eitaa logo
𝔗𝔥𝔢 𝔧𝔢𝔰𝔱𝔢𝔯 𝔪𝔢𝔪𝔬𝔯𝔦𝔢𝔰
46 دنبال‌کننده
234 عکس
111 ویدیو
8 فایل
What are you looking at dude, Waiting for something happened? It's okay, be patient; One day you will become the star of your childhood. Wanna come in?☕
مشاهده در ایتا
دانلود
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با ترند جدید این آهنگه خیلی حال می‌کنم،ترند قبلیشم جالب بود👍🏻 با دیدن اینجور کلیپ ها ذوق میکنم:)
داشتم گوشیمو یکم سبک میکردم حواسم نبود به‌جای بازی کناری،اسکای رو پاک کردم..دارم آتیش می‌گیرم....
درود. آقا ما یه بحثی توی توت‌خشک داشتیم که لازم دونستم راجبش حرف بزنم.
در مورد کاشت و عمل های زیبایی و... حالا یک‌سری بنده‌خداها رو البته حق میدم کارهایی مثل کاشت مو انجام بدن. اما تویی که قیافت از اون مرزه پایین تر نیست چرا با خیال اینکه چون یکسری این کار رو انجام دادن باید انجام بدی گند میزنی تو قیافت و خودتو شبیه بادکنک و حیوون میکنی؟ هرکی قیافه‌ی خودش برازندشه.مثلا خود من با اینکه موهای فرم خیلی اذیتم میکنه ولی نمیزنم دستکاریش کنم چون هیچ‌مدل مویی جز موی طبیعی خودم بهم نمیاد.درواقع به این درک رسیدم که خدا درو همیشه با تخته جور میکنه و نیاید تحت تأثیر سلیقه‌ی بقیه قرار بگیریم،کی‌میگه اون‌ها درست میگن؟خودم به‌شخصه عاشق آدمایی هستم که زیبایی واقعی خودشون رو به جامعه تحویل میدن،پوست تیره،خال،جوش و لک های پوستی،پوست رنگ پریده،انواع اجسام رنگ موهای مختلف،هکتوکرومیا،نامساوی بودن اعضای بدن،تپل بودن،چشم های ریز/درشت، موهای کم‌/پر پشت، دماغ هایی خلاف ارزش های مزخرف جامعه،ابروی کمونی،زال بودن، پوست خشک یا چرب و خیلی شگفتی های دیگه که انسان ها رو از هم متمایز می‌کنه،اگر قرار بود همه بی‌نقص باشن که صد البته این‌ها نقص حساب نمیشن دنیا مسخره و خسته کننده نمی‌شد ؟ یکی از مورد علاقه‌های من به‌هنگام بیرون رفتن های به‌ندرتم اینه که به جزئیات خاص انسان ها نگاه کنم،که چی اون رو با بقیه متفاوت ساخته؟وای چشم‌های اون زنه رو!عه چه موهای باحالی داره!این خیلی جالبه حتما میکشمش! درواقع هیچ‌چیز به اندازه ی اخلاق و رفتار سنجیده نمیتونه نقش محبوبی تو جامعه بهت بده👏🏻🌷
این چند وقته میزان خوابم خیلی‌ خیلی کم بوده و منم غرورم اجازه نمیده ظهر بخوابم 😅 دیگه مامانم اومد قرص خواب داد به خوردم:) ساعت نه خوابیدم ده از خواب پریدم.بابام گفت بیدار میشی؟گفتم نه ❌دوباره خوابیدم. ساعت هفت طبق معمول بیدار شدم اسکای رو دوباره دانلود کردم و یکمم بازی کردم با حضور افتخاری یه ماث به اسم wan wan از ویتنام.دبدم فایده نداره دوباره گرفتم خوابیدم😂 دیگه ساعت یازده مامانم گفت بیدار شو گفتم باشه ولی نباشه،دوباره خوابیدم پنج دقیقه بعدش دیگه برای واقعی بیدار شدوم 🏁👍🏻
🌽:درحال خوردن ذرت مکزیکی و تماشای گیم‌پلی های آریا کئوکسر✓
عاشق اینجور قیمه‌هامم😩