جبهه|jebhe☫
و هشتِمان گرو نهمان بود و حسین با شب هشتم خرید نوکر را . . !
نمردیم و سحر هشتم هم دیدیم
باشد که نمیریم تا شب ِ هشتم ؛ 🖤
جبهه|jebhe☫
رمضان است ولی حال ِ محرم داریم . . ؛ ♥️ ! - @JEBHE_IR
کربلا چارهی درد است بیا کاری کن ؛