34.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ببینید | #آدرس_غلط
دیروز در دانشگاه تهران چه گذشت؟ + به همراه فیلمهایی دیده نشده از اتفاقات دیروز دانشگاه تهران
حتما ببینید
@jebhefazamajazi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تنگه احد نظام خانواده است 👪
اینستاگرام برای نابودی زن است 😔
@jebhefazamajazi
آقای فتاحی معاون آقای جهرمی!
-اگر جای #عملیات_روانی به وظایفتون عمل میکردید
-اگر جای میلیاردها تومنی که خرج #تلگرام_طلایی کردید خرج پیام رسان داخلی میکردید
-اگر به وعده های که دادید مثل آمدن خدمات دولت الکترونیک روی پیام رسان ها عمل کرده بودید ، پیام رسان های داخلی شکست نمی خوردند .
👈آقای فتاحی در ادامه گفتید:" تاریخ نشان داده که فیلتر همواره با شکست مواجه میشود "!
✅شما حتی نمی دانید در همین ایران خودمان بارها تجربه فیلترینگ موفق داشته ایم (به عنوان نمونه فیلتر یوتیوب و استقبال مردم از آپارات)
راستی جدا نمی دانید یا .....؟
@jebhefazamajazi
⭕️تکنیک جعل و تثبیت
💢عکس کار شده توسط رسانه ی اسرائیلی آمدنیوز در خصوص حضور آمریکایی ها در خلیج فارس مربوط به سال 2015 است
عکس مربوط به خلیج فارس نیست مربوط به خلیج عدن است
@jebhefazamajazi
*تا وقتی که حاکمیت به وظیفه خودش عمل نکرده باشد؛ سواد رسانهای ابتر است*
من به عنوان معلم باید بتوانم به شاگردانم «سواد دیجیتالی» و «سواد اطلاعاتی» بیاموزم. اما در حال حاضر من در کلاسم نمیتوانم بگویم موبایل، لب تاپ و اینترنت را باز کنید و سرچ کنید؛ نمیتوانم بگویم، چون برای فضای مدرسه و رابطه معلم و شاگردی حرمتی قائل هستم. همینطور که دانشآموز شروع میکند به سرچ کردن، فضای مجازی چه پیشنهادهایی به او میدهد؟
من برای حل این مشکل در مدرسهی خودم مجبورم فیلترینگ داخلی و سیستم پایش محتوا بگذارم. وظیفه حاکمیت پس چه شد؟
اینها چالشهایی است که «سواد رسانهای» نمیتواند حل کند. برای حل کردن آن باید برویم زیرساختهای استفاده امن و سالم و مفید را راهاندازی کنیم...
🔹 🔸 🔹
متن کامل این مصاحبه را در پایگاه فرهنگ سدید بخوانید:
farhangesadid.ir/fa/news/1580
@jebhefazamajazi
جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی(مشهد)
*تا وقتی که حاکمیت به وظیفه خودش عمل نکرده باشد؛ سواد رسانهای ابتر است* من به عنوان معلم باید بتوان
برخی افراد میگویند که بگیر و ببند و فیلترینگ مشکلات را بیشتر میکند. نظر شما در این باره چیست؟
مثالی میزنم؛ همه قبول داریم که بوستانهای شهری باید امنیت کامل داشته باشند. چون خانواده و کودک در آنجا حضور پیدا میکنند و نباید این بوستان ها، محل حضور بزهکاران باشد. اما فرزند من که فقط در پارکها بازی نمیکند، در فضای مجازی هم بازی میکند و اوقات فراغتش را در رسانههای اجتماعی میگذارند. سوال این است که چه کسی باید این فضا را امن کند؟ این موضوع ربطی به سواد رسانهای ندارد. اگر به فرزندمان امداد و نجات و ورزشهای رزمی را یاد بدهیم، آیا این دلیل میشود که او را به پارکی بفرستیم که آلوده است و بزه کارها در آنجا رفت و آمد دارند؟!
برقراری امنیت وظیفه حاکمیت است. در پارکی که محیط امن وجود داشته باشد، اگر فرزند ما خیلی هم دفاع شخصی بلد نباشد، احتمال خطر کمتر است و کار ما هم راحت میشود. به همین طریق در محیط امن و پاک رسانهای نیاز به سواد رسانهای رقیقتر و کمرنگتر است. پس تا وقتی که حاکمیت وظیفه خودش را عمل نکرده باشد، سواد رسانهای چندان به درد نمیخورد. در فضای بی مرز سایبر، که تمام بدیهای دنیا با یک کلیک در اختیار بچه من قرار میگیرد، فرزند من تا چه حد باید سواد داشته باشد تا از این آسیبها مصون بماند؟ در حالی که اگر فضا پاک باشد، من معلم میتوانم روی سواد اطلاعاتی و سواد دیجیتالی بچهها بیشتر کار کنم تا استفادهی مفیدشان بیشتر شود.
متن کامل این مصاحبه را در پایگاه فرهنگ سدید بخوانید:
farhangesadid.ir/fa/news/1580
@jebhefazamajazi
جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی(مشهد)
*تا وقتی که حاکمیت به وظیفه خودش عمل نکرده باشد؛ سواد رسانهای ابتر است* من به عنوان معلم باید بتوان
چرا جلوی پیامکهای انبوه را نمیگیرند؟ دهها دلیل عجیب و غریب میآورند. اما عقل مهندسی من میگوید اینها بهانه است. چرا عزمی برای جلوگیری از اسپم وجود ندارد؟ چون تعارض منافع وجود دارد. چه کسی دارد منتفع میشود از ارسال انبوه پیامک؟ اپراتوری که دارد ارسال میکند! چه کسی باید جلوی پیامک انبوه را بگیرد؟ همان اپراتور! این میشود تعارض منافع. یعنی متهم و دادستان یک نفر است. این موضوع هیچ وقت به نتیجه نمیرسد. در حوزههای دیگر هم همین است. آدمی که از مصرف ویدئو و فروش پهنای باند به مردم منتفع میشود خودش را نشانده روی صندلی توسعه محتوایی! مسابقه تولید ویدیو برگزار میکند به اسم تولید محتوا برای کودک و نوجوان! محتوا یعنی فقط ویدیو؟ اتفاقاً مضرترین نوع محتوا از نظر روش اثرگذاری بر مخاطب ویدیو است! مگر با گسترش ویدئو، مشکل تربیتی کودک و نوجوان حل میشود؟ کودک را به عنوان «مصرف کننده» و «مشتری» دیدن، ناشی از تعارض منافع است. از این بدتر کودک را محرک مصرف خانواده میبینند.
🔹 🔸 🔹
متن کامل این مصاحبه را در پایگاه فرهنگ سدید بخوانید:
farhangesadid.ir/fa/news/1580
@jebhefazamajazi
🌹🌹🌹👇🏻👇🏻👇🏻خیلی خوش آمدید اقای آل داوود
احسنت و آفرین بر شما
هدایت شده از کانال خبری ، تحلیلی گردباد نیوز
بسم الله الرحمن الرحیم
در طول مدت یکسال و نیم در توئیتر با دوستان بسیار عزیز، انقلابی و مومنی آشنا شدم.
بارها از سوی اکانت های فیک مورد هجمه قرار گرفتم و تهمت های بسیاری به این حقیر زدند.به نظرم در زمینه حکمرانی فضای مجازی انقلاب اسلامی باید در زمین خودمان که زمینه احقاق حق وجود دارد حاضر شویم.
برای پیگیری محتوای دیگر به کانال های این حقیر در پیام رسان های داخلی مراجعه کنید.
امید است با تجهیز وآماده شدن همگانی طبق دستور امام خامنه ای عزیز آرایش جنگی مناسبی در برابر دشمن بگیریم و دشمن نفوذی را از فضای مجازی برانیم و بتارانیم.
برای شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن طبق گام دوم انقلاب باید با نهضت مطالبه گری ایجاد شبکه ملی اطلاعات وحمایت، تقویت و جهاد اقناعی استفاده از سرویس ها و خدمات داخلی حرکت کنیم.
آدرس کانال ها در پیام رسان ها:
سروش
Http://sapp.ir/aledavood
ایتا
Http://eitaa.com/aledavood
العاقبه للمتقین
1_410264729336944158.mp3
3.65M
تند خوانی جز #دهم
#التماس_دعا
🔴جنگی به وقوع نمی پیوندد و گزینه قطعی ملت ایران مقاومت است
رهبرانقلاب:
🔹گزینهی قطعی ملت ایران، مقاومت مقابل آمریکا است و در این رویارویی، آمریکا وادار به عقبنشینی خواهد شد.
🔹 این رویارویی، نظامی نیست؛ چون بنا نیست جنگی انجام بگیرد.
🔹 نه ما دنبال جنگ هستیم، نه آنها؛ که میدانند که به نفعشان نیست.
🔹این برخورد، برخورد ارادهها است و ارادهی ما قویتر است، چون علاوه بر ارادهی خود، توکل به خدا را هم داریم. ۹۸/۲/۲۴
@jebhefazamajazi