eitaa logo
«پیروان امامین انقلاب»
302 دنبال‌کننده
131 عکس
29 ویدیو
8 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
💠
 کربلای سقیفه
▫️ مرحوم صدرالمتألهین در رساله سه اصل می ‌فرماید: ↙️ پس زنهار که به علم ظاهر و صلاح بی ‌بصیرت، مفتون و مغرور نگردی که هر شقاوتی که به مردودان راه یافت، از و راه یافت و آنچه در قصص الانبیاء خوانده‌ ای یا از احوال شهدا و اولیا شنیده ‌ای از این مصیبت ‌ها و محنت ‌ها که به خاندان نبوت و ولایت و اهل بیت عصمت و طهارت راه یافته، اگر نیک دریابی آنها همه از و اهل شید و ریا و غدر و حیله متشبّهان به اهل علم و تقوا برخاسته. 🔻 (علیه السلام) نه به ضرب ابن ملجم بر زمین افتاد بلکه به سکنجبین شهد صلاح ابوموسی اشعری و سرکه نفاق عمرو بن عاص شربت شهادت نوشید». 🔻 بعد می فرماید: و (علیه السلام) نه به خنجر بی داد شمر ذی الجوشن خوابید، بلکه به معجون افیون پُر سمّ مکر و افسون و تریاق پرزهر اتفاق اهل نفاق، خونش با خاک کربلا آمیخته شد که «قتل الحسین یوم السقیفة»». فرمود او در سقیفه کشته شد. 👈 اگر ـ خدای ناکرده ـ ایمان، کامل نباشد، نفاق باشد، وابستگی به خارج باشد، نفوذی باشد، بیگانه‌ پرستی باشد، این گونه می شود. این حکیم است، می‌ گوید حسین بن علی در سقیفه کشته شد. 🔻 بعد می گوید: «همچنین پاره‌ های جگر (علیه السلام) از کید و غدر نهانی معاویه به خاک محنت ریخت و بر این قیاس هر چه به سایر ائمه (علیهم السلام) واقع شده، همه به زور شید اعدا و مکر و تلبیس ارباب زرق و ریا بوده است». 📚 دیدار جمعی از اعضای همایش ملی جایگاه حکمت اسلامی در انقلاب با حضرت استاد تاریخ: 1398/10/10 🌐 https://esra.ir 🆔 @a_javadiamoli_esra «سربازان امامین انقلاب» https://eitaa.com/joinchat/4077847026C86bbe18341
﷽ ✍ «عبرت های عاشورا» ابتکاری مغفول مانده! ◾️یکی از مهمترین ابتکارات امام خامنه‌ای در موضوع حماسه حسینی، تحلیل قضایای این واقعه عظیم با دید «عبرت های عاشورا» است. 📡 http://khl.ink/f/2886 🔸 محور کلیدی این نگاه، تحلیل ریشه های واقعه شهادت امام حسین علیه‌السلام با نگاهی عمیق و انتقادی به انحرافات کلان جامعه اسلامی بعد از وفات رسول الله صلی الله علیه وآله است. 🔷 برآیند این نگاه، کاربست نتایج آن در سیاست های کلان حکمرانی جمهوری اسلامی _به عنوان تنها نظام مبتنی بر ولایت سیاسی اهلبیت علیهم السلام _ است. چنانچه رهبری عزیز با اشاره به فسادهای اقتصادی کلان برخی صحابه معروف همانند طلحه و زبیر و ...، دنیازدگی را یکی عوامل انحطاط حکومت اسلامی معرفی می‌کند. 🔻با وجود اهمیت فوق العاده این موضوع و تاکید رهبری بر دنبال کردن این زاویه دید، به دلیل برداشت ناصحیح جریان های وحدت نامنضبط از مقوله وحدت، پژوهشگران ورود چندانی به این عرصه پیدا نکردند؛ چرا که تحلیل انتقادی تاریخ بعد از وفات پیامبر تا زمان شهادت امام حسین علیه‌السلام همواره با برچسب تحجر، در تاریخ مانده، انجمن حجتیه، وحدت شکن، شیعه انگلیسی و ... را از سوی جریانات وحدت نامنضبط در پی داشته است. 🔸با کمال تأسف شاهد آن هستیم که در فلان موسسه حوزوی، موضوع پایان نامه تخصصی طلاب اگر کوچکترین طعن و نقدی به صحابه داشته باشد، رد می شود! اگر یک پاسخگوی به شبهه یا یک منبری به ریشه های شهادت حضرت نقب بزند، در رسانه ملی ممنوع التصویر می شود و ... ! «سربازان امامین انقلاب» https://eitaa.com/joinchat/4077847026C86bbe18341
﷽ ✍️ متن وصیت سیاسی الهی امام خمینی رحمة الله علیه خطاب به تمام ملت های مسلمین: 💧«... و با كمال جِد و عجز از ملت هاى مسلمان مى ‏خواهم كه از ائمه اطهار و فرهنگ سياسى، اجتماعى، اقتصادى، نظامى اين بزرگ راهنمايان عالم بشريت به طور شايسته و به جان و دل و جانفشانى و نثار عزيزان پيروى كنند...» ✅ با وجود دعوت علنی و صریح امام خمینی رحمة الله علیه از تمام مسلمین برای تبعیت مطلق از ائمه اطهار علیهم السلام، جریان های «وحدت نامنضبط» دعوت به مکتب اهل بیت علیهم السلام را خلاف وحدت اسلامی می دانند و انواع برچسب ها مثل متحجر، در تاریخ مانده، شیعه قالتاق، انجمن حجتیه ای و ... به مبلغین معارف اهل بیت علیهم السلام می زنند! «سربازان امامین انقلاب» https://eitaa.com/joinchat/4077847026C86bbe18341
✍️اختلاف دیدگاه ها و توصیه های جریان های «وحدت نامنضبط» با مبانی امام خمینی رحمة الله علیه در مقوله عزاداری و حفظ وحدت 1️⃣ توصیه های تکراری جریان های «وحدت نامنضبط» در عزاداری ها: « لعن و نفرین ظالمین و دشمنان اهل بیت علیهم السلام خلاف وحدت است. تحریک احساسات اهل سنت است. زیرا دلالت بر بطلان عقاید اهل سنت از دیدگاه ما می کند و یک سنی از بطلان عقاید خود ناراحت می شود. اینها مساله اصلی جهان اسلام نیست و ... » 2️⃣ پاسخ امام خمینی رحمة الله علیه _ در وصیت نامه سیاسی الهی خویش _ به این تفکر: «... و از آن جمله مراسم عزادارى ائمه اطهار و بويژه سيد مظلومان و سرور شهيدان، حضرت ابى عبد اللَّه الحسين- صلوات وافر الهى و انبيا و ملائكة اللَّه و صلحا بر روح بزرگ حماسى او باد- هيچ گاه غفلت نكنند. و بدانند آنچه دستور ائمه- عليهم السلام- براى بزرگداشت اين حماسه تاريخى اسلام است و آنچه لعن و نفرين بر ستمگران آل بيت است، تمام فرياد قهرمانانه ملتها است بر سردمداران ستم پيشه در طول تاريخ الى الابد. و مى‏ دانيد كه لعن و نفرين و فرياد از بيداد بنى اميه- لعنة اللَّه عليهم- با آنكه آنان منقرض و به جهنم رهسپار شده ‏اند، فرياد بر سر ستمگران جهان و زنده نگه داشتن اين فرياد ستم ‏شكن است. و لازم است در نوحه ‏ها و اشعار مرثيه و اشعار ثناى از ائمه حق- عليهم سلام اللَّه- به طور كوبنده فجايع و ستمگري هاى ستمگران هر عصر و مصر يادآورى شود؛ و در اين عصر كه عصر مظلوميت جهان اسلام به دست امريكا و شوروى و ساير وابستگان به آنان و از آن جمله آل سعود، اين خائنين به حرم بزرگ الهى- لعنة اللَّه و ملائكته و رسله عليهم- است به طور كوبنده يادآورى و لعن و نفرين شود. و همه بايد بدانيم كه آنچه موجب وحدت بين مسلمين است اين مراسم سياسى است كه حافظ ملّيت مسلمين، بويژه شيعيان ائمه اثنى عشر- عليهم صلوات اللَّه و سلم- [است‏].» 📚 صحيفه امام ؛ ج‏21 ؛ ص400 ✅ نتیجه: در دیدگاه امام خمینی رحمة الله علیه، لعن، نفرین، یادآوری فجایع و ستمگری دشمنان اسلام و اهل بیت علیهم السلام در هر عصری _ اعم از ظلم های صورت گرفته در سقیفه، کربلاء و یا در فلسطین_ ، در عزاداری های سیاسی شیعیان برای ائمه علیهم السلام، عامل حقیقی وحدت بین مسلمین و حفظ اصل اسلام به ویژه مذهب شیعه است! جریان های «وحدت نامنضبط» در تشخیص مصادیق حقیقی وحدت دچار ابهام و خطای راهبردی هستند. «سربازان امامین انقلاب» https://eitaa.com/joinchat/4077847026C86bbe18341
«پیروان امامین انقلاب»
✍️ استکبار ستیزی با «اسلام التقاطی» و «اسلام آمریکایی» 💧با مطالعه در اندیشه های امامین انقلاب پیرامون مفهوم «اسلام ناب محمدی» روشن می شود که مظهر تام و حقیقی آن، مذهب شیعه است که با متد «فقه سنتی» یا همان «فقه جواهری» و با همین روش های معمول اجتهاد در حوزه های علمیه زمان ما به دست می آید. البته واضح است که اسلام ناب، تمام اقتضاءات زمان و مکان را لحاظ می کند و در ذات خود استکبار ستیز و دشمن شناس بوده و در تقابل کامل با «اسلام آمریکایی» است. 📚بیانات در تاریخ 26/05/ 1394 و 25/06/ 1394 و 14/3/ 1394 و صحيفه امام ؛ ج‏21 ؛ ص396 و 400 🔹بسیار روشن است که شالوده اصلی وحدت میان مذاهب اسلامی نیز باید مبتنی بر اسلام ناب محمدی باشد. با اسلام ناب است که می توان بنیان محکمی برای تمدن اسلامی پیریزی کرد. این اسلام ناب است که منطق صحیح مبارزه با استکبار جهانی را در تمام حوزه های اعتقادی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی و ... به ما آموزش می دهد. 🔸در منطق اسلام ناب محمدی و در دیدگاه فقهای بزرگ فقه سنتی و جواهری، مفهوم ولایت و امامت سیاسی اهل بیت علیهم السلام، از اصول محکم اعتقادی و مبتنی بر قطعیات عقلی، قرآنی، روایی و تاریخی است. این مفهوم از ولایت، در طول تاریخ شیعه _ بالاخص دوران مبارزاتی امام خمینی رحمة الله علیه _ موتور محرکه و مشروعیت بخش مبارزات جریان حق و مستضعفین عالم علیه مستکبرین و طاغوت های زمان بوده است. 🔺با این وجود، برخی جریان های وحدت نامنضبط و کنشگران وحدت، مفهوم ولایت و امامت با قرائت رسمی مبتنی بر اسلام ناب را، امری صرفا تاریخی و کلامی _ البته به مفهوم صرف جدال و نزاع با مخالفین_ می دانند که «... با خنجر فرقه‌گرایی از پشت به جبهه مستضعفین عالم ضربه وارد می‌آورد...»! (رک: تصویر متصل به متن) اگر کسی در منبر و یا گفتگوهای علمی از مفهوم ولایت سیاسی مورد اختلاف اهل بیت علیهم السلام و علمای شیعه با مخالفین و ائمه جور زمان خود سخنی بگوید و یا به حوادث تاریخی و مظلومیت های جبهه ولایت الهی اشاره کند، متحجر، در تاریخ مانده، انجمنی و ... می گردد! این در حالی است که: 1️⃣ فروکاست مفهوم ولایت و امامت اهل بیت علیهم السلام از معنی روشن سیاسی و هویت بخش مذهب شیعه، به مفهوم نوپدید و مجمل «حبّ مستضعفین» انحراف از مبانی اسلام ناب محمدی است که قطعا خروج از ولایت الهی و توحید در تشریع و هدم تمامی مبانی کلامی، سیاسی و فقهی مذهب شیعه را در پی دارد! 2️⃣ آیا با مفهوم مبهم «حب مستضعفین»، ولایت سیاسی و فقهی اهل بیت علیهم السلام _ که مشروعیت بخش ولایت فقیه است _ ثابت می شود؟ شما با چه مبنای اجتهادی، از تعریف تمام علمای شیعه از مفهوم ولایت و امامت اهل بیت علیهم السلام، عدول و عبور نمودید؟ مبانی اجتهادی شما چیست که انکار و مخالفت با قطعیات و ضروریات اعتقادی مذهب شیعه را جایز می داند؟ 3️⃣ با انکار تفسیر سنتی از مفهوم ولایت و امامت، مدل مبارزاتی شما چه تفاوتی با مبارزات افرادی مثل گاندی، نلسون ماندلا، چگوارا و ... خواهد داشت؟ آیا می توانید مدعی این باشید که مبارزات امام خمینی از حیث مبانی اعتقادی الهی، روش و سبک _ یا عنصر فعلی و فاعلی_ هیچ تفاوتی با این افراد ندارد؟ آیا هویت اسلامی، شیعی، اجتهادی و عرفانی امام را نادیده می گیرید؟ 4️⃣ مبتنی بر تعریف امامین انقلاب از اسلام ناب محمدی، تفسیر امامت و ولایت اهل بیت علیهم السلام به «حب مستضعفین» به همراه انکار تعریف سنتی و هویت بخش شیعی آن، قطعا افتادن در دام التقاط و اسلام آمریکایی است. تمسک به این مفاهیم نوپدید، مجمل، مبهم و فاقد هر گونه وجاهت علمی، تمام نظام سیاسی شیعه و اسلام ناب را مختل می کند و باعث استحاله هویتی جوان مبارز شیعه می شود؛ چرا که دست او را از تراث صدها ساله هویت بخش شیعه کوتاه می کند و برای او اسلام ناب محمدی مبتنی بر ثقلین و اسلام سلفی گری مبتنی بر اندیشه های محمد عبده یا قرضاوی و ... هیچ تفاوت نمی کند! برای چنین فردی، دویدن در بیابان و مبارزه مهم است مبنا، شیوه و فقه مبارزه مهم نیست! ✅ در اندیشه امامین انقلاب باید تمام جهان بینی، فقه و منطق مبارزه، باید بر اساس اسلام ناب محمدی باشد و استکبار ستیزی با «اسلام التقاطی» و «اسلام آمریکایی» آب در هاون کوبیدن است! «سربازان امامین انقلاب» https://eitaa.com/joinchat/4077847026C86bbe18341
نظر مخاطبین درباره پست اخیر 👇
کم کم انحرافات مداهنه گران روشن می شود. پیامبر اکرم ولایت را محبت و قبول سرپرستی امیرالمومنین و ائمه اطهار علیهم السلام می دانند ولی جریان نفوذ آن را محبت مستضعفان تلقی می کند و تقریر پیامبر را دعوای تاریخی و کلامی می نامد!
اصلا ما فرض کنیم که همه ما سنی شدیم و رفتیم. مساله اینه که اولا خود اهلسنت هم یکدست نیستند. 4 تا مذهب فقهی اند و جدای از اون رویکردهای کلامی متفاوتی دارند. آیا آنجا هم میگن باید مرزهای اینها منحل بشه؟ چه باید کرد؟ پاک کردن مرزها در آنجا هم یقینا تنش زاست و خیلی ها زیر بارش نخواهند رفت. پس این رویکرد اهالی وحدت در اصل پاک کردن صورت مساله به بهانه اهمیت مساله وحدت هست نه حل مساله. جدا از مساله اختلافات مذهبی مساله اختلافات ملی- قومی هست. آنها را چطور تحلیل می کنند؟ اینجا هم مجددا با رویکرد پاک کردن صورت مساله مواجه هستیم. بنظرم هر دوی این مسائل در اندیشه امام و آقا راه حل دارد و خصوصا آقا درباره مسئله دوم حرف های قابل توجهی برای گفتن دارد. اینکه یکی مثل امید دانای مرتد هم در برهه ای به اندیشه آقا استناد میکنه در حقیقت داره به همون وجهی اشاره میکنه که اینها نمی بینند....
﷽ ❇️ نظریه ما در موضوع وحدت چیست؟ ✍️ پیرو انتشار پست هایی که در کانال «سربازان امامین انقلاب» داشتیم و گوشه ای از مبانی غلط و انحرافی جریان های وحدت نامنضبط را به چالش کشیدیم؛ اخیرا یکی از اساتید گرامی و از نظریه پردازان وحدت خواهان دیدگاه ما درباره وحدت شده است و ادعاهای دیگری نیز در این باره مطرح کرده است؛ ✍️ در این باره می گوییم: یک: دیدگاه ما در موضوع وحدت روشن است و بخشی از آن را در چند جلسه در پژوهشگاه مطالعات تقریبی وابسته به مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با عنوان نظریه «تقریب و وحدت مبتنی بر فقه جواهری با محوریت مدیریت هوشمند تعارضات و تزاحمات» مطرح کردیم. ان شاالله به حول الهی و در ادامه مباحث، این نظریه را دقیق تر تبیین خواهیم نمود. دو: با وجود موسسات عریض و طویل منسوب به جریان های وحدت نامنضبط_ که لابد ردیف بودجه های کلان نیز دارند _ غیر از چند سایت و کانال با محتوای ضعیف و چند جلد کتاب در شرح حال برخی چهره های وحدت آن هم به صورت ناقص و یک سویه، و برخی کتاب هایی که ارزش تولید محتوا نداشته و صرفا دسته بندی دیدگاه های بزرگان است، شما بفرمایید چه تولید محتوای فاخر و علمی در موضوع وحدت داشتید؟ کدام چالش علمی و تئوریک را حل نمودید و آن را به سامان رساندید؟ سه: چرا سیاست شما بر خلاف سیاست امام خامنه ای، دفع حداکثری و جذب حداقلی است؟ چرا مجموعه های غیور بر شیعه _ به اصطلاح خودتان _ را مقابل مجموعه های وحدت طلب قرار دادید و آنها را از دایره انقلاب خارج کردید و مدعی هستید که با طرح وحدت، می خواهند رد اتهام ضدیت با انقلاب از خود کنند و زیر چتر انقلاب و رهبری باشند؟ این چه منطقی است که اگر کسی اختلاف ممشا و اجتهاد با شما داشت، برچسب ضد انقلاب، تحجر، انجمنی و ... می خورد؟ آیا حق یک مومن غیور شیعه کمتر از یک اهل سنت و یا سلفی یا داعشی است که شما خواهان وحدت و انس و محبت نسبت به او هستید؟ چهار: ما از هر نقد رسمی و علمی استقبال می کنیم. چندین بار دوستان وحدت نامنضبط خود را دعوت به بحث علمی و چالشی حول نقاط اختلافی نمودیم! ولی تنها پاسخی که دریافت کردیم انگ و برچسب و ... بود! نهایت بهانه ای که آوردند همین بود که شما تحلیل و برنامه مشخصی از وحدت ارائه ندادید! البته عین این اشکال به شما هم وارد است. بی پرده بگویم نگاه ژورنالیستی و امنیتی بر روش و ممشای شما حاکم است تا نگاه علمی با هدف تولید علم و تبیین زوایای چالش های موجود. «سربازان امامین انقلاب» https://eitaa.com/joinchat/4077847026C86bbe18341
❇️ از دیدگاه امامین انقلاب، هدف از تشکیلات مرتبط با تقریب مذاهب چه باید باشد؟ 1️⃣ مقدمه اول: امام خامنه ای در تاریخ 14/11/1376 می فرماید: «... تشكيل اين نظام، با الهام از حركت ائمّه و با استفاده از محبّت اهل بيت عليهم‏ السّلام و حركت امام حسين صلوات اللَّه و سلامه عليه انجام گرفت و كسانى كه بودند و هستند، مى‏ دانند و مى‏ بينند و ديدند. از روزى كه اين انقلاب با اين شكل به وجود آمد و اين بناى عظيم و مرتفع بر اساس تعاليم ناب اسلامى بنيان شد، شما ببينيد چقدر كتاب و جزوه و مطلب عليه شيعه نوشته و منتشر شده است؛ لا تعدّ و لا تحصى. اين كتابها را براى من مى ‏آورند. من اين‏ها را مى ‏بينم و مى ‏دانم كه دست هاى مجرم و گنهكار، براى اينكه فكر اهل بيت و مكتب اهل بيت عليهم ‏السّلام را از نظر مردم و از نظر جوانان، به عنوان فكرى كه منحرف از اسلام است، معرفى نمايند، چه مى ‏كنند ...» 2️⃣ مقدمه دوم: امام خامنه ای در تاریخ 29/07/1369 می فرماید: «...اما جهت اين تقريب چه بايد باشد؟ اصلًا تقريب براى چيست؟ شيعه و سنى، براى چه به هم نزديك بشوند؟ نزديك بشوند كه لشكر امريكا را قوى‏ تر كنند؟! نه، اگر بناست آن‏طور در خدمت امريكا باشند، صد سال به هم نزديك نشوند!! نزديك بشوند، يعنى به سمت حاكميت اسلام، حكومت اسلامى و در حقيقت جمهورى اسلامى پيش بروند. اينجا هم همين است. ما اگرچه ممكن است تصريح نكنيم، اين را روى يك تابلو ننويسيم؛ اما نبايد اين اشتباه را بكنيم كه خيال نماييم نبايد سياست را داخل اين تشكيلات بكنيم، تا بتواند كارى بكند! نه، سياست را داخلش بكنيد، تا فايده ‏دار بشود. حتماً بايستى آن روح و زمينه و جهتش، همان سياستى باشد كه حاكم بر انقلاب و نظام جمهورى اسلامى است. منتها اگر نخواستيد همه جا اسم بياوريد، نياوريد؛ نخواستيد تصريح به اين معنا بكنيد، نكنيد؛ ببينيد چه چيزى مصلحت است. واقع قضيه، اين است. ✅ نتیجه واضح است! تمام تشکیلات تقریب و ... باید برای آشنا شدن اهل سنت و دیگران، با حقیقت جمهوری اسلامی یعنی مکتب اهل بیت علیهم السلام باشد. البته لازم نیست خیلی از جاها به این حقیقت تصریح کنیم! باید مبتنی بر مصالح حرکت کنیم ولی واقع قضیه، این است که هدف آشنا کردن دیگران با اسلام سیاسی مبتنی بر حرکت امام حسین و معصومین علیهم السلام است. «سربازان امامین انقلاب» https://eitaa.com/joinchat/4077847026C86bbe18341
«پیروان امامین انقلاب»
❇️ مناظره و جدال احسن راهکار برون رفت از چالش های تقریب مذاهب اسلامی ✍️ مقاله «راهکارهای برون رفت از چالش های تقریب مذاهب اسلامی در حوزه بین الملل بر اساس دیدگاه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله)» به قلم استاد حجت الاسلام دکتر سید حمید جزائری و استاد حجت الاسلام دکتر سید ابوالحسن نواب و سید حمید رضا حقیقی قمصری، از مقالات خوب در موضوع تقریب و وحدت فرق اسلامی بر اساس دیدگاه امامین انقلاب است. شایان ذکر است که استاد سید ابوالحسن نواب از علمای انقلابی و برجسته نظریه پرداز در موضوع وحدت است. 🔹 نویسنده در این مقاله، با استناد به برخی گزارش ها، تعصبات غلط فراوان برخی علمای اهل سنت نسبت به مذاهب دیگر بالاخص مذهب شیعه، تکفیر مذهب شیعه توسط برخی علمای اهل سنت با استناد به ادله واهی، وابستگی مذهب شیعه به یهود و عبدالله بن سبا توسط رشید رضا، غلو و خداانگاری اهل بیت علیهم السلام توسط برخی منحرفین منسوب به شیعه و ادعا دروغین قول به تحریف قرآن توسط شیعه را از موانع اصلی وحدت می داند و مبتنی بر دیدگاه های امامین انقلاب، به ارائه راهکار برای برون رفت از این چالش ها می پردازد. 📚 رک: تصاویر ملحق شده به متن. 💧نویسنده محترم، مستند به آیات قرآن و روایات اهل بیت علیهم السلام و جدال احسن را در کنار اقامه برهان و موعظه، از راه های مهم برون رفت از تعصبات و رسیدن به تقریب مذاهب اسلامی در حوزه بین الملل معرفی می کند. امری که با کمال تاسف از سوی جریان های وحدت نامنضبط، انکار و نفی می شود. مناظره با وجود داشتن مصالح و فوائد بسیار، سابقه صدها ساله نزد علمای مذاهب اسلامی و جذابیت بسیار زیاد برای مهندسی فضای رسانه ای، عملا تعطیل شده است و در مقابل، جریان های ضد وحدت و ضد انقلاب، عناصر مخرب و آلت دست سرویس های جاسوسی غربی _ مثل اللهیاری و جریان شیعه انگلیسی _ آن را قبضه کرده و علاوه بر ایجاد فضای تنش آلود میان مذاهب اسلامی، با بازدیدهای صدها هزار نفری در فضای مجازی، بدنه شیعه طرفدار نظام اسلامی را تبدیل به عناصری ضد انقلاب و بی تفاوت می کند. «سربازان امامین انقلاب» https://eitaa.com/joinchat/4077847026C86bbe18341
🔸بیانیه حضرت آیت الله نجم الدین طبسی مدظله العالی بسم الله الرحمن الرحیم إنا لله و إنا إلیه راجعون متأسفانه اخیرا سخنان غیر سنجیده و هنجارشکنانه از سوی برخی از افراد غیر مسئول در ارتباط با در نظر گیری امتیاز تصدی مسئولیت غیر شیعه بر پیروان مذهب رسمی کشور و نبودن امتیاز برای شیعه مطرح شده که این سخنان حاکی از بی اعتقادی به قانون اساسی جمهوری اسلامی و اهانت به باورهای دینی ملت است. کسانی که شیعه بودن را امتیاز نمی دانند حق ندارند خود در جایگاه امتیاز دهی در کشوری باشند که مذهب رسمی آن شیعه است. اینجانب ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب که بر پایبندی به ارزش های اسلام و انقلاب اذعان دارند، تذکر مشفقانه می دهم که از افرادی که عملکرد شکست خورده و اختلاف افکنانه دارند دوری جویند که خیر و صلاح خود و کشور در این است. اللهم إنی بلغت. نجم الدین طبسی _ قم 14/محرم/1446 قمری 30/تیر/1403 شمسی 🆔 @velaseddighah
﷽ یکی از مهمترین اوصاف جریان های وحدت نامنضبط، غوغازیست بودن آنها است. اگر یک شیعه _به غلط_ توهینی به مقدسات دست چندم اهلسنت مثل معاویه یا مسجد مکی یا ... بکند، آن را بر نمی‌تابند و صداهای خود را بر سر او بلند میکنند و فریاد «وا وحدتاه» آنها _البته کاملا درست_ گوش فلک را کر می کند! ولی چند روزی است که در پاکستان ده ها کودک و زن بی دفاع شیعه با مظلومیت و بی کسی تمام سربریده می شوند هیچ صدایی از حضرات وحدت طلب بی انضباط بلند نشده است. ده ها کلیپ و عکس نوشته مرتبط با غزه تولید کرده اند _ که کاملا به جا و صحیح است _ ولی گویی دم زدن از مظلومیت شیعیان مظلوم پاراچنار، برای آنها محلی از اعراب ندارد! و شاید منافع مادی یا سیاسی بلند مدت آنها به خطر می افتند! به قول امام خامنه‌ای مظلوم است. در ایران هم مظلوم است😔 «سربازان امامین انقلاب» https://eitaa.com/joinchat/4077847026C86bbe18341
💧جلوه ای از وحدت منضبط امامین انقلاب ✍️ از دیدگاه ما کلمات امامین انقلاب، نمود عینی وحدت منضبط با مخالفین و مبتنی بر فقه جواهری است. برای مثال مقام معظم رهبری، در بحث اقتدای به اهل سنت می فرماید: «اینقدر ما در روایات در ثواب شرکت در نماز جماعت اهل سنت در زمان ائمه (علیهم السّلام) داریم که روایت دارد که در مسجدالحرام پشت سر اینها نماز بخوانید، مثل اینکه پشت سر پیغمبر نماز خوانده‌اید. این معنایش چیست؟ 🔹معلوم است که امام صادق نماز آن امام جماعت را با نماز پیامبر مقایسه نمیکند. 🔹مقایسه با نماز یک پیرو خودش هم نمیکند، اما میگوید پشت سر او نماز بخوانید. این یعنی چه؟ این نمایش وحدت است. عملاً وحدت را نشان بدهید.» 📚بیانات در دیدار کارگزاران و دست‌اندرکاران حج‌ در تاریخ 4 آبان 1388 ✅ ایشان از یک جهت دعوت به وحدت عملی با اهل سنت می کند، ولی از سوی دیگر، هیچ اصالتی برای نماز مخالفین اهل بیت (ع) قائل نیست! زیرا «نماز پشت سر اینها» به هیچ وجه قابل قیاس با نماز یک پیرو امام صادق (ع) نیست تا چه رسد به نماز رسول خدا (ص)😊😉 «سربازان امامین انقلاب» https://eitaa.com/joinchat/4077847026C86bbe18341
💧جلوه ای از وحدت منضبط امامین انقلاب 🔸 «... امام یک وقت در اوایل انقلاب در سخنرانی هایشان از به صورت طعن‌آمیزی اسم می‌آوردند. شما می دانید که من مدتی را در بلوچستان بودم و با خیلی از علمای آن‌جا دوست نزدیک هستم. مردم و علمای سنی آن منطقه، معاویه را مقدس می دانند. به امام عرض کردم که در طرف شرق کشورمان، چند صد میلیون نفر معاویه را محترم می شمارند و او را خال‌المؤمنین می دانند - البته بحق یا بناحق آن، مربوط به جلسه‌ی بحث است - یعنی مسلمانان هند، پاکستان، بنگلادش و افغانستان اغلب سنی حنفی اند؛ اینها معاویه را محترم می شمارند. امام گفتند عجب، من نمی دانستم! من بعد از آن در طول این ده، یازده سال یک جمله‌ی طعن‌آمیز از امام راجع به معاویه نشنیدم.» 📚بیانات امام خامنه ای در تاریخ: ۱۳۷۰/۱۲/۱۳ ✅ امامین انقلاب از یک سو اعتقاد راسخی، به وجوب لعن و بیزاری از دشمنان خدا و اهل بیت (ع) دارند و از سوی دیگر؛ به جهت رعایت مصالح بالاتر جهان اسلام، از لعن علنی مقدسات اهل سنت _ حتی فردی مثل معاویه!_ دوری می کنند! مرز دقیق بین حکم اولی و حکم ثانوی و مصلحتی را دقت می کنند. از یک سو، مرّ حقایق حساس تاریخ صدر اسلام را با بیانی علمی، عمیق و عبرت آموز بیان می کنند و از دیگر سو، در بیان تاریخ و گفتن مظلومیت های ائمه (ع)، اهل توهین، سانسور، مصلحت سنجی های بی پایه و ... نیستند. «سربازان امامین انقلاب» https://eitaa.com/joinchat/4077847026C86bbe18341
جریان های وحدت نامنضبط، در خون پاک شهدای پاکستان شریک هستند! 🔸یکی از مهم ترین انحرافات جریان های وحدت نامنضبط، ممنوعیت ورود به حوزه های اختلافی حساس میان شیعه و اهل سنت است. این جریان ها، از هر بحث چالشی، حتی با منطق صحیح علمی جلوگیری می کنند! با کج فهمی از بیانات رهبری، هر نوع مناظره رسانه ای میان شیعه و اهل سنت را ممنوع دانسته و هر عالمی که اقدام به جهاد تبیین رسانه ای کند، انگ انجمنی، در تاریخ مانده، متحجر، شیعه دعوا درست کن و ... می زنند! به همین دلیل، بسیاری از علمای معتدل، از ورود به بحث های علمی چالشی، با اهل سنت و پاسخ به شبهات وهابیت و تکفیری ها و دفاع از حریم شیعه دوری کردند. 🔹این سیاست غلط جریان های وحدت نامنضبط، بهترین زمینه را برای جریان های وابسطه به استکبار جهانی فراهم کرد! در محیط اردو زبان های پاکستان، از یک سو اهل سنت آمریکایی تکفیری تندرو، به شدت فعال شد! صدها شبکه و کانال در شبکه های اجتماعی دائما علیه شیعه شبهات _ بدون پاسخ صحیح از سوی علمای شیعه_ تولید و منتشر کردند! از سوی دیگر جریان منحوس شیعه انگلیسی به سردمداری اللهیاری، با تز دفاع از شیعه و حریم آن وارد صحنه شد! شاید باور نکنید! این شخص فقط در یوتیوب برنامه های بیش از چهارساعته مناظره با مخالفین برگزار می کند و بازدید های چند صد هزار نفری دارد! موج تندروی و توهین به مقدسات اهل سنت از سوی وی، محیط رسانه ای پاکستان را در حد انفجار بالا برده است! وقایع اخیر و کشتار های صورت گرفته، گوشه ای از این حقیقت تلخ است. 🔺آری! دشمن دانا و دوست نادان، دست به دست هم داده و سرنوشت ناگواری برای شیعیان 50 ملیون نفری پاکستان، رقم زده است! دوستان نادان وحدت نامنضبط، به دلیل نگاه غلط به مقوله وحدت، از مدیریت اختلافات فرقه ای، ناتوان بوده و دشمنان دانا بهترین فرصت را برای نفوذ و پیشبرد منافع خویش پیدا کرده اند. ✅ البته به لطف قدرت امنیتی و حکومت مقتدر مرکزی، این مصیبت ها در داخل کشور ما هنوز شکل نگرفته، ولی تداوم چندین ساله سیاست اصالت دادن به باند مسجد مکی و ممنوعیت بحث های دقیق و عالمانه علمی میان علمای شیعه در محیط رسانه ای و شبکه های اجتماعی برای مدیریت عالمانه اختلافات، راه را برای نفوذ یک طرفه اندیشه های اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی، هموارتر کرده است! کاش تندروی های اخیر پاکستان درس عبرتی برای ما باشد تا ... . «سربازان امامین انقلاب» https://eitaa.com/joinchat/4077847026C86bbe18341