فاصله هرگز مانعی برای دوست داشتن و عشق نیست ، درست . اما اگر من اینجا گریه کنم ، آیا در دوردستها گونههای تو خیس خواهند شد ؟
در میان این ثانیههای پرتنش و ناامیدیهایی که شمارشان از دستم خارج شده ، تو امید محضی برایم ، کاش بدانی .
ميخواستم فرياد بزنم و از او بخواهم كه نرود اما چه حقى داشتم كه او را از رفتن باز دارم وقتى خوشبختى اش در آغوش كس دیگری بود ؟
- داستايفسكی