eitaa logo
کانون نخبگان حامی اسلام ناب امام خمینی(ره)
312 دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
88 ویدیو
48 فایل
https://ble.im/knhene پیامرسان بله پیامرسان ایتا https://eitaa.com/knhene https://t.me/knhene پیامرسان تلگرام instagram.com/knhenee اینستاگرام https://aparat.com/knhene آپارات www.knhene.blog.ir وبلاگ ارتباط https://eitaa.com/knhene1
مشاهده در ایتا
دانلود
امام هادی علیه السلام فرمودند: «...هر كس به زيارت زنده و يا مرده از صوفیان برود، مانند کسی است كه به زيارت شيطان و بت پرستان رفته باشد و هر كس ياری صوفیه كند، گويا يزيد و معاويه و ابو سفيان را ياری كرده است...صوفیه، نصاری و مجوس اين امت هستند و سعی در خاموش كردن نور خدا (محو اسلام) دارند» الإثنی عشریه، ص28- حدیقة الشیعه، ص 602- سفینة البحار، ج2، ص58» چه جریانی و با چه هدفی معرفی میبد به نام رشید الدین؛ صوفی سلفی را مدیریت می کند؟ @knhene
نصب تندیس شهید محمد حسین ذوالفقاری درشهر یزد متاسفانه شهرداری و شورای شهر و واحد سیما منظر شهرداری میبد تاکنون درباره شهید ذوالفقاری افتخار ملّی در سطح شهر میبد هیچ طرحی ارائه و اجرا ننموده اند دیوارها و میادین شهر مملو از طرح زیلو و خشت و گل و صنایع دستی شده امّا... @knhene
قُلْ يَا أَهْلَ الْكِتَابِ لَا تَغْلُوا فِي دِينِكُمْ غَيْرَ الْحَقِّ وَلَا تَتَّبِعُوا أَهْوَاءَ قَوْمٍ قَدْ ضَلُّوا مِنْ قَبْلُ وَأَضَلُّوا كَثِيرًا وَضَلُّوا عَنْ سَوَاءِ السَّبِيلِ بگو: «ای اهل کتاب! در دین خود، غلوّ (و زیاده روی) نکنید! و غیر از حق نگویید! و از هوسهای جمعیّتی که پیشتر گمراه شدند و دیگران را گمراه کردند و از راه راست منحرف گشتند، پیروی ننمایید!» برخی مراجع تقلید از جمله مقام معظم رهبری -دام ظله-خواندان نماز لیله الرغائب را فقط به نیت رجاء (امید)ثواب صحیح می دانند و برخی علما نیز تصریح کرده اند که چنین نمازی مستحب نیست و تنها برخی صوفیه اهل سنت آنرا به پیامبر اکرم نسبت داده اند روحانیت گرامی که این نماز را در مساجد خود برگزار می کنند ،نیت رجاء را برای مومنان توضیح دهند. نیت رجا به این معناست که دلیل قطعی برای اینکه پیامبر اکرم چنین نمازی را فرموده باشند ، وجود ندارد، اما بنا بر احتمال اینکه اگر پیامبر چنین نمازی را فرموده باشند و به نیت تحصیل ثواب احتمالی آن عمل،نماز به جا آورده می شود. اولویتهای دینی را دریابیم، امروز واجباتی مانند امر به معروف و نهی از منکر روی زمین مانده است. @knhene
لَا قُرْبَةَ لِلنَّوَافِلِ إِذَا أَضَرَّتْ بِالْفَرَائِض امام على «ع» : وقتی مشغول شدن به مستحبات موجب ضرر به انجام واجبات باشد، انجام آن مستحبات موجب نزدیکی به خداوند نخواهد شد. نهج البلاغه حکمت 39 برخی مراجع تقلید از جمله مقام معظم رهبری دام ظله ، نماز لیله الرغائب را مستحب ندانسته و فقط به نیت رجاء (امید)ثواب، خواندن آنرا مجاز می دانند . روحانیت گرامی و مؤمنانی که سعی در دعوت مردم به انجام چنین نمازی دارند که حتی از دیدگاه بسیار از علما مستحب نیست؛ آیا امروز، بیان احکام امر به معروف و نهی از منکر در اولویت نیست؟آیا امروز، عمل به امر به معروف و نهی از منکر بویژه در قبال مسئولان، در اولویت نیست؟ @knhene
امام باقر «ع» : در آخر الزمان گروهی خواهند زیست که میانشان عده ای هستند ریاکار، تظاهر به خواندن قرآن و انجام عبادات کرده، بدعتگذار و نادانند. امر به معروف نکرده و نهی از منکر نمی کنند مگر آنکه ایمن از ضرر و زیان باشند. برای خود عذر و بهانه می تراشند و دنباله رو لغزش و کجرویهای عالمان و عمل فاسدشان هستند. نماز و روزه تا وقتی به جای می آورند که برای جان و مالشان ضرری نداشته باشد، اما اگر نماز به اموری که با اموال و جسمشان انجام می دهند، ضرر برساند، نماز را هم نمی پذیرند، چنانکه والاترین و بهترین واجبات را نپذیرفته بودند. کتاب الکافی چاپ اسلامیه جلد 5 صفحه 55 برخی مراجع تقلید از جمله مقام معظم رهبری دام ظله ، نماز لیله الرغائب را مستحب ندانسته و فقط به نیت رجاء (امید)ثواب، خواندن آنرا مجاز می دانند . آیا بیان احکام و انجام عمل واجب بر بیان احکام و انجام مستحب مقدم نیست؟ آیا ثواب عمل واجب از مستحب بیشتر نیست؟ چرا هیچ مطالبه ای نسبت به بیان احکام و انجام امر به معروف وجود ندارد؟ @knhene
شخصی نزد امام جعفر صادق(ع) از عبادت و دين و فضل كسى سخن گفت ،آن حضرت پرسيد: عقلش چگونه است؟ آن شخص گفت : نمى‏دانم، امام صادق(ع) فرمود: پاداش به اندازه عقل است. کتاب الکافی چاپ اسلامیه جلد 1 صفحه 12 امام على «ع»: عاقل كسى است كه هر چيز را در جاى خود قرار دهد. کتاب نهج البلاغه حکمت 235 برخی مراجع تقلید از جمله مقام معظم رهبری دام ظله ، نماز لیله الرغائب را مستحب ندانسته و فقط به نیت رجاء (امید)ثواب، خواندنش رامجاز میدانند اما همه مراجع ، امر به معروف و نهی از منکر را واجب می دانند عقل کدام را اولویت می داند : ثواب احتمالی یا ثواب قطعی، انجام واجب یا مستحب،اصلاح فرد یا جامعه؟ نیاز امروز جامعه ما بیان و عمل به واجبات یقینی است یا ثواب های احتمالی؟ مهندسی اولویت های جامعه، به عهده علمای آن است. @knhene
همچنان مظلوم وقتی همه همت مسئولین شهر گردشگری یونسکویی می شود،جایی برای حضور شهدای شاخص در چهره و نمای شهر میبد نیست بخشی از وصیت نامه شهید محمد حسین ذوالفقاری میبدی؛ خردسال ترین شهید دفاع مقدس: اى مردم! به خدا خمينى را رها نكنيد كه حسينى است كه اگر خمينى را رها كرديد از اهل كوفه و شام هستيد و از يزيديان زمانيد، اگر رهايش نكرديد و پيرو او بوديد از حسينيان و از پيروان خط راستين او هستيد و هل من ناصر ينصرنى حسين را از زمين گرم كربلا لبيك گفته‌ايد، به اميد اينكه چنين باشد. @knhene
شهید آیت الله مصطفی خمینی درباره اعدام شهید نواب صفوی و واکنش حوزه قم نوشت: سرانجام به دست پسر رضاخان جلب شدند و با سکوت مرگبار علما، آنها را تیرباران کردند تیرباران در سکوت فاجعه 27 دیماه 1334و درنگی بر ریشه های تاریخی سکولاریزم در حوزه علمیه قم پیش از انقلاب علی رغم وساطت برخی علمای طراز اول قم مانند آیت الله سید روح الله موسوی خمینی نزد آیت الله بروجردی، و هشدار آگاهان از تصمیم رژیم پهلوی برای کشتار فداییان اسلام ، آیت الله بروجردی نپذیرفت در ماجرا دخالت کند و شد آنچه شد. @rogadoen
یازده روز تا سالروز شهادت آیت الله العظمی حاج شیخ عبد الکریم حائری میبدی مسئولان میبد، برای معرفی هر چه بیشتربنیان گذار تمدن نوین اسلامی چه برنامه هایی دارند؟ @knhene
شهید آیت الله مصطفی خمینی(ره) درباره اعدام شهید نواب صفوی و واکنش حوزه قم نوشت: سرانجام به دست پسر رضاخان جلب شدند و با سکوت مرگبار علما، آنها را تیرباران کردند تکرار نفوذ فاجعه 27 دیماه 1334و درنگی بر ریشه های تاریخی سکولاریزم در حوزه علمیه قم پیش از انقلاب علی رغم وجود تجربه تلخ اشتباه برخی مراجع نجف همچون آخوند خراسانی در قضیه شهادت آیت الله العظمی نوری(ره)،حوزه قم و آیت الله بروجردی برای جلوگیری از کشتار فداییان اسلام توسط رژیم پهلوی، اقدام قاطعی انجام ندادند. @rogadoen
نه روز تا سالروز شهادت آیت الله العظمی حاج شیخ عبد الکریم حائری میبدی مسئولان میبد، برای معرفی هر چه بیشتربنیان گذار تمدن نوین اسلامی چه برنامه هایی دارند؟ @knhene
شهید آیت الله مصطفی خمینی درباره اعدام شهید نواب صفوی و واکنش حوزه قم نوشت: سرانجام به دست پسر رضاخان جلب شدند و با سکوت مرگبار علما، آنها را تیرباران کردند تنها میان لشکر است،یا اللّه فاجعه 27 دیماه 1334و درنگی بر ریشه های تاریخی سکولاریزم در حوزه علمیه قم پیش از انقلاب در جریان اجرای حد اسلامی ارتداد بر کسروی و هلاکت او توسط نواب صفوی و یارانش، مراجع زنده وقت از جمله آیت الله العظمی قمی(ره) با حمایت قاطع از نواب و هشدار به رژیم پهلوی، مانع از اعدام نواب و یارانش شدند اما آیت الله قمی (ره) و دیگر حامیان جریان نواب در سال 1334 در قید حیات نبودند و آیت الله بروجردی ؛ مرجع وقت هم، اقدام قاطعی انجام نداد. @rogadoen