نمیدونم به روز هایی مثل امروز چی میگن؟؟ خسته کننده؟؟ افتضاح؟؟ مضخرف؟؟ رو مخ؟؟ اعصاب خوردکن؟
یا شاید ترکیبی از همهٔ اینا باهم؟؟
با تشکر از سونگ هی جو، شاهزاده اعظم، منشی دو و منشی چوی، ملکه سلیطه، عالیجناب کوچولو، اون خانوم ندیمه که خیلیی گوگولی و بامزه بود(اسمش یادم نیست)، خدمه های کاخ شخصی، سونگ ته جو و همسر عزیزش (جن سر خونه. که به نظرم بهترین زن داداش دنیا بود)، وزیر مین(نقش سوم بدبخت) و تمامی شخصیت های این سریال،که باعث شدن جمعه ها و شنبه های من کمی دوست داشتنی تر و لذت بخش تر بشن.
جدی جدی دلم برای تک تکشون تنگ میشههه😭