🔴وزیر جنگ آمریکا:
⛔️ فکر نمیکنم حمله به ضاحیه، مانع توافق ایران و آمریکا شود؛ در هر صورت ایران باید حزبالله را مهار کند❗️
🇮🇷کانال رسمی سربازان گمنام
🇮🇷@IRGCSECURITY
🔴#فوری | ترامپ:
🔻 حمله صبح امروز به بیروت نباید اتفاق می افتاد، به ویژه در روز خاصی که ما به توافق صلح با ایران بسیار نزدیک هستیم‼️
🔻 اسرائیل حق دارد از خود دفاع کند، اما حمله ای که به آن پاسخ داد بسیار کوچک و بی معنی بود، کسی آسیب ندید، مجروح یا کشته نشد و نباید این روند مهم را مختل کند.
🔻 دیگر نباید در هیچ کجای لبنان حملاتی از سوی اسرائیل انجام شود، اما همچنین نباید از سوی هیچ طرف دیگری از جمله حزب الله علیه اسرائیل حمله شود.
🔻 این می تواند آغاز یک صلح طولانی و زیبا باشد - بیایید آن را منفجر نکنیم!
🇮🇷کانال رسمی سربازان گمنام
🇮🇷@IRGCSECURITY
🔴🔴🔴🔴 #مهم | جِیدی ونس درباره ایران:
⛔️ من فکر میکنم رئیسجمهور ترامپ هم همینطور است. فکر میکنم هر دوی ما عموماً نسبت به درگیریهای نظامی خارجی شکاک هستیم.
⛔️ اما اساساً، این به این معنا نیست که هرگز نمیتوان از نیروی نظامی استفاده کرد، و من فکر میکنم هدف اینجا جلوگیری از داشتن سلاح هستهای توسط ایرانیها است—ما در رسیدن به این هدف موفق خواهیم بود—و وقتی موفق شویم، این نتیجهای بسیار خوب برای مردم آمریکا خواهد بود‼️
🇮🇷کانال رسمی سربازان گمنام
🇮🇷@IRGCSECURITY
🔴فرمانده هوافضای سپاه: از هر کلامی که اتحاد مقدس شما را به خطر میاندازد دوری نمایید
🇮🇷کانال رسمی سربازان گمنام
🇮🇷@IRGCSECURITY
🔴#فوری | هلل بیتون روزن از کانال ۱۴ اسرائیل:
🔻اسرائیل پیام زیر را در پاسخ به واشنگتن منتقل کرد:
🔻 «اگر ایرانیها به ما حمله کنند، ما به شدت و سریع پاسخ خواهیم داد.»‼️
🇮🇷کانال رسمی سربازان گمنام
🇮🇷@IRGCSECURITY
🔴فعالیت رادیویی عربستان افزایش یافته است.
🇮🇷کانال رسمی سربازان گمنام
🇮🇷@IRGCSECURITY
🔴کانال ۱۴ عبری: اسرائیل به آمریکا اعلام کرد پاسخش به حمله احتمالی ایران سریع و قاطع خواهد بود.
🇮🇷کانال رسمی سربازان گمنام
🇮🇷@IRGCSECURITY
🔴فوری| ترامپ: تا دو یا سه ساعت دیگر توافق را امضا میکنیم!
🇮🇷کانال رسمی سربازان گمنام
🇮🇷@IRGCSECURITY
🔴فوری| ترامپ: اسرائیل دقیقا یک ساعت قبل از امضای توافق حمله کرد، واقعا بد است!
🇮🇷کانال رسمی سربازان گمنام
🇮🇷@IRGCSECURITY
🔴ترامپ: ایران به اسرائیل حمله نکند
🇮🇷کانال رسمی سربازان گمنام
🇮🇷@IRGCSECURITY
🔴فوری| ترامپ: من بشدت از دست نتانیاهو عصبانی هستم، حزبالله به یک ناکجاآباد حمله کرد بعد اسرائیل به بیروت، واقعا عصبانی هستم!
🇮🇷کانال رسمی سربازان گمنام
🇮🇷@IRGCSECURITY
🔴ترامپ هم اکنون: به نتانیاهو گفتم چهکار داری میکنی لعنتی؟
🇮🇷کانال رسمی سربازان گمنام
🇮🇷@IRGCSECURITY