از کیوان خبری نیست؟
+
چرا چرا بود
استوریاشو میبینم ولی اینجا نمیفرستم
اقای فتح اللهی داروخونه زده😼
مبینا کدوم بود؟با سما و ماهلین دوستی هنو؟؟؟
+
مبینا مبینا بود دیگهه(منیییب)
ارههه بابا دخترامن😼
دلمونتنگ شده بود برای لونه🙂
میشه دوباره فعالیت کنی
+
من خیلی خیلی بیشتر
درست میشه همه چیز یکم صبر میخواد