eitaa logo
جهاد تبیینJahaadtabyyn
177 دنبال‌کننده
28هزار عکس
26.5هزار ویدیو
137 فایل
مذهبی،سیاسی،قرآنی،اخبار،احادیث،نهج البلاغه،ورزشی،اطلاعات عمومی،اخبار،خنده،بهداشتی،سلامتی،حوادث و ...(موارد هنجار شکن و ضد اخلاقی، اسلامی، ولایی و قوانین ج ا ا توسط مدیران قابل حذف و پاک کردن در اسرع وقت در کانال است)جهاد تبیین فریضه ای قطعی،فوری و عینیست.
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ال یاسین
1.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. ♻️ اینها را حمید رسایی نمی‌گوید بلکه جناب تاج‌زاده، سلطان صداقت (از نظر خودش و از نظر ما یک منافق) درباره اکبر هاشمی رفسنجانی به عنوان یک سلطان صداقت دیگر (باز از نظر خودش والا از نظر ما درباره یک منافق دیگر) می‌گوید. حالا بهتر درک می‌کنید که چرا مشکلات کشور حل نمی‌شود و چرا نباید انگشت اتهام را به سمت رهبری گرفت. 🔺برای دیدن تحلیل‌های حمید رسایی عضو کانال شوید🔻 eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1
5.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✴️روایتی متفاوت از حمله موشکی و پهپادی یمنی ها به ناوهای امریکایی 🔸در حمله موشکی و پهپادی ارتش یمن به ناوهای امریکایی در باب المندب و دریای سرخ، اتفاقات مهمی روی داد. امریکا و انگلیس مانند همیشه در این مورد روایت واقعی را منتشر نکرده و نمی‌کنند. در گزارشی که در کانال یوتیوب اخبار سوریه منتشر خواهد شد، به این مهم پرداخته‌ایم و روایتی دست اول از اتفاقات آن شب روایت کرده‌ایم؛ روایتی که نه رسانه‌های غربی به آن می‌پردازند و نه رسانه‌های فارسی زبان از آن اطلاعی دارند. یمنی‌ها در آن شب گل کاشتند و باعث دیوانه شدن امریکایی‌ها و حمله بدون مجوز بایدن به این کشور شدند. @syriankhabar
هدایت شده از خبرگزاری تسنیم
15.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تفحص پیکر یک شهید با دست‌های بسته در جریان کشف پیکر شهدای دفاع مقدس، گروههای تفحص کمیته جستجوی مفقودین امروز ۲۲ دی ماه موفق شدند پیکر یکی از شهدای منطقه عملیاتی شرهانی را تفحص کنند. این شهید دفاع مقدس با دست‌های بسته و با سربند «یا ثارالله» کشف شده و دارای پلاک شناسایی است. رزمندگان دفاع مقدس در منطقه شرهانی عملیات «محرم» اجرا کرده بودند. @TasnimNews
1.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴اندکی تامل ▪️داستان جامعه، دقیقا داستان این فیلم۲۰ثانیه ای است. اگر کسی خطا یا اشتباهی بکند فقط به خود آسیب نزده و بلکه همه را گرفتار خواهد کرد. ✅یادمان نرود امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه ماست. 🌎نهضت جهانی مقاومت🌍 http://eitaa.com/joinchat/1357578243Cf32533097a 🆕آخرین اخبارمنطقه،جهان،جبهه مقاومت
🔴به داد مردم برسید. ▪️قوه محترم قضاییه و دولت محترم لطفا بر صنف پوشاک نظارت بیشتری داشته باشید.اگر عَرضه نباشد مانکن ها در خیابان راه نمی افتند به نمایش. فصل گرما از راه رسید... 🌎نهضت جهانی مقاومت🌍 http://eitaa.com/joinchat/1357578243Cf32533097a 🆕آخرین اخبارمنطقه،جهان،جبهه مقاومت
1.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴اندکی تامل ▪️اگر با آرایشت دل مَردی رو بُردی... ❌خانمها با دقت گوش کنند و برای هم ارسال کنند. 🌎نهضت جهانی مقاومت🌍 http://eitaa.com/joinchat/1357578243Cf32533097a 🆕آخرین اخبارمنطقه،جهان،جبهه مقاومت
🔴پاسخ جنجالی ایلان ماسک روی توییت یک ایرانی! ▪️ایلان ماسک» مالک توییتر در پاسخ به یک کاربر ایرانی نوشت واتساپ جاسوس است! ایلان ماسک مالک توییتر با جمله«واتساپ جاسوس است» به بزرگترین پیام رسان جهان حمله کرد. ✅ما نمی گیم ماسک میگه! می دونستید واتساپ از وقتی تعطیل شده کلی درگاه های اطلاعاتی شون خوابیده... 🌎نهضت جهانی مقاومت🌍 http://eitaa.com/joinchat/1357578243Cf32533097a 🆕آخرین اخبارمنطقه،جهان،جبهه مقاومت
📌 ‏منظور این نبوده که وضع ما بهتر از آمریکاست! جماعتی بر طبل میکوبند که علت تلفات در جاده‌ها کیفیت خودروهاست. به هر رطب و یابسی متوسل‌اند تا تولید نابود شده و خام‌فروشی و واردات رونق یابد. مراد این بود که خیال نکنید اگر خودروسازی را تعطیل کرده و واردکننده مطلق شدیم، تلفات صفر میشود. @syjebraily
بحث خودرو داغ است! اهل تحقیق درباره چند پرسش، تامل کنند: ۱- چند درصد از تلفات تصادفات مربوط به موتورسیکلت است؟ ۲- چند درصد جاده‌ها؟ ۳- چند درصد رانندگی نامطمئن؟ ۴- چند درصد ایمنی خودروها؟ ۵- واردات جایگزین تولید شود، تلفات صفر می‌شود؟ مراقب باشیم لابی واردات خودرو، از ما سرباز نسازد. @hzamanim
🔴 از تویوپت تا لکسوس! ▫️سیدیاسر جبرائیلی 🔹 سال ۱۹۳۹ میلادی، ژاپن دو شرکت خودروساز آمریکایی جنرال موتورز(GM) و فورد(Ford) را که در این کشور خودرو تولید می‌کردند، از خاک خود بیرون کرد تا صنعت خودروی ملی ایجاد کند. ژاپنی‌ها می‌دانستند که هیچ کشوری از نظر صنعتی به هیچ جایی نمی‌رسد مگر اینکه یک صنعت خودروی پیشرفته داشته باشد. 🔸 و می‌دانستند که تا خودروساز خارجی در کشورشان حضور دارد، خبری از صنعت خودروی ملی نخواهد بود. پس از شانزده سال حمایت تمام قد دولتی و صرف هزینه‌های سنگین، شرکت تویودا (تویوتای فعلی) سال ۱۹۵۵ نخستین خودروی خود با نام تویوپت را تولید کرد. ✅ این خودرو اما تبدیل به نماد سرخوردگی صنعتی مردم ژاپن شد. به آمریکا صادر شد، اما آمریکایی ها آن را عودت دادند. ۲۵ سال گذشت و صنعت خودروی ژاپن به جایی نرسید. کار به جایی رسید که منتقدان صنعت خودروی ملی، خواهان بازگشت خودروسازان خارجی شدند. 🔹 اما این گفتمان نتوانست غالب شود و با همت مردم و مسئولان، گفتمان تولید ملی همچنان به مسیر طاقت فرسای خود ادامه داد. اگر امروز می‌بینیم که شرکت تویوتا برند برتر خودروسازی جهان است، باید بدانیم این موفقیت نه از طریق مشارکت با فورد و جنرال موتورز به دست آمده و نه یک شبه حاصل شده است. 🔸 تویوتا مسیری طولانی برای رسیدن به این نقطه پیموده است. خودروسازی در کشور ما به همان مرضی دچار است که زمانی خودروسازی ژاپن گرفتار بود. آنها فورد زده بودند، ما پژو زده‌ایم! آنها از شر بیگانه خلاص شدند و ۶۰ سال بعد لکسوس را تولید کردند. ✅ یک تصور غلط درباره صنعت خودروی ایران وجود دارد و آن اینکه "خودروسازان ما تحت حمایت شدید دولت هستند و انحصار دارند". این گزاره از اساس اشتباه است و آن را باید به این شکل اصلاح کرد: "خودروسازان فرانسوی و مشخصا پژو-سیتروئن و رنو تحت حمایت شدید دولت ایران هستند و انحصار دارند". 🔹 امتیازات متعددی چون انحصار و... که تصور می‌شود برای خودروسازان ایرانی وجود داشته، در واقع برای خودروسازان فرانسوی بوده است. خودروسازان ما خودرو نساخته‌اند. خودروی فرانسوی را برای فرانسوی‌ها سر هم کرده و به ایرانی‌ها فروخته‌اند. یا پندار بسیاری این است که پراید، خودروی ایرانی است! در حالیکه پراید، یک خودروی کره‌ای و محصول شرکت کیا است! 🔸 یکی دو سال پیش برای بازدید از خط تولید یک شرکت خودروسازی رفته بودم. مسئول یکی از خطوط مونتاژ می‌گفت قطعات ما در گمرک گیر کرده است. گفتم چرا؟ گفت چون روی تمام قطعات وارداتی، آرم یک قطعه‌ساز داخلی حک شده و گمرک می‌گوید این چجور کالای داخلی است که دارد وارد می‌شود؟! ✅ مشکل دیگر صنعت خودروی ما، همین مافیای قطعه‌سازی است که در واقع واردکننده قطعات و مونتاژ کار است، اما خود را تولیدکننده جا زده است. در یک کلام، ما خودروسازی نداریم، در یک سطح مونتاژ قطعات داریم، در سطحی دیگر، مونتاژ خودرو. 🔹 این مسئله نه در سطح ایران خودرو و سایپا قابل حل است، نه حتی در سطح وزارت صمت. مسئله، یک مسئله ملی است و بسیج همه ظرفیت‌های علمی، دانشگاهی، صنعت دفاعی(سرریز فناوری‌های تحصیل شده در صنایع دفاع) و... را می‌طلبد و این اقدام فرابخشی، صرفا با فرماندهی شخص رئیس‌جمهور ممکن است. 🔸 ما اگر از شر مونتاژکاری خلاص شویم و عزم تولید کنیم، یقین بدانیم در مدتی بسیار کوتاه‌تر مسیر پیشرفت این صنعت را خواهیم پیمود. جایی که ما امروز قرار داریم، به قله بسیار نزدیک تر از جایی است که ژاپن در آن روزها قرار داشت. ✅ پیشرفت، صبر و تلاش و هزینه و مجاهدت می‌خواهد. با مصرف کردن خودروی خارجی از محل صادرات نفت یا با مونتاژ پژو و رنو ما هرگز طعم شیرین پیشرفت را نخواهیم چشید. لیبرال‌های ایرانی که مخالف تولید داخلی‌اند، از پیشرفت فقط خوشگذرانی با پول نفت و تولید بیگانه را می‌فهمند. 🔹 ما همچون ژاپن که فورد و جنرال موتورز را بیرون کرد، پژو و رنو را بیرون نکردیم. به ما وعده خودروساز شدن با مشارکت خارجی را دادند، اما وابسته و عقب‌مانده نگه‌مان داشتند. الحمدلله که با تحریم‌ها فرانسوی‌ها از ایران رفتند. من معتقدم خودروسازی ایران پس از خروج فرانسوی‌ها از ایران تازه متولد شده است. کاش صبر و اراده‌ای که در مسئولان و مردم ژاپن بود، برای پیمودن مسیر پیشرفت در مردم و مسئولان ما هم به وجود آید. 💢 مردم ما هم دلسوزند، هم صبور، هم فهیم. اگر این عزم را در مسئولان کشور ببینند، اگر بسیج ظرفیت‌ها و اراده‌ها را ببینند، اگر پیش روی آنها چشم‌انداز دقیقی ترسیم شده و زمان‌بندی مشخصی پیش چشم‌شان باشد، شک نکنیم برای پیشرفت خودروسازی ایران از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند. @syjebraily
📌دشمن یکی است، جبهه دوتاست. در جبهه نظامی مرزها روشن است، در جبهه اقتصادی مبهم و تار. در اولی پیروز شده‌ایم، در دومی سرزمین‌مان در اشغال است. گاهی یک تلنگر، بیدارمان می‌کند و به جایی که ایستاده‌ایم شک می‌کنیم، اما دشمن به سرعت هوا را غبارآلود می‌کند و می‌پنداریم در جبهه حق هستیم. 🔻کسی حق ندارد به فکر پیچیدن نسخه ‎ باشد! حق تذکر دادن هم ندارید. اینها باید بابت اینکه صادقانه تابلوی آمریکا را بالای سر گرفته‌اند، تشویق هم بشوند. امروز این شما هستید که باید از خواب غفلت بیدار شوید و به نسخه‌های اقتصادی که این پایگاه دشمن برای شما می‌پیچد، عمل نکنید. @syjebraily