eitaa logo
«ازدواج»،«خانواده»و«جمعیت»
1.3هزار دنبال‌کننده
673 عکس
769 ویدیو
2 فایل
اینجا کلبه ای برای اخبار و اطلاعات و تحلیل‌های مرتبط با مسائل «خانواده»، «ازدواج» و «جمعیت» از نگاهی متفاوت پیگیری میشود این کانال تحت نظر «استاد قاسمی» است لطفاً مطالب همسو با کانال را برای استفاده به آیدی ذیل ارسال کنید @Admin_T124
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
افشاگری یکی از زندانیان اسیر شده در جنگ پس از آزادی از زندانهای رژیم صهیونیستی... سندی بر آزار زنان در زندان‌های رژیم حرامزاده یا صاحب الزمان شرمنده ایم🥺 @mina_foroozesh
هدایت شده از بیسیمچی مدیا 🎬
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
.دریس فن آخت، نخست وزیر سابق هلند دست در دست اوژنی، همسرش با مرگ خود خواسته [اتانازی] در سن ۹۳ سالگی گور به گور شدند عاقبت زندگی حیوانی غربی‌ها @BisimchiMedia
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دختربچه فلسطینی تو سرمای بیرون وایساده مرده ازش می‌پرسه تو این سرما چرا بیرونی؟ جوابشو ببینید 😔💔 🇸🇩 {کانال تلخند سیاسی،اجتماعی، سلامتی}👇 https://eitaa.com/joinchat/2387935416Cb15af8398c
هدایت شده از T124.ir
گردهمایی جایگاه تمدن و طب اسلامی ایرانی در مجلس شورای اسلامی با حضور جریانات موثر مردمی ولایی ذیل برگزار میشود: ▪️فعالان حوزه الگوی پیشرفت و تمدن اسلامی ▪️فعالان حوزه ی احیای موات، دار واسعه و خانه ویلایی ▪️فعالان حوزه محله محوری و مسجد محوری ▪️فعالان حوزه مدارس مسجد محور و مدرسه در خانه ▪️فعالان حوزه پولطلا، قرض الحسنه و اقتصاد اسلامی ▪️فعالان حوزه احیای قنات، مثمر کاری و احیای چرخه طبیعت ▪️فعالان حوزه حمایت از کشاورزی دامپروی سنتی_ بومی و احیای خاک ▪️فعالان حوزه تحکیم خانواده، ازدواج آسان و جوانی جمعیت ▪️و بویژه فعالان حوزه سلامت، طب ایرانی اسلامی، تغذیه سالم و محصولات طبیعی 🔶کانال خبرگزاری طب و تمدن اسلامی https://eitaa.com/joinchat/3095134386C5a05e04158
هدایت شده از T124.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥پیام دعوت مردم توسط حکیم دکتر روازاده به گردهمایی عظیم جایگاه تمدن و طب ایرانی اسلامی در مجلس شورای اسلامی آینده ❇️ این جریان تمدنی، سیل آسا به سمت ظهور به پیش می‌رود! 🔺 جمعه ۲۷ بهمن بعد از نماز عشا 🔻 قم_ مسجد حضرت زینب سلام الله علیها شهرک پردیسان 🔶کانال خبرگزاری طب و تمدن اسلامی https://eitaa.com/joinchat/3095134386C5a05e04158
‌⊰᯽⊱┈──🌸❊╌──⊰᯽⊱ https://eitaa.com/sticker_Tebi ⊰᯽⊱┈──🌸❊╌──⊰᯽⊱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سوال ١۶٠- با توجه به مشکلات اقتصادی و تربیتی در زمان ما، آیا طبق روایات طلب فرزند بهتر است یا اجتناب از طلب فرزند؟ ✅پاسخ :به روایات زیر دقت کنید : عَنْ بَکْرِ بْنِ صَالِحٍ قَالَ کَتَبْتُ إِلَی أَبِی الْحَسَنِ إِنِّی أَجتنبتُ طَلَبَ الْوَلَدِ مُنْذُ خَمْسِ سِنِینَ وَ ذَلِکَ أَنَّ أَهْلِی کَرِهَتْ ذَلِکَ وَ قَالَتْ إِنَّهُ یَشْتَدُّ عَلَیَّ تَرْبِیَتُهُمْ لِقِلَّةِ الشَّیْ ءِ فَمَا تَرَی فَکَتَبَ إِلَیَّ اطْلُبِ الْوَلَدَ فَإِنَّ اللَّهَ یَرْزُقُهُمْ 📚کافی ج ۶ص٣ ترجمه :بکر بن صالح گوید :به امام کاظم علیه السلام نامه نوشتم که من پنج سال است از طلب فرزند اجتناب کرده ام (جلوگیری می کنم) و علت آن هم این است که همسر من آن را خوش نمی دارد و می گوید :تربیت و بزرگ کردن آنها به خاطر تهیدستی بر من سخت است؛ شما چه صلاح می دانید؟ امام برای من نوشتند :طلب فرزند کن، همانا الله عزوجل آنها را روزی می دهد. عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ مُسْلِمٍ عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ  قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ أَکْثِرُوا الْوَلَدَ أُکَاثِرْ بِکُمُ الْأُمَمَ غَداً 📚کافی ج ۶ ص٢ ترجمه :امام صادق علیه السلام فرمود :رسول الله صلی الله علیه و آله فرمودند :زیاد و فراوان فرزند بیاورید که من فردای(قیامت) به زیادی شما بر سائر امت ها فخر و مباهات کنم (و بر سایرین از جهت زیادی امتم چیره و غالب باشم) عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ قَالَ [قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ] تَزَوَّجُوا فَإِنِّی مُکَاثِرٌ بِکُمُ الْأُمَمَ غَداً فِی الْقِیَامَةِ حَتَّی إِنَّ السِّقْطَ (یَقِفُ مُحْبَنْطِئاً) عَلَی بَابِ الْجَنَّةِ فَیُقَالُ لَهُ ادْخُلْ فَیَقُولُ لَا حَتَّی یَدْخُلَ أَبَوَایَ قَبْلِی 📚من لا یحضره الفقيه ج٣ص٣٨٣ ترجمه :امام صادق علیه السلام فرمود :رسول الله صلی الله علیه و آله فرمودند :ازدواج کنید چرا که من فردای قیامت بر زیادی شما بر سائر امت ها افتخار و مباهات می کنم تا جائی که فرزند سقط شده با حال خشم بر در بهشت می ایستد، پس به او گفته می شود :برو داخل بهشت، او می گوید :خیر، (داخل نمی شوم) تا اینکه پدر و مادرم قبل از من وارد شوند. ✅روایات فراوانی در فضیلت فرزند، از طریق شیعه روایت شده است و این روایات منحصر در زمان خاصی نیست و در مقابل چند روایت غیر قابل استناد در کتب مخالفین دال بر فضیلت ترک ازدواج و عدم فرزند در آخرالزمان آمده است که به علل مختلف از جمله عدم نقل آنها از طریق اهل بیت علیهم السلام و مخالفت آن با روایات معتبر شیعه و.... به هیچ وجه قابل استناد و عمل نیست. ✅سزاوار است کلیه مؤمنین در راستای برآوردن حاجت رسول الله صلی الله علیه و آله و اهل بیت علیهم السلام تمامی عذر و بهانه ها و توجیهات و راحت طلبی ها را کنار بگذارند و در امر تسریع در ازدواج و کثرت فرزند شدیدا کوشش نمایند و تمام محبین اهل بیت علیهم السلام را در این راستا تشویق و کمک نمایند. ✅نکته ای که شدیدا بر آن تأکید و توصیه داریم این است که مؤمنین حتما آداب و ادعیه بسیار مهم وارده در روایات و اوقات منهی و امر شده برای این امر فرزند آوری را یاد بگیرند و عمل نمایند چرا که اهمیت برخی از آنها در حد دوست یا دشمن اهل بیت علیهم السلام بودن فرزند و دیوانه یا عاقل بودن فرزند و. ... است. ✅شاید اکثرا مستحضر هستید که پیروان فلان و فلان از پیشرفت روز افزون برتری جمعیتی خود بر محبین آل الله، در شادی و فرح و تلاش مضاعف هستند و سزاوار نیست که ما با بهانه جوئی و توجیهات بی جا و راحت طلبی از روا کردن حاجت اشرف مخلوقات صلی الله علیه و آله شانه خالی کنیم. ✅مجددا توصیه اکید دارم یادگیری آداب و زمان مقاربت و عمل دقیق به روایات آن، ضروری و بسیار بسیار بسیار مهم است. ✅نشر این پیام و مطالب در این راستا در بین محبین اهل بیت علیهم السلام، باعث تشویق و تذکر خواهد بود و إن شاءالله مؤثر واقع می شود. ضمن نشر این مطالب و تشویق دیگران بر این امر در راستای تعلیم آداب آن هم کوشا باشیم. 🆔@porseshvapasokhe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🍏 رو فقط☝️🏻 باید زیرنظر یه استاد عالی بگذرونی💪🏻 💯باتوجه به استقبال و شرکت بی‌نظیر علاقه‌مندان در سراسر کشور دوره‌های مجدد برگزار میشود😍🌸 🟣با تدریس استاد 🟢زمان برگزاری ۸ اسفند ماه 🟠بصورت مجازی(آفلاین) 🟡قیمت دوره فقط 800/000 ❌برای 20 نفر اول نام کنن درنظر گرفته شده است😎👌🏻 🔔و همینطور اگه دوره رو به چهار نفر معرفی کنید دوره برای خودتون رایگان میشه!😱😍 برای و تخفیف درنظر گرفته شده😍💕 ✅ جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آیدی زیر مراجعه کنید؛👇 @Admin_t124 ‌ 📩کانال اطلاع رسانی آموزش‌های طب اسلامی«» https://eitaa.com/joinchat/390398256Cd970dd4d5d
😍پوشش نود درصد بانوان افغانستان جالب است که بطور مطلق از رنگ مشکی در چادری ها(برقع) استفاده نمیشود!! تمام رنگ‌ها در پوشش استفاده می‌شود بجز رنگ مشکی، البته بعد از حاکمیت امارت اسلامی(طالبان) کم و بیش و کمتر از پنج درصد پوشش مشکی استفاده میکنند. کانالی متفاوت در موضوعات 💕«ازدواج» ، «خانواده» و «جمعیت» https://eitaa.com/joinchat/1284047165Ca74c9aa859
هدایت شده از 
4_5868464110038943109.mp3
3.61M
♥️مناجات شعبانیه♥️ 🌺 حاج منصور ارضی ▫️کانال دعا درمانی«استاد قاسمی» https://eitaa.com/joinchat/229245178C55eca4db80
هدایت شده از T124.ir
🎾 هر مولودی در گرو «عقیقه» است یعنی چه؟! در دین مبین اسلام تولد فرزند دارای احکامی است که بعضی واجب و برخی مستحب می باشد. عمل به این احکام در زمینه سازی برای سلامت و تربیت معنوی فرزند نقش بسزایی دارد. موارد ذیل، بعضی از این احکام مستحب است: یکی از مستحبات مؤکّد آن است که برای طفل عقیقه کنند. کسانی که قدرت مالی ندارند، هر گاه توانستند آن را انجام دهند و اگر هیچ گاه نتوانستند عقیقه کنند، اشکالی ندارد. و در استحباب عقیقه فرقی بین فرزند پسر و دختر و نوزاد اول و دوم و غیره نیست. در ارزش و اهمیت این عمل مستحب، همین بس که از امام صادق علیه السلام نقل شده است: «کُلُّ مَوْلُودٍ مُرْتَهَنٌ بِعَقِیقَتِهِ؛ هر مولودی در گرو عقیقه خود است.» به عبارت دیگر، اگر عقیقه نکند، در معرض انواع بلاهاست. اما باید دانست که در عقیقه اموری است که توجه به آنها لازم می باشد؛ یا مراعات آنها اولی و مستحب است و یا اصل عقیقه بدون آنها محقق نمی شود، و آنها عبارت اند از: 1. عقیقه حتما باید یکی از انعام ثلاثة باشد؛ یعنی یا از جنس گوسفند باشد که البته بز نیز در این باب با گوسفند یک جنس حساب می شود. و یا از جنس گاو باشد و یا از جنس شتر. 2. مستحب است برای مولود پسر حیوانی نر و برای نوزاد دختر حیوان ماده عقیقه شود. 3. مستحب است عقیقه در هفتمین روز ولادت باشد؛ ولی اگر با عذر یا بدون عذر از روز هفتم تأخیر افتاد، استحباب آن ساقط نمی شود، حتی اگر کودک بمیرد، باز هم مستحب است برای او عقیقه کنند. البته اگر قبل از زوال روز هفتم بمیرد، استحباب عقیقه ساقط می شود. و اگر تا زمان بلوغ عقیقه نشد، مستحب است خودش برای خودش عقیقه کند. یعنی تا وقتی طفل بالغ نشده، استحباب و سنت بودن عقیقه برای پدر طفل است و پس از بلوغ، بر خود فرزند سنت است که برای خودش عقیقه کند. بلکه اگر برای خودش در تمام مدت زندگی عقیقه نکرد، مستحب است برای او پس از مُردنش عقیقه کنند. شرائط عقیقه 4. مستحب است شرائط حیوانی که برای قربانی تهیه می کنند، در حیوانی که برای عقیقه در نظر می گیرند نیز جمع شده باشد؛ یعنی: الف. حیوان سالم باشد. ب. اگر شتر است، سنش کمتر از پنج سال نباشد. ج. اگر گاو است، کمتر از دو سال نباشد. د. اگر بز است، کمتر از یک سال کامل نباشد. ه . اگر گوسفند است، کمتر از هفت ماه نباشد. موارد مصرف عقیقه 5. مستحب است که پا و ران حیوان عقیقه را به قابله بدهند؛ بلکه در بعضی اخبار وارد شده است که یک چهارم آن را و در بعضی دیگر وارد شده است که یک سوم عقیقه را به قابله بدهند. و اگر یک چهارم آن را که مشتمل بر پا و ران است، به وی بدهند، بعید نیست که به هر دو استحباب عمل کرده باشند. و اگر کودک هنکام ولادت قابله نداشته باشد، همان مقدار را به مادر کودک بدهند تا او آن مقدار را به هر کس که خواست، صدقه دهد. و این صدقه اختصاص به فقراء ندارد، بلکه به هر کس دلش خواست، آن مقدار را می بخشد. و اگر قابله مادر بزرگ پدری نوزاد باشد یا زنی باشد که نان خور پدر کودک است، چیزی از عقیقه اختصاص به او ندارد. 6. مکروه است والدین کودک و نیز کسانی که نان خور آنها حساب می شوند، از عقیقه مصرف کنند و این کراهت در مورد مادر شدیدتر است. 7. گوشت عقیقه را می توان خام بین مؤمنین تقسیم کرد و می توان پخت و تقسیم کرد و همچنین می توان پخت و مؤمنین را دعوت کرد تا مصرف کنند و حداقل دعوت شدگان دَه نفر باشند. [و اگر خواستند گوشت را پخته یا خام تقسیم کنند، باز هم حداقل بین دَه نفر تقسیم کنند.] البته اگر بیش از دَه نفر باشند، افضل است. 8. دعوت شدگان یا کسانی که گوشت عقیقه بین آنها تقسیم می شود، فقط مؤمنین و اهل ولایت باشند. 9. مستحب است کسانی که گوشت عقیقه را مصرف می کنند، پس از آن برای کودک دعا کنند. 10. مکروه است که استخوانهای عقیقه شکسته شود، بلکه بهتر است آنها را از یکدیگر از سر مفاصل جدا کنند؛ به گونه ای که استخوانها نشکند. 11. شرط نیست که حتما پدر کودک برای او عقیقه کند، بلکه اگر دیگران نیز مثل مادر طفل یا پدر بزرگ یا عموی او برای او عقیقه کنندخوب است دعای عقیقه مستحب است هنگام کشتن عقیقه دعاهایی را که وارد شده است،بخوانند و از خداوند تعالی بخواهند که عقیقه را فدیه قرار دهد؛یعنی گوشت آن در مقابل گوشت کسی که عقیقه برای اوست،استخوان در مقابل استخوان،پوست در مقابل پوست و مو در مقابل مو باشد نکات مهم 1.عقیقه از قربانیِ مستحب، بهتر و لازمتر است.البته بعضی از فقهاء فرموده اند: «اگر کسی در روز عید قربان قربانی کند،به جای عقیقه محسوب میشود و کفایت میکند 2. صدقه دادن قیمت حیوانی که میخواهند عقیقه کنند،جایگزین عقیقه نمیشود و از آن کفایت نمی کند؛بلکه خوب است صبر کنند تا عقیقه میسّر شود تهیه عقیقه در ایتا 🆔@t124m1 🌐کانال خبرگزاری طب و تمدن اسلامی →https://eitaa.com/joinchat/3095134386C5a05e04158https://t.me/t124ir
هدایت شده از T124.ir
✔️قربانی و عقیقه 👈در قم و کرج جهت سفارش عقیقه و قربانی(با اجرای کامل آداب و سنن) به آی دی زیر پیام بدهید. ✅ با ۷ میلیون تومان میشود یک بره ذبح کرد و بالاتر از آن مبلغ، امکان خرید یک گوسفند است تا قوچ ۲۵ میلیونی! امروز و فردا ذبح داریم. تهیه قربانی و عقیقه در ایتا 🆔@t124m1 🌐کانال خبرگزاری طب و تمدن اسلامی →https://eitaa.com/joinchat/3095134386C5a05e04158https://t.me/t124ir
هدایت شده از میزان العلم
👌حضرت علی اکبر علیه السلام در اسلام و شیعه جوانی است که در مسیر صحیح از هیچ پیشامدی حتی مرگ نمی‌ترسد. ♦️فَوَضَعَ رَأْسَهُ فَرَقَدَ ثُمَّ اسْتَیْقَظَ فَقَالَ: قَدْ رَأَیْتُ هَاتِفاً یَقُولُ: أَنْتُمْ تُسْرِعُونَ وَ الْمَنَایَا تُسْرِعُ بِكُمْ إِلَی الْجَنَّةِ فَقَالَ لَهُ ابْنُهُ عَلِیٌّ: یَا أَبَهْ أَ فَلَسْنَا عَلَی الْحَقِّ؟ فَقَالَ: بَلَی یَا بُنَیَّ وَ الَّذِی إِلَیْهِ مَرْجِعُ الْعِبَادِ. فَقَالَ: یَا أَبَهْ إِذَنْ لَا نُبَالِی بِالْمَوْتِ. فَقَالَ لَهُ الْحُسَیْنُ علیه السلام: جَزَاكَ اللَّهُ یَا بُنَیَّ خَیْرَ مَا جَزَی وَلَداً عَنْ وَالِدٍ. 🔷امام حسین علیه السلام در راه رفتن به کربلا در یکی از منازل بین راه کمی خوابیدند و بعد از بیدار شدن فرمودند: دیدم که هاتفی صدا میزد "شما به سرعت می‌روید و مرگ به سرعت شما را به بهشت می‌برد". فرزندش علی اکبر علیه السلام گفت: پدرجان! آیا ما بر حق نیستیم؟ فرمود: بله فرزندم قسم به کسی که بازگشت بندگان به اوست، ما بر حقیم. گفت: پس پدرجان در اینصورت از مرگ هراسی نداریم. امام حسین علیه السلام به او فرمود:فرزندم! خدا بهترین پاداشی را که بخاطر پدر به فرزند می‌دهد، به تو بدهد. (بحارالانوار ج 44 ص 367) 🔶پدرها! مادرها! مسئولین آموزش! متولیان پرورش! باید این چنین جوانانی را تربیت کنید نه جوان‌هایی که در راه اسلام حاضر به تحمل سختی های ازدواج و فرزند آوری و تجارت و سایر تعالیم صحیح دینی نیستند. میزان العلم https://eitaa.com/myzan124
نماز لیله الدفن یا نماز وحشت «براي انساني كه از دنيا رفته است ساعتي سخت تر از شب اول دفن نيست. پس بر مردگان خود با صدقه ترحم كنيد و رحمت بفرستيد و اگر امكاني نداشت، دو ركعت نماز براي آنها بخوانيد… زيرا پس از اين نماز خداوند هزار فرشته را به سوي قبر او مي فرستد كه با هر فرشته لباس و زينتي است و قبرش تا روزي كه در نغمه صور دميده مي شود، از تنگي به در مي آيد و گشايش مي يابد. همچنين به نمازگزار نيز تا زماني كه خورشيد بر او مي تابد حسنه مي دهند و او را چهل درجه بالا مي برند. 📚(مستدرك الوسائل، ميرزاي نوري، ج 6، ص 344، تحقيق و نشر موسسه آل البيت قم) کیفیت نماز لیله الدفن (نماز شب اول قبر) مستحب است در شب اوّل قبر، دو رکعت نماز وحشت براى میّت بخوانند:  به این ترتیب که در رکعت اوّل بعد از حمد، یک مرتبه «آیة الکرسى» و در رکعت دوم بعد از حمد، ده مرتبه سوره «انّا انزلناه» و بعد از سلامِ نماز بگوید: «اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّـد وَ آلِ مُحَمَّـد، وَ ابْعَثْ ثَوابَهُما إلى قَبْرِ فُلان» خدایا درود فرست بر محمّد و آل محمّد و بفرست ثواب این نماز را به سوى قبر این مرده فلانى پسر فلانى. (و به جاى کلمه فلان، اسم میّت را ببرد).(۱) «نماز وحشت» را در هر موقع از شب اوّل قبر مى توان بجا آورد، ولى مناسبت تر است در اوّل شب، بعد از نماز عشا باشد و اگر دفن میّت به علّتى تأخیر بیفتد، باید نماز وحشت را تا شب اوّل دفن او تأخیر اندازد.(۲) 1 .  مصباح کفعمى، صفحه ۴۱۱ و بلدالامین، صفحه ۱۶۴ و بحارالانوار، جلد ۸۸، صفحه ۲۱۹، حدیث ۵٫ ۲. توضیح المسائل.                                                 اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ كُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ ﴿255﴾ لاَ إِكْرَاهَ فِي الدِّينِ قَد تَّبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ فَمَنْ يَكْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَكَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ ﴿256﴾ اللّهُ وَلِيُّ الَّذِينَ آمَنُواْ يُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِينَ كَفَرُواْ أَوْلِيَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ يُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِكَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِيهَا خَالِدُونَ ﴿257﴾ سوره قدر ِنَّا أَنزَلْنَاهُ فِي لَيْلَةِ الْقَدْرِ ﴿1﴾ وَمَا أَدْرَاكَ مَا لَيْلَةُ الْقَدْرِ ﴿2﴾ لَيْلَةُ الْقَدْرِ خَيْرٌ مِّنْ أَلْفِ شَهْرٍ ﴿3﴾ تَنَزَّلُ الْمَلَائِكَةُ وَالرُّوحُ فِيهَا بِإِذْنِ رَبِّهِم مِّن كُلِّ أَمْرٍ ﴿4﴾ سَلَامٌ هِيَ حَتَّى مَطْلَعِ الْفَجْرِ ﴿5
هدایت شده از T124.ir
💠 گردهمایی حمایت از جایگاه تمدن و طب ایرانی اسلامی در مجلس(تهران) 🔺 جمعه ۴ اسفند از نماز مغرب 🔻 شرق تهران - خ پیروزی - بلوار ابوذر - بین پل چهارم و پنجم- مسجد جامع ابوذر 🔹 با سخنرانی: حکیم حسین خیراندیش حکیم دکتر حسین روازاده حجت الاسلام محمدمهدی قاسمی حجت الاسلام حمید رسایی حجت الاسلام متولی امامی استاد کامران غضنفری دکتر مهدی عسگری دکتر روح الله ایزدخواه (پیشگیری ساختاری از بیماری و نه به دیکتاتوری پزشکی، واکسن اجباری) (و مسجد محوری) (نه به پول اعتباری و رمز ریال) (مشاغل برتر، بازارچه های غیرمتمرکز، تجارت مردمی، احیای زکات، قرض الحسنه و نه تسعیر، بیمه اجباری، بانک و بورس) (ازدواج بهنگام، ازدواج آسان، حمایت از فرزندآوری) (نه به احتکار منابع طبیعی) (دارواسعه، منزل حیات دار و مصالح طبیعی) (نه به احتکار زمین) (نه به سربازی اجباری) (نه به دیکتاتوری هوش مصنوعی، نه به اعتبار اجتماعی، سهام کربن،نه به دولت الکترونیک، متاورس و نه به ایمپلنت گذاری) 🌐کانال خبرگزاری طب و تمدن اسلامی →https://eitaa.com/joinchat/3095134386C5a05e04158https://t.me/t124ir