2⃣قسمت دوم؛
⭕️پس هیچ مسلمان و شیعهای با ظواهر اسلامی و شعارهای ارزشی نسبت به مسئله فلسطین نمیتواند حتی بی اعتنا باشد ، چه برسد به اینکه ندایی سر بدهد یا حرکتی بکند که در تقابل با این مسئله باشد.
🔻کما اینکه متاسفانه بنده خودم دیدم در برخی هیئات مذهبی، نداهایی سر داده میشود در راستای نفی حمایت و کمک به جریان مقاومت؛ با شعارهایی مثل اینکه ما خودمان به آن لقمه نیاز داریم، و ناخواسته نقشه ی دشمن را در زمین زدن نهضت حسینی پیاده میکنند؛
🔘در صورتی که ما با اینکه در قبال فلسطین موظف ترین ملت هستیم و آزادهترین سوابق هم در کارنامه داریم، با این وجود ما نسبت به کشورهای در جریان و ذیل جبهه استکبار، کمترین کمکها را به فلسطین کردهایم، حتی نسبت به اتحادیه اروپا.
👈ولی تفاوت کمک ما با آنها در این است که کمک ما در راستای آرمان فلسطین است و در خدمت جریان مقاومت اسلامی، و کمک آنها در جهت سازش و انفعال جریان مقاومت.
💠این نکته هم اضافه کنیم که حتی اگر تمام موازین و تکالیف دینی و شرف و وجدان انسانی را کنار بگذاریم و کاملا هواپرستانه و منفعت پرستانه به قضیه نگاه کنیم، طبق اعتراف جبهه استکبار و نهادهای تحقیقاتی و آماری امریکایی میزان هزینه کرد ما در منطقه، یک سیصدم هزینه انها بوده. یعنی اگر ما یک سال هزینه کردیم انها سیصد سال هزینه کردند. حدود ۵ تریلیون دلار.
🔻پس ما توجه داشته باشیم که طبق اعتراف خودشان که: برنده کلان و قطعی این ماجرا، جمهوری اسلامی و مقاومت اسلامی بوده، با کمترین هزینه، بیشترین آوردههای بین المللی، امنیتی و منطقه ای را برای خودمان اوردهایم. که در حالت عادی و روش های عادی با هزاران و میلیونها برابر هزینه هم نمیتوانیم انها را کسب کنیم.
⭕️پس اگر چنین نداهایی سر داده شود در برخی محافل، این فاجعه است، و فاجعه عظمی این است که در هیئات و تحت لوای شیعی این اتفاق رخ دهد...
#فلسطین #جهاد_تبیین
📢 لطفا رسانه ما باشید
🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط
@KHAT_NASHRIYE
◼️و هو #شهید_القدس
◻️او نیز شهید قدس شد...
◽️روحش قرین رحمت الهی، راهش پُر رَهرو...
🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط
@KHAT_NASHRIYE
هدایت شده از پایگاه خبری صدای حوزه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑 رفتاری جالب از یک خانم در روز قدس که دو جور متفاوت میتوان فهمید!
🔻مادری که فرزندش را فرستاده روی صحنه برای همخوانی سرود "#سلام_فرمانده" و خودش با حس و حال جالبی همراهی میکند.
پ.ن #صدای_حوزه: دو گونه رفتار و کنش در این شخص مورد نظر کلیپ، قابل مشاهده است. ظاهری بدحجاب و غیرقابل تایید و کنشی مذهبی و درخدمت ارزشهای دینی و انقلابی.
▫️میتوانیم در ایستگاه اول بایستیم و نقد کنیم و نفی نماییم و البته می توانیم یک ایستگاه بالاتر حرکت کنیم و بخاطر رفتار مورد تاییدش تشویق و ترویج و #فوروارد نماییم.
▫️مخاطب هم به اندازه ای شعور دارد که دلیل فوروارد را بداند و پیام این ترویج و تبلیغ را نه ظاهر شخص بلکه پارادوکسی که نافی ظاهر کاراکتر و حامی و حاوی #فضای_ایدئولوژیک و مثبت سرود است تشخیص دهد.
▫️هنوز آن #نظرسنجی چندروز پیش شبهای قدر یادمان نرفته که بالای هفتاد درصد مردم، قصد شرکت در مراسم احیا را داشتند و همگی ذوق داشتیم و تحلیل اجتماعی میکردیم که دینداری مردم به مرحله #درونیسازی رسیده و عمق گرفته است.
▫️بلی بخشی از همان ۷۰ درصد نیز از همین تیپهای مردمی بودند که به دلایل متعدد فرهنگی و سیاسی و...، ظاهری نه چندان مورد تایید ولی #باورهایی_همراه و درمسیر تایید شده را یدک میکشیدند.
🆔 @sedayehowzeh
🔘او نادر بود ...
در فهم کلان جبهههای رسانهای و فرهنگی جهانی؛
در مسالهشناسی؛
در فعالیت و مجاهدت فرهنگی، هنری و رسانهای؛
در جریانسازی؛
در دیدبانی؛
در اخلاص و تواضع؛
در پایمردی و استقامت بر صراط انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی، علیرغم همهٔ فرصتهای مادی آمادهٔ پیش رویش و ناملایمتهای در حقش؛
در امانتداری بار امانت و وفای به عهد اللهی؛
نادر بود در همهٔ اینها و خیلی موارد دیگر...
📢 لطفا رسانه ما باشید
🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط
@KHAT_NASHRIYE
🔻وداعِ_رمضان
جان آمده رفته، هیجان آمده رفته
نام تو گمانم به زبان آمده رفته
احیا نگرفتم تو بگو چند فرشته
صف از پی صف تا به اذان آمده رفته؟
تا پلک زدم خواب، مرا آمده برده
تا پلک زدم نامه رسان آمده رفته
امسال نبرده ست مرا روزه، فقط گاه
بر لب عطشی مرثیه خوان آمده رفته
من در به در او به جهان آمده بودم
گفتند: کجایی؟! به جهان آمده رفته
ترسم که به جایی نرسم این رمضان هم
آن قدر به عمرم رمضان آمده رفته...
#محمدمهدی_سیار
🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط
@KHAT_NASHRIYE
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دولت هند پخش اذان از بلندگو را ممنوع کرده است
🔺مردم به این شکل اعتراض خود را به تصمیم حکومت اعلام کردند.
🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط
@KHAT_NASHRIYE
🔻وداعِ_رمضان
بلبلی زار زار مینالید
بر فراقِ بهار، وقت خزان
گفتم انده مبر که بازآید
روز نوروز و لاله و ریحان
گفت ترسم بقا وفا نکند
ورنه هر سال گل دمد بستان
خاک چندان از آدمی بخورد
که شود خاک و آدمی یکسان...
#سعدی_شیرازی
🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط
@KHAT_NASHRIYE
🔻ما متاسفانه در حوزه و دانشگاه نسبت به #شهید_مطهری کملطف هستیم. جمله ای از حضرت اقا هست که میفرماید:
بنده حقیر خودم در طول مدت زندگیام که کار فکری داشتم، شاید بعضیهایتان میدانید و یا در بحث های مشهد که داشتم بودید، عمده کار بنده با استفاده از افکار آقای مطهری است. با ایشان خیلی رفیق بودم و به ایشان میگفتم غالباً کارهایم با استفاده از حرفهای شماست. کتابهایی را اسم میاوردم و ایشان تعجب میکرد، میگفت: عجب، این کتابها اینقدر خوب است و من نمیدانستم...
📚🎙سیدمهدی موسوی، نشریه #من_علی_خامنهای_شاگرد_امام_هستم،
ص ۳۰
🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط
@KHAT_NASHRIYE
🔻وداعِ_رمضان
افسوس که ایام شریف رمضان رفت
سی عید به یک مرتبه از دست جهان رفت
افسوس که سی پاره این ماه مبارک
از دست به یکبار چو اوراق خزان رفت
ماه رمضان حافظ این گله بُد از گرگ
فریاد که زود از سر این گله شبان رفت...
#صائب_تبریزی
🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط
@KHAT_NASHRIYE
🔻مستعمرهای به نام؛ فضای مجازی
🔘بیعملی و انفعال حیرتآور مسئولان امر در قبال تصویب طرح ساماندهی فضای مجازی با وجود تأکیدهای بیشمار و گاهاً عتابآلود رهبر انقلاب، برخاسته از چند مسئله است:
1⃣ تلاش مجدّانه و هجمهی همهجانبهی دشمنان نظام جمهوری اسلامی، که بههیچعنوان قصد ندارند از این عرصهی رها و بیصاحب، عقبنشینی کرده و آن را به حاکمیت ملّی واگذار کنند که به قول رندی: «ده درویش بر گلیمی بخسبند و دو پادشاه در اقلیمی نگنجند!».
2⃣ جوسازی و هیاهوآفرینیِ جریانهای معاند داخلی و افراد بیمایه و پرمدّعایی که تاکنون در این فضای بیمهار، بدون هیچ منع و نگرانی، بر هرکه میخواستند، میتاختند و هر چه را میخواستند، زیر سؤال میبردند.
3⃣ سهلانگاری و غفلت برخی نیروهای انقلابی و خودی از آسیبها و مخاطراتی که رهاشدگیِ فضای مجازی به کشور و نظام اسلامی تحمیل نمودهاست: «منجمد چون غفلتِ یخ، ز آفتاب/ چون خبر شد زآفتابش، یخ نماند!».
4⃣ محافظهکاری برخی جریانهای سیاسی که در پشت عناوین ظاهرالصلاح پنهان شدهاند. ایشان در کارزارِ پیش آمده، خود را در میدان انتخابی سخت و پرهزینه مییابند: یا باید مصالحِ حزبی و آیندهی انتخاباتی را در نظر بگیرند و یا سالمسازی و ساماندهی وضعیتِ نابهنجار موجود و دفاع از حاکمیتِ اقتدارگرایانهی نظام اسلامی را برگزینند.
شاید بتوان گفت آزمون ساماندهیِ فضای مجازی و مستقل کردن حاکمیت نظام در این قلمروی حکومتی، معرکهای است برای سنجشِ عیارِ انقلابی و انقلابیگریِ مسئولان؛ از نمایندگان و ریاست مجلس که با شعار 'مجلس انقلابی'، آرای مردمی را جلب نمودند تا شورایعالی فضای مجازی و دولت مردمی.
🔺آری! روزهای سختِ آزمون در پیش است. به قول مولانا: «هست در ره، سنگهای امتحان!».
🖌|طاهره سیدی
#استعمارِ_جدید #مسئله_فضای_مجازی
🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط
@KHAT_NASHRIYE
🔻نباید مردم را بیپناه رها کنیم؛
🔘فضای مجازی بدون اختیار ما، از بیرون از اختیارِ ما دارد مدیریّت میشود. فضای مجازی یک چیزی نیست که آدم بتواند مثل یک آب روانی هر جور که میخواهد از آن استفاده بکند؛ دیگران دارند این آب را به یک سمتی که خودشان میخواهند هدایت میکنند؛ آنها دارند این فضا را هدایت و مدیریّت میکنند. ما نمیتوانیم بیکار بنشینیم در مقابل او؛ ما نمیتوانیم مردممان را که با فضای مجازی ارتباط دارند، بیپناه رها کنیم.۱۳۹۹/۰۶/۰۲
🔻[دشمنان] از فضای مجازی حدّاکثر استفاده را دارند میکنند. خب متأسّفانه در فضای مجازیِ کشور ما هم که آن رعایتهای لازم با وجود این همه تأکیدی که من کردم صورت نمیگیرد و در یک جهاتی واقعاً ول است، که بایستی آن کسانی که مسئول هستند حواسشان باشد. همهی کشورهای دنیا روی فضای مجازیِ خودشان دارند اِعمال مدیریّت میکنند، [در حالی که] ما افتخار میکنیم به اینکه ما فضای مجازی را ول کردهایم! این افتخار ندارد؛ این به هیچ وجه افتخار ندارد. فضای مجازی را بایستی مدیریّت کرد. از این امکان مردم استفاده کنند، برای مردم بلاشک وسیلهی آزادی است، خیلی هم خوب است امّا نباید این وسیله را در اختیار دشمن گذاشت که بتواند علیه کشور و علیه ملّت توطئه کند.» ۱۴٠٠/٠۱/٠۱
#مسئله_فضای_مجازی
🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط
@KHAT_NASHRIYE
🔻سوال از دکتر روح الله ایزدخواه، نماینده مجلس شورای اسلامی؛
ابهامات #طرح_شفافیت_قوای_سه_گانه
📢 لطفا رسانه ما باشید
🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط
@KHAT_NASHRIYE
🔻#ابهامات_طرح_شفافیت_قوای_سه_گانه
📋گزارش ویژه #نشریه_خط از بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه
1⃣قسمت اول؛
یک سال و نیم پس از طرح شفافیت آراء نمایندگان، و از دستور کار خارج شدن آن توسط مدیریت مجلس، در تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ طرحی تحت عنوان شفافیت قوای سه گانه به مجلس آورده شد:
https://irna.ir/xjJ4Td
و ۵ روز بعد نیز ۲ فوریت آن توسط نمایندگان به تصویب رسید.
اما در این میان تعدادی از نمایندگان که عمدتا از طراحان طرح سابق شفافیت آراء و دنبالکنندگان اصلی مقوله شفافیت مجلس بوده اند، با این طرح و همچنین ۲ فوریت آن مخالفت نمودند و وجود ایراداتی در آن را مطرح کردند. اما از آنجا که تعداد مخالفین کم بود و عمده مخالفان شفافیت آرا مجلس پس از این طرح نوظهور به موافق مبدل شده بودند، ۱۰ روز بعد در تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ کلیات آن نیز برای تصویب به صحن علنی آمد:
https://www.isna.ir/news/1401021106954/
نمایندگان مخالف با این طرح جدید شفافیت، در آن ۱۰ روز فاصله از تصویب دو فوریت تا کلیات، بیکار ننشستند و پیشنهاداتی را برای اصلاح و تقویت آن مطرح کردند که در کمیسیون شوراها برخی تغییرات اعمال شد.
خصوصا تصریح به شفافیت آرای نمایندگان:
🔻«ماده ۳- مشمولان این قانون از جمله مجمع تشخیص مصلحت نظام (فقط در اجرای اصل ۱۱۲ قانون اساسی در موارد اختلافی مجلس و شورای نگهبان)، مجلس شورای اسلامی، هیات وزیران، شوراهای اسلامی شهر و روستا و شوراهای موضوع این قانون موظفند مشروح مذاکرات خود را اعم از صحن و کمیسیون های تابع آن ها و آرای ماخوذه از اعضا را به تفکیک اسامی موافق، مخالف، ممتنع و کسانی که در رای گیری شرکت نکرده اند، حداکثر ظرف یکماه در پایگاه اطلاع رسانی خود با قابلیت خوانش رایانه ای منتشر نمایند، مگر در مواردی که به موجب قانون اساسی و قوانین مربوط به هر یک از نهادهای مذکور در این قانون، تشکیل جلسه غیرعلنی یا رای گیری مخفی پیش بینی شده باشد.»
🔻در حالیکه در نسخهٔ اولیهٔ این طرح جدید فقط شفافیت تعدادی از دستگاه ها دیده میشود با یک اشاره مبهم و مجمل در مورد مجلس:
«تمامی نهادهای شورایی کشور مشتمل بر مجلس شورای اسلامی، مجمع تشخیص مصلحت نظام شوراهای شهر و روستا شوراهای عالی کشور موظفاند مشروح مذاکرات خود را اعم از صحن و کمیسیونهای تابع آنها و آرای مأخوذه از اعضاء را بلافاصله در پایگاه اطلاعرسانی خود منتشر نمایند.»
ضمن اینکه قید دستگاه هایی که در این ماده نوشته شده، به نظر نمیرسد به طور کامل مطابق قانون اساسی باشد.
🔻محور بعدی و سؤال اصلی:
یک سال و نیم است روی طرح شفافیت آراء کار کارشناسی شده، در دستور روز و هفته هم قرار گرفته، ولی در صحن نمی آید و از دور خارج میشود. چرا؟! سوال اصلی این است.
اما در عوض این طرح شفافیت نوطهور با دوفوریت در مجلس آورده میشود. اگر موضوع دوفوریت دارد، آن طرح شفافیت آراء را که بسیار کاملتر و پختهتر بود و در وضعیت عادی به مراحل نهایی رسیده بود، چرا نگذاشتند به سرانجام برسد؟!
👈به نظر میرسد یکی از اغراض پنهان برخی از نمایندگان و بعضی از هیئت رئیسه مجلس این است که روش یا همه یا هیچکس را به کار بگیرند! و همه دستگاه ها را کنار مجلس نوشتهاند، که یا همه و یا هیچ.
در حالی که این کار در برخی موارد مطابق قانون اساسی وجاهتی ندارد و ضرورت و دیگر نهادها اهمیت مجلس را هم ندارند و ضمنا مجلس خودش میتوانست طرح شفافیت آراء را ابتدا درباره خود اجرا کند و در گامهای بعد به موارد لازم دیگر هم رسیدگی کند.
شفافیت گام به گام قابل رقم خوردن است. به صورت کلی نمیشود بگوییم همه را با هم شروع کنیم و همانطور که گفته شد بخشیاش هم اصلا خلاف قانون اساسی هست و بی فایده یا حتی نادرست.
🔘مثلا نمیتوان به مجمع تشخیص گفت آراءات را باید شفاف کنی. چون آن ذیل نهاد ولی فقیه و بازوی مشورتی آن است (اصل 110). مجمع، شورای مشورتی رهبری است. در متن اولیه حتی شوراهای شهر و روستا هم نوشته شده بود.
شوراها یعنی چه؟ یعنی تا دور افتادهترین روستاهای کشور. شفاف شدن آراء آن ها در این زمان به چه کار کشور می آید و چه ضرورت و فوریتی دارد؟! مثلا برای یک روستای پنج نفره سامانه گذاشته بشود که آراءش شفاف ثبت بشود؟! ما چه تعداد شورای روستا و شهر داریم؟ اجرای این امر چه میزان هزینه طلب می کند؟
ممکن است اهالی آن روستا هم برایشان مهم باشد شورایشان چه رایی داده اند، اما مسئله و اولویت کشور نیست و تحمیل بار مالی فراوانی دارد برای کشور.
اصلا دغدغه کشور در زمانی که اصلاحات اقتصادی اساسی باید صورت گیرد این هزینه های غیرضروری و بدون پشتوانه باید باشد؟
☑️اما درباره شفافیت آراء مجلس، همه زیرساخت ها و بسترها فراهم است و همه کشور هم همین یک مجلس را دارد....
📢 لطفا رسانه ما باشید
🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط
@KHAT_NASHRIYE
2⃣قسمت دوم؛
🔻#ابهامات_طرح_شفافیت_قوای_سه_گانه
آیا سازوکاری برای جلوگیری از جوزدگی و عوام گرایی که برخی مخالفان شفافیت از آن سخن میگویند وجود دارد؟
🔻در شفافیت آراء یک رای گیری هایی وجود دارد به نام رای گیری منطقه ای و صنفی. مثلا بحث پزشکان، وکلا و هیئت علمی ها. این ها صنفی هستند. اینها را طراحان شفافیت آراء اعلام کرده بودند که مشمول شفافیت نمی شوند تا این که نمایندگان تحت فشارهایی که بعضا سازمان یافته هم هستند قرار نگیرند.
شفافیت در رای گیری صنفی عموما ضد خودش عمل میکند.
در یکی از مواد طرح فعلی این نکته را لحاظ کرده اند ولی در طرح قبلی خیلی کامل تر بود.
👈پس در واقع سه متن پیرامون شفافیت وجود دارد؛
یکی شفافیت آراء، که طی یک سال و نیم گذشته آن طور که باید مورد توجه تصمیمگرندگان در مجلس قرار نگرفت.
یکی نسخه اولیه شفافیت قوا که دوفوریتش تصویب شد و ده روز فرصت پیدا شد و نمایندگان مخالف آن (و عموما موافق اصل شفافیت آرا) در آن اصلاحاتی ایجاد کردند که منتهی شد به نسخه دوم طرح که الان کلیتش تصویب شده است. نهایتا باید به شورای نگهبان برود که احتمالا در آن جا برخی از بخش هایی که مشمول این طرح شده اند به دلیل مغایرت با قانون اساسی رد می شود.
نکته پایانی؛ نمایندگانی که از ابتدا، دنبال کنندگان محوری شفافیت آراء مجلس بوده اند با تغییراتی که در این طرح داده اند امیدهایی را متوجه آن می دانند، اما در کل وضعیت طرح فعلی به گونه ای است که نه با آن کامل مخالف اند و نه کامل موافق.
باید دید سرانجام این طرح چه میشود...
#اختصاصی_خط
#طرح_شفافیت_قوای_سه_گانه
📢 لطفا رسانه ما باشید
🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط
@KHAT_NASHRIYE
🔻لازمهی حضور تأثیرگذار در فضای مجازی، تمرکز در تصمیمگیری، جدیت در اجرا بدون ازدستدادن زمان، هماهنگی بین دستگاهها و پرهیز از موازی کاری است.
۱۳۹۴/۰۶/۱۶
🔻همهی کشورهای دنیا روی فضای مجازی خودشان دارند اِعمال مدیریّت میکنند و ما افتخار میکنیم به اینکه ما فضای مجازی را ول کردهایم! در حالی که به هیچ وجه افتخار ندارد.
۱۴۰۰/۰۱/۰۱
#استعمارِ_جدید #فضای_مجازی
🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط
@KHAT_NASHRIYE
🔴سخنان منشتر نشده رهبر انقلاب، در دیدار با جمعی از نیروهای جبههٔ فرهنگی انقلاب اسلامی:
🔻فضای مجازی حقیقتا قتلگاه جوانان و نوجوانان شده است...
۱۳۹۵/۸/۱۹
#استعمارِ_جدید #فضای_مجازی
📢 لطفا رسانه ما باشید
🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط
@KHAT_NASHRIYE
(موسوی): یک کاربر توییتری سلطنت طلب عکسی از خرمشهر را منتشر کرده که مدعی شده این تصویر مربوط به دوران پهلوی است. اما با کمی دقت، تابلو بانک ملت با نشانوارهٔ جدید را مشاهده میکنید. نکته جالب اینجاست همین توییت توسط ۲ هزار کاربر لایک و بیش از ۳۰۰ بار بازنشر میشود.
پ ن: انتشار این تصاویر در این ایام و اعتراضات خوزستان بیشتر با هدف تهییج کاربران است. حال چه کسانی به دنبال تخریب و ویران کردن ایرانند؟؟
📢 لطفا رسانه ما باشید
🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط
@KHAT_NASHRIYE
‼️«آقا من اعلام خطر میکنم!
والله گناهکار است کسی که داد نزند؛ والله مرتکب کبیره است کسی که فریاد نکند ...»
🔻فضا فتنهگون است و بسیاری از مسئولین، نیروها و مردمِ غیور، حقیقت ماجرا را -یعنی بَدتر از کاپیتولاسیون بودن وضعیتمان در خاک مجازی- نمیدانند و اسیر حواشی و مباحث انحرافی شدهاند؛ که البته اگر آگاه و بیدار شوند مطمئنا سکوت یا همراهی با این وضعیت نخواهند کرد؛ اما اگر بیداری و بینایی رخ دهد.
🔻گرچه ما کاپیتولاسیون را مانند زمان طاغوت، رسمی و مصوب و قانونی نکردهایم اما در میدان عمل، از جانب اشغالگرانِ خاک مجازیمان سلطه و وضعیتی به مراتب بدتر از کاپیتولاسیون علیه ما اعمال میشود.
لذا با توجه به این رفتار و سلطهٔ بدتر از کاپیتولاسیون از طرف دشمنان اشغالگر، در کنار خواب و غفلت عمومی اقشار مختلف، وظیفهٔ تاریخی و ذاتی طلبه و دانشجو و هر عنصر مؤمن، بیش از پیش و صدچندان میشود که ابتدا خود آگاه و بصیر باشد و آگاهیبخشی و بصیرتافزایی کند ...
خروش امام را مرور کنیم و حساسیت و سطح اهمیت موضوع را دریابیم؛
والله گناهکار است کسی که داد نزند؛ والله مرتکب کبیره است کسی که فریاد نکند ...
#کاپیتولاسیونِ_مجازی
📢 لطفا رسانه ما باشید
🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط
@KHAT_NASHRIYE
🔻الغرض مرتجعین متجدد نمای ما دارند در یک تردستی جسورانه «انقلابی اندیشیدن» را ارتجاع جا میزنند، هیاهو میکنند و دادوقال، تا انقلابیگری جز عقل ستیزی و عقل گریزی معناً ندهد. فتوی میدهند که شرایطِ انقلابی یعنی شرایط حاکمیت احساسات پوچ! با این قلبِ معنای ناجوانمردانه، انقلاب را ارتجاع مینمایانند تا واپسگراییِ حیرتانگیز خود را به باورهای کهنهای مانند «کدخدا پرستی» توجیه کنند؛«چون ندیدند حقیقت، رهِ افسانه زدند»!
وقتی نمیتوانند و نمیخواهند انقلابی بمانند دست به جعل و تحریف انقلاب میزنند:«... و اذ لم یهتدوا به فسیقولون هذا افک قدیم.» و چون به آن [قرآن] راه یافت نشدند گویند این برساختهی کهن است...
📚روح الله رشیدی، شاهِ شهید پرور، ص۲۲
📢 لطفا رسانه ما باشید
🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط
@KHAT_NASHRIYE
⚠️ توجه توجه 🔻🔻
✅ تیم تحریریه ی رادیو روایت میخواد یه عضو به تیم رسانه ای خودش اضافه کنه.
از شما دوست عزیز که به فعالیت های رسانه ای علاقه دارید، دعوت میکنیم که بیاید پیش ما و با هم به انقلاب خدمت کنیم.
شرایطی که شما باید داشته باشید و ایشالا دارید :
1️⃣حضور حداقل سه ساعت در خانه طلاب جوان
2️⃣ ساکن قم
3️⃣ علاقه مند به فعالیت در حوزه ی رسانه (کلیپ های صوتی و پادکست و رادیو )
زمینه های همکاری :
1️⃣ تدوین کلیپ های صوتی و پادکست
2️⃣ تولید مناظره ها و میزگرد های علمی، اندیشه ای صوتی
3️⃣ کارگردانی و مصاحبه از میهمانان رادیو روایت
4️⃣ توانایی در نشر حداکثری تولیدات صوتی در فضای مجازی
افق و نگاهی که در آینده به تولیدات صوتی و پادکست خودمون داریم :
1️⃣ تولید و ترویج مفاهیم مکتب امام
2️⃣ روایت داشته های انقلاب اسلامی از زاویه نگاه مکتب امام
3️⃣ برنامه های معرفی کتاب های اندیشه ای
4️⃣ تحلیل اتفاقات و رخدادهای اجتماعی از منظر مکتب امام
مزایا :
1️⃣ به صورت ماهانه حق الزحمه تلاشهاتون رو تقدیم میکنیم.
2️⃣ اگه با هم همکار بشیم، میتونید خانه طلاب جوان رو به عنوان مرکز هدایت علمی تربیتی خودتون در سایت نجاح ثبت کنید.
✅ اگه دوست داشتید با هم همکار بشیم به آیدی زیر پیام بدید :
@mraghazade
✅ از اینجا هم میتونید مارو تو فضای مجازی پیدا کنید :
https://zil.ink/radiorevayat
♨️هم اکنون؛
🎙گفتگوی #نشریه_خط با مبلّغ بین الملل، آقای سهیل اسعد
✅با موضوع: #تحلیل_وضعیت_دینداری، در جهانِ پس از انقلاب اسلامی
🗓تاریخ: ۱۴٠۱/٠۲/۲۵
📢 لطفا رسانه ما باشید
🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط
@KHAT_NASHRIYE