکتبیمان را لکهدار نمایند. بعضی مغرضین ما را به اِعمال سیاست نفرت و کینهتوزی در مجامع جهانی توصیف و مورد شماتت قرار میدهند؛ و با دلسوزیهای بیمورد و اعتراضهای کودکانه میگویند جمهوری اسلامی سبب دشمنیها شده است و از چشم غرب و شرق و ایادیشان افتاده است! که چه خوب است [به] این سؤال پاسخ داده شود که ملتهای جهان سوم و مسلمانان، و خصوصاً ملت ایران، در چه زمانی نزد غربیها و شرقیها احترام و اعتبار داشتهاند که امروز بیاعتبار شدهاند!
آری، اگر ملت ایران از همۀ اصول و موازین اسلامی و انقلابی خود عدول کند و خانۀ عزت و اعتبار پیامبر و ائمۀ معصومین - علیهمالسلام - را با دستهای خود ویران نماید، آن وقت ممکن است جهانخواران او را به عنوان یک ملت ضعیف و فقیر و بیفرهنگ به رسمیت بشناسند؛ ولی در همان حدی که آنها آقا باشند ما نوکر، آنها ابرقدرت باشند ما ضعیف؛ آنها ولی و قیّم باشند ما جیرهخوار و حافظ منافع آنها؛ نه یک ایران با هویت ایرانی - اسلامی؛ بلکه ایرانی که شناسنامهاش را آمریکا و شوروی صادر کند... و امروز همۀ مصیبت و عزای آمریکا و شوروی شرق و غرب در این است که نه تنها ملت ایران از تحتالحمایگی آنان خارج شده است، که دیگران را هم به خروج از سلطۀ جباران دعوت میکند.»1
رهبر معظّم انقلاب اسلامی نیز، علت دشمنیها را ماهیت انقلاب اسلامی و دشمنان انقلاب میدانند. انقلابی که موجب قطع دست آنان از منافع غیرمشروعشان در ایران شد، انقلابی که موجب بیداری و امید و اسلامخواهی ملتهای مسلمان گردید، انقلابی که به فریاد فلسطین و مستضعفان رسید و صهیونیستها را ناامید ساخت به طور طبیعی مورد دشمنی است و تهمت دشمنتراشی، سادهلوحی و عوامفریبی بیش نیست.
«دشمنيها چيست؟ عدهاى خيال مىكنند مسئولان انقلاب يا امام رضوانالله عليه دشمنتراشى كردهاند؛ نه، قضيه اين نيست. اگر شما خانهاى داشته باشيد كه گردن كلفت و ظالمى سالها آن را غصب كرده باشد، بعد شما با اسناد و مدارك به مراكز قانونى مراجعه كنيد و ايستادگى كنيد تا خانه را پس بگيريد، طبيعى است كه آن غاصب با شما دشمن خواهد شد. نمىشود شما را ملامت كرد كه دشمنتراشى كردهايد؛ شما خواستهايد حق خود را بگيريد؛ اين دشمنتراشى نيست. سفرهاى در مقابل بيگانگان پهن بود و بر سر اين خوان يغما هر كارى مىخواستند، مىكردند. انقلاب اين سفره را جمع كرده؛ معلوم است دشمن مىشوند و كينه بر دل مىگيرند و غيظ پيدا مىكنند. اين انقلاب در دنياى اسلام و دنياى عرب اميدها را زنده كرد. وقتى انقلاب ما پيروز شد، به طور كلّى دنياى عرب و دنياى اسلام در يك حال ركود و سكوت و نوميدى به سر مىبرد؛ صهيونيستها كار خودشان را پيش برده و همه را ترسانده بودند و هيچ ملتى گمان نمىكرد در اميدى برايش باز باشد. ناگهان دروازه عظيم فرج گشوده شد و ملتها اميد پيدا كردند. صهيونيستها خيال مىكردند فلسطين را خوردهاند و تمام شده است. شما ببينيد امروز ملت فلسطين با همه وجود و با همه توان وسط ميدان آمده است و با اين كه فشار زيادى هم روى او وارد مىكنند، باز ايستاده است. اين فقط شكست اسرائيل نيست؛ اين شكست آمريكاست؛ اين شكست همه قدرتهاى صهيونيستى است كه بر دنيا مسلطند. يك ملت بى سلاح محصور در اراضى فلسطين، همه اينها را عاجز و بيچاره كرده است. اين روح اميدوارى بود كه ملت لبنان را بيدار كرد...
انقلاب ايران دنياى اسلام را اميدوار و زنده كرد. معلوم است وقتى انقلاب با اين خصوصيات وارد ميدان مىشود، كسانى كه از ركود و ضعف دنياى اسلام بهرهمند بودند، با آن دشمن مىشوند؛ يك موجود زنده هم كه ما باشيم، از خود دفاع مىكنيم. يك ملت وقتى زنده است و با او دشمنى كردهاند، طبيعى است كه عكسالعمل نشان مىدهد. نمىشود ما دست بسته بنشينيم، با ما دشمنى كنند- دشمنى سياسى، دشمنى اقتصادى- ما هم بگوييم چون نمىخواهيم دشمنتراشى كنيم، ساكت بمانيم و از خود دفاع نكنيم! اين كه منطق عقلايى نيست. مسئله دشمن
يها اين است.»2
مطرح کردن سیاست تنشزدایی در چنین فضایی از دشمنی و سلطهجویی، نه تنها مشکل را از بین نمیبرد، بلکه سبب میشود تا دشمن به نفوذ و امکان برگشت مجدد، طمع بورزد و البته این بدان معنا نیست که درخصوص ایجاد ارتباط با کشورها به ویژه با کشورهای اسلامی و تلاش درجهت رفع کدورتها با حفظ اصول و آرمانها حرکت نکرد، بلکه باید توجه داشت که دعوای دنیای استکبار با اسلام است. این حقیقت را باید باور کرد.
«دعوا بر سر اسلام است؛ بر سر اشخاص و نوع نظام حكومتى و مردمسالارى نيست؛ والّا امروز غرب مىداند كه در اين منطقه يكى از مردمىترين نظامها، نظام جمهورى اسلامى است؛ اين قابل انكار نيست. نظام جمهورى اسلامى كه از صدر تا ذيل، همة كارهايش متكى و مستند به آراء مردم است، شخصيتهاى اثرگذار درجة اوّلش منتخبان مردمند و حضور و حمايت و عواطف مردم پشتوانة اساسى آن است، از لحاظ برخى از ابعاد مردمى بودن، در دنيا- نه فقط در منطقه- بىنظير است. حتى اغلب دموكراسیهاى رايج دنيا هم اينطور حمايت مردمى و انبوه دلها را پشت سر خودشان ندارند، ولى ما بحمداللَّه داريم؛ اين را دشمن هم دارد مىبيند. بنابراين مسئله اين است كه وقتى تفكر اسلامى و پاية اسلامى به مرحلة عمل رسيد و بنا شد نظام حكومتى تشكيل دهد، اين با خطكشىها و محاسبات رايج نظم مادّى جهان ناسازگارى خواهد داشت؛ اين چيز قهرى و طبيعى است. هر قدر هم ما ظواهر سياسى را درست كنيم و تنشزدايى و امثال آن را مطرح كنيم، مشكل اساسى آنها را از بين نمىبرد.»3
آمریکا که از روی کار آمدن خاتمی در ایران نتوانسته بود خرسندی خود را پنهان کند، در صریحترین موضع، روی کار آمدن اصلاحطلبان را با بازگشت مجدد آمریکا به ایران توجیه کرد! «ریچارد کلمن» گفت: «من به همة مردم دنیا میگویم ما [به ایران] بازخواهیم گشت.»4
اما خاتمی، بر مبنای اصل تنشزدایی خود و تعریفی که از آن داشت در مصاحبههای خود از آمریکا تجلیل کرد! او آمریکا را دارای تمدنی دانست که در آن دین و آزادی با هم سازگارند! آبراهام لینکلن – یکی از رؤسای جمهوری آمریکا – که به دست یک بازیگر کشته شده بود را شهید نامید! از به آتش کشیده شدن پرچم آمریکا اظهار تأسف کرده و آن را مردود دانست! در قبال این همه عقبنشینی و تمجیدهای بیاساس و غیرعقلایی، آمریکا در ظاهر با لبخند و وعدة برداشتن دیوار بیاعتمادی، جلو آمد اما دشمنیهایش را حفظ، تحریمها را تشدید و حمایتهای ایران از حزبالله و فلسطین را حمایت از تروریسم و فعالیتهای صلحآمیز هستهای ایران را تلاش برای دستیابی به سلاح هستهای دانست و مرتب این اتهامات آن را در موقعیتهای مختلف تکرار کرد و از بهانة حقوق بشر برای محکوم کردن ایران در سازمان ملل استفاده کرد!
پانوشتها:
1- صحیفه امام، ج 21، صص 90و91.
2- خطبههای نماز جمعه تهران، 24/11/1382.
3- بیانات رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری، 27/12/1383.
4- روزنامة کیهان، 18/4/1379.
حکایت خوبان
مذمت ملتی که عمل به قرآن را رها و به دشمنان خدا دلبسته میشوند!
امام جواد(ع) ضمن نامهای به «سعدالخیر» مینویسد: خدا لعنت کند کسانی که آنچه را خدا نازل کرده است کتمان میکنند.
هر ملتی هنگامی خداوند کتاب خود را از میان ایشان برداشت که آنها کتاب خدا را رها کردند، و دشمن خدا بر آنها مسلط گردید و آنها دلبسته او شدند.
از جمله آثار رها کردن کتاب خدا آن بود که: حروف آن را درست نگهداشتند و حدودش را تغییر دادند. پس کتاب خدا را روایت میکنند، اما به آن عمل نمیکنند. نادانان از اینکه آنها چگونه این آیات را حفظ کردهاند، درشگفتند، ولی دانشمندان از اینکه آنها به آن عمل نمیکنند، غمگین هستند. دیگر از موجبات رها کردن کتاب خدا این است که کسانی را بر کتاب خدا ولایت بخشیدهاند که نادانند و آنها را به هواپرستی میکشانند و گمراه میکنند و دستاویز دین را تغییر میدهند و به هر نادان و بچهای میسپارند. (1)( از منظر جواد الائمه(ع) بدترین ولایت، ولایت نادانی است که متظاهر به حفظ قرآن است)
________
1- الکافی، ج 8، ص 52
🇮🇷تشکل انقلابی سعداء🇮🇷
🔰https://eitaa.com/joinchat/603652132Ce46bba8e6a
با خورشید انقلاب(خاطراتی از رهبر معظم انقلاب)
بهت و حیرت شاعر بزرگ عرب
ادبیات روی خطابات و سخنان رهبر معظم انقلاب اثرگذار بوده است. سخنان معظمله را با سخنان دیگران مقایسه کنید؛ بهویژه روی جملههای آهنگین ایشان که بسیار ادیبانه است. اگر فردی با سبک ادبی صحبت کند، کلامش در اعماق شعور انسانها نفوذ میکند. در ارتباط با همین موضوع، معظمله در جایی فرمودند: «من یک روز سخنرانی میکردم. مرحوم باهنر همینطور به من نگاه میکرد! وقتی که یک خرده من مکث کردم، گفت: قربانِ جملات آهنگینت بروم!»
هرکسی که ذوق ادبی داشته باشد، واقعاًً احساس میکند ایشان فارغالتحصیل یک مدرسه ادبی فوقالعاده است. ایشان کتابهای بلاغت را بهطور کامل خوانده و از شاگردان ادیب نیشابوری دوم نیز بودهاند.
بنابراین ادبیات یکی از محورهای تأثیرگذاری و احیاگری شخصیت معظمله در مسائل فرهنگی بوده است. از آن مهمتر اینکه ایشان فقط به ادبیات فارسی اکتفا نکرده، بلکه به ادبیات عرب نیز پرداختهاند.
روزی محمدمهدی جواهری خدمت ایشان آمد. این شاعر بزرگ عرب که تقریباً 94 سال عمر داشت، وقتی فهمید حضرت آقا این همه مطالعه دارند و دیوان و خاطرات جواهری را دقیق خواندهاند، مات و مبهوت ماند و فریاد زد: «دوران حکومت صاحب بن عباد و ابن عمید بر ایران برگشته است!»
این دو، وزیر و حاکم فوقالعادهای بودهاند که مهارت ادبی عجیبی داشتهاند. افزون بر جواهری، ایشان با شاعران متعددی از جهان عرب نیز آشنا هستند. از آن مهمتر، معظمله پا را فراتر از جهان اسلام گذاشته و به سمت ادبیات اروپا نیز رفتهاند. از زبان معظمله شنیدم که فرمودند: «شاید هیچ رمان غربی یا شرقی، یعنی از اروپای غربی یا اروپای شرقی، به فارسی ترجمه شده نیست که من نخوانده باشم؛ همه را خواندهام.»
* محمدعلی آذرشب - پاتوق کتاب فردا- دوشنبه 8 تیر 94.
🇮🇷تشکل انقلابی سعداء🇮🇷
🔰https://eitaa.com/joinchat/603652132Ce46bba8e6a
غذای ساده املت
یک روز که در منزل رهبر معظم انقلاب در خدمت ایشان بودم، بحث ما قدری به طول انجامید و نزدیک مغرب شد.
پس از اقامه نماز در محضر ایشان، معظمله رو به من کردند و فرمودند: آقا رحیم! شام را مهمان ما باشید. بنده در عین حال که این را توفیقی میدانستم، خدمتشان عرض کردم اسباب زحمت میشود. ایشان فرمودند: نه! بمانید هرچه هست با هم میخوریم. وقتی که سفره را پهن کردند و شام را آوردند، دیدم غذای ساده ایشان و خانواده شان چیزی جز املت ساده نیست. من نیز بر آن سفره مهمان بودم و مقداری از همان غذای ساده را خوردم.
* سردار سرلشکر رحیم صفوی (فرمانده کل وقت سپاه)، پایگاه اطلاعرسانی حوزه، 24/7/1390.
🇮🇷تشکل انقلابی سعداء🇮🇷
🔰https://eitaa.com/joinchat/603652132Ce46bba8e6a
راز و رمز بدبختی و خوشبختی ملتها(سلوک عارفانه)
(بدان ای سالک راه خدا!) بدبختی و خوشبختی ملتها بسته به اموری است که یکی از مهمات آن صلاحیت داشتن هیئت حاکمه است. اگر چنانچه هیئت حاکمه، کسانی که مقدرات یک کشور در دست آنها است، اینها فاسد باشند، مملکت را به فساد میکشند، همه بعدهای (ابعاد) مملکت را رو به نیستی و فساد میبرند»(1)
________
1- صحیفه امام، ج 5، ص 314
دو ادعا!(حکایت اهل راز)
حاج آقا رحیم ارباب دو سه سال آخر عمر نابینا شد. وقتی از ایشان پرسیدند: پس از این همه عمر آیا ادعایی هم دارید یا نه ؟ ایشان فرمودند: در مسائل علمی هیچ ادعایی ندارم، اما در مسائل شخصی خود دو ادعا دارم: یكی آنكه به عمرم غیبت نگفتم و غیبت نشنیدم و دوم آنكه در تمام طول عمر، چشمم به نامحرم نیفتاد.
* حكایتهایی از آیتالله حاج آقا رحیم
سخنان آیت الله حسینی بوشهری درباره مرحوم آیت الله محمد یزدی:
بسم الله الرحمن الرحیم. از اینکه این فرصت را در اختیار اینجانب قرار داده اید سپاسگزارم و لازم میدانم در آغاز سخن ارتحال این شخصیت بزرگ را به حوزههای علمیه، مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید و همه مردم انقلابی و علاقهمندان ایشان به ویژه به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض کنم زیرا فقدان عالمی مجاهد و فقیهی بصیر و آگاه و خستگیناپذیر ثلمهای جبرانناپذیر است.
سخن گفتن درباره خصوصیات اخلاقی و رفتاری ایشان مجال بیشتری میطلبد ولی از روزی که بنده ایشان را شناختهام تا روزی که از میان ما رفت و دعوت حق را لبیک گفت، چیزی جز تعهد و تکلیف مداری و مسئولیتشناسی و احساس وظیفه از ایشان سراغ ندارم. اگر اخلاق به معنای سلوک و رفتار در مسیر الهی باشد، ایشان هم در رابطه با باورها و اعتقادات و مشی سالم در زندگی همراه با زهد و ساده زیستی بدانیم، حقیقتا در این راه ثابت قدم بودند. همان تعبیری که مقام معظم رهبری درباره ایشان فرمودند که ایشان دارای ایمانی راسخ نسبت به مبانی انقلاب بودند و استقامت در این راه داشتند. او اخلاق را همراه باغیرت دینی و انقلابی توأم نموده بود. ایشان در محیط خانه و ارتباط با بستگان و در محیط جامعه و مسئولیتهایی که بر عهده داشتند و در رابطه با دوستان و شاگردان عمدتا همان اخلاقی داشت که در اسلام به آن توصیه شده است. آنچه در این میان ایشان را نسبت به بعضی ازاشخاص برجسته میکند، اخلاق مبارزاتی و جهادی ایشان بود. قبل از پیروزی انقلاب، روزهای پنجشنبه در مدرسه فیضیه یک بحث اخلاقی داشتند که بنده هم توفیق حضور در آن درس را داشتم. ایشان در درس اخلاقشان علاوهبر تاکید نسبت به تهذیب و رعایت زیطلبگی، همواره به مسئولیتشناسی و مسئولیتپذیری نیز تاکید میورزیدند، نسبت به استفاده از فرصتهای موجود و هدفمندی در تحصیل و پاسخگویی به نیازهای جامعه همواره سفارش میکردند که خود نیز در گفتار و در رفتار به آن پایبند بودند.
ما اخلاق را گاهی در اخلاق فردی خلاصه میکنیم و گاهی علاوهبر جنبههای اخلاق فردی، وقتی به مسائل اجتماعی هم میرسیم، در آنجا رعایت اخلاق را به معنای مسئولیت شناسی و قبول مسئولیت میدانست. ایشان در عرصه جامعه معتقد بود ما در راهی که قدم گذاشتهایم، باید متعهد بمانیم و از مسیر و حرکتمان عدول نکنیم زیرا اخلاق اسلامی به ما چنین اجازهای نمیدهد. ولو متحمل هزاران مشکل شویم، بنابراین از ویژگیهای برجسته ایشان علاوهبر ساده زیستی و تقیّد به عبادات و اصول اخلاقی و داشتن نظم در زندگی، در همه مسئولیتهایی که بعد از پیروزی انقلاب متوجه ایشان شد، چه در جایگاه خبرگان رهبری و چه مجلس شورای اسلامی و چه شورای نگهبان و چه جامعه مدرسین و چه در کسوت یک استاد حوزه و چه حضور در دستگاه قضا به همان زندگی زاهدانه و ساده بسنده کردند و در عین امانتداری، الگویی بسیار مناسب برای حوزهها و طلاب و نسل جوان انقلابی و مسئولین نظام و مردم هستند که این منش سالیانی در خاطرهها باقی خواهد ماند.
عدهای از ضد انقلاب و عناصر وابسته به آنان، نسبت به فوت آیتالله یزدی اظهار خوشحالی کردند. به نظر جنابعالی بغض دشمنان نظام و انقلاب نسبت به آیتالله یزدی از چیست؟
هرکس روش و منش آیتالله یزدی را بشناسد، میداند که ایشان با کسی تعارف نداشتند. با صراحت و بدون مجامله در مقابل دشمنان ایستادند. طبعا کسی که با صراحت نظرش را بیان کند، عدهای بر نمیتابند. او همیشه مانع سر راه دشمنان بود و پرده از روی توطئهها و برنامههای ایشان برمیداشت و اهداف پنهان آنان را آشکار میکرد، لذا طبعا چنین شخصیتی با او دشمنی میشود و در هنگام فوت او اظهار خوشحالی میکنند، به تصور اینکه مانعی برداشته شده اما توجه ندارند که این انقلاب همواره رویش دارد، ما همانطور که بعد از رحلت حضرت امام نگران آینده بودیم اما با حضور رهبر معظم انقلاب در میدان انقلاب و در رأس نظام اسلامی آرزوهای دشمن محقق نشد.
امیدواریم با شناختی که از جامعه انقلابی داریم، جایی برای دغدغه و نگرانی نباشد. وزیر خارجه اسبق آمریکا در یکی از سخنرانی هایش گفته بود که ما گاهی ماهها برنامهای را طراحی میکنیم ولی با سخنرانی رهبر ایران همه برنامههای ما بهم میخورد.
⬅️ متأسف شدم و دعا کردم.
👈 همه ما انتقادهایی به نهادهای دولتی یا حاکمیتی داریم. اما اینکه کسی فاجعه بزرگ سال 88 را به حاکمیت و شخص رهبری نسبت دهد، یا بسیار غافل و جاهل است یا بسی مغرض. همین طور در رابطه با برخورد نظام با امثال "روح الله زم".
❇️ از خدای متعال برای آقای امجد هدایت می طلبم و ایشان را غرض ورز نمی دانم و هنوز امکان بازگشت برای ایشان منتفی نیست.
🔸 از برادران حزب اللهی هم استدعا دارم، ایشان را بالکل طرد نکنند و به روشن کردن ایشان بیندیشند. ابراهیم نبی(ع) تا وقتی محرز نشده بود که عمویش دشمن خداست، برایش دعا می کرد"فَلَمَّا تَبَيَّنَ لَهُ أَنَّهُ عَدُوٌّ لِلَّهِ تَبَرَّأَ مِنْهُ إِنَّ إِبْراهيمَ لَأَوَّاهٌ حَليمٌ" (توبه،114)
محمد تقی اکبرنژاد
🔹 تشکل انقلابی سعداء
╭┅─────────────┅╮
🔸@soada_qom🔸
╰┅─────────────┅╯
واکنش مهاجرانی، وزیر خاتمی و از سران فتنه 88 و از براندازان نظام، به اظهارات امجد
ايشان (شیخ محمود امجد) با سخنانى بسيار تند و ساختار شكن همه ما را بهت زده كردند.
آیتالله خامنه اى رمز اقتدار و عزت ملى و سربلندى ملت و نظام جمهورى اسلامى ايران اند. مى توان خيرخواهانه از بسيارى از امور اجرائى و قضايى و مجلس و سپاه انتقاد كرد. اما ساختار شكنى و انكار انقلاب و نظام امر ديگرى است. به تعبير امير مؤمنان: لقد صرت جسرًا لمن حارب الله و رسوله.
ربنا لا تكلنا الى انفسنا طرفة عين ابدا لا اقل من ذالك و لا اكثر. و لله الحمد حمد الشاكرين
✍ سيّدعطاءالله مهاجرانى🇮🇷
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🔹 تشکل انقلابی سعداء
╭┅─────────────┅╮
🔸@soada_qom🔸
╰┅─────────────┅╯