愛
میبینید نیست چرا فور میدید؟
خواستم بگم، گفتم زشته
کاش حداقل وسط ممبر گرفتن، حال ستایشم بپرسن
愛
خواستم بگم، گفتم زشته کاش حداقل وسط ممبر گرفتن، حال ستایشم بپرسن
به خدا چرا اینطوری میکنن وای