eitaa logo
ایوْارِه
213 دنبال‌کننده
225 عکس
265 ویدیو
0 فایل
شب را سکوت اعتبار میبخشد انسان را صبر و متانت‌. ۱۴۰۳/۶/۸ https://abzarek.ir/service-p/msg/2453434
مشاهده در ایتا
دانلود
جنگ عجیبیه؛ یه طرف روزه دارانی با دهان خشک و  طرف دیگر متجاوزان اپستین با شکمی پر از گوشت انسان... _وای برکسی که در تشخيص حق و باطل ناتوان مانَد!
اونی که از این جنگ خوشحاله هنوز عزیز از دست نداده هنوز سردی صفحه گوشی رو روی لباش، وقتی که داره عکس عزیزشو می بوسه، حس نکرده هنوز با هر صدا، تنش نلرزیده برای پدری که، مادری که یا برادر و خواهری که پیششون نیست و سر شیفته هنوز...
سلام و درود این غروب شایسته ترین پایان برای سالی بود که کم عزیز نگرفت ازمون، کم استرس و اضطراب نداشت برامون، کم تو دلمون خالی نشد برای آینده ای که زندگی ما توش رقم می خورد، کم.... هر چی که بود گذشت، تموم شد! امیدوارم سال پیش رو سال پیشرفت، امنیت و آرامش باشه اول از همه برای ایران عزیزم و بعد برای تک تک هموطنان غیور و عزتمند ایران "در سایه وحدت ملی"
نمیدونم باید چی بگم شاید عید امسال دو برابر و چند برابر هرسال کلی عزیز پیشمون نیستن شاید حال دل خیلیا خوب نیست ولی زندگی در جریانه و شاید سال نو بهار و همه این اتفاقا برای اینه که بدونیم داخل همه سختی ها بازم امیده که نجات بخشه با همه اینها شکوفه ها و سبزه ها از دل زخم های ایران بیرون میاد و روشنی رو نوید میده ایران قشنگم از همیشه بیشتر آسیب دیده ولی محکم وایساده تا روزای خوبش و زیباترش اتحاد مردم مهربونش برسه و قطعا روزای خوب میاد امیدوارم سال جدید برای همتون پر از آرامش و شادی باشه مراقب خودتون باشید
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جفتشونو خیلی دوست داشتم :))) پیجش : sajad_janatmakan 🌞 <<< @babae_asmr >>>🐑
از عجایب بهار همین بس که از یه پنجره آفتاب افتاده تو اتاق ولی کتابام زیر اون یکی پنجره داره خیس میشه از بارون:)
هدایت شده از Ma safe place`
توعم رو دستت یه < این روزا میگذره > رو تتو کن...
همه کیف اش اینه تو اون ساختمون درس بخونی، از زیر اون سر در رد بشی، اون قدمت و لمس کنی ولی... ما فریاد زدیم هدف‌شان غزه‌سازیِ ایران است اما عده‌ای نخواستند باور کنند!
امسال تولد همه رو به معنای واقعی یادم رفت فکر کنم واقعا دارم آلزایمر میگیرم هر سری میگم اشکال نداره اینو خیلی وقت بود ندیدی که یادت نبود ولی مثل اینکه نه حتی آدمای نزدیک هم همینه🚶
با ورود ما به دوره دوم دبیرستان برای دهم نهایی گذاشتن، کنکوری نخوندیم چسبیدیم به نهایی که سال اوله کسی نمی دونه چجوری ممکنه باشه، سال بعدش گفتن نه اشتباه شد کلا اون هیچی از یازدهم باشه، بعدِ ترم دوم یازدهم گفتن نهایی اش باشه ۶ درس نه کلش، الان دو ماه مونده به کنکور میگن تاثیر ۶ درس یازدهم تون مثبت؟..آینده و تلاش و زحمت ما براتون جوکه؟ کی رو درنظر میگید تو این تصمیماتون، میشه بدونم؟
کاش ولمون کنید بدیم این دوازدهم کذایی تموم شه فقط-