#شهیـــــدانہ 🌷
💖خاص بودن یعنی⇩⇩
بـا شهـــــــدا بودن
در مسیر شهـدا بودن
عطر شهـــــدا را داشتن
رنـــگ شهــــــدا را داشتن
اخلاص شهـــــــدا را داشتن
مورد عنـــــایت شهـــــدا بودن🌹
تـا در دام #شهــــــــــادت افتادن🍃
نه در دام دنیــــــا و شیطان افتادن!!
#التماس_دعای_شهادت
#مهر_شهادت_پای_دلاتون
@karbala_1365
. ... وَ اذڪُر قَبرَڪ
یادِ مرگ باش !
استادمان میگفت ؛
وقتے ڪه از رڪوع به سجده سرازیر میشوے ،
یادِ سرازیرے قبر باش !
همانطور ڪه در سجده ، ڪسے را نمیبینے
در قبر هم همان است . . .
تنها
تاریڪ
و چه بدادت خواهد رسید ؟
اِلا حُبِ حُسین.
و من مانده ام
ڪه ڪیست حُسین ڪه حتےٰ دوست داشتنَش
نجات است ...
YEKNET.IR - shoor 2 - hafteghi 98.09.26 - hosein taheri.mp3
5.19M
⏯ #شور احساسی
🍃کربلا توی دار دنیا
🍃خونه ی بهشتی منه
🎤 #حسین_طاهری
『شـُ℘َـدٰآۍِڪـَـرْبَلآۍِ۴🕊』
همہ گویند #از_جــان گذشت
اما من گویمت
چگونہ از #دلـــ❤️ گذشت ؟!
ای ڪسی ڪه
مصداقِ تُعِزُّ مَنْ تَشَاء خداوندی
تو را با خدا چہ
#عهدی بود ڪه از این ڪرامت برخوردار شدی⁉️
نام شهید برازنده توست ای #شهید
ڪه #خون_تو❣ سَبَب بیداری خواب زده هایِ عالمِ غفلت است 👌
از ڪدام خواستہ های دِلَت گذشتی
تا اینگونہ #گمنام و ناگاه بیایی
و از مردم دلبری ڪنی ...♥️
#رفیقای_شهیدم_همیشه_دوستتان_دارم❣
#شهدای_غواص_کربلای4
@karbala_1365
هدایت شده از 『شـُ℘َـدٰآۍِڪـَـرْبَلآۍِ۴🕊』
🍃❣
تقـــدیم به ســـاحت مقـــدس قطب عالــم امڪان #حضـــرتصـاحـبالــزمان
【عجل الله فرجه】
السَّلامُ علیڪَ یا بقیَّةَ اللهِ یا اباصالحَ المَهدے یاخلیفةَ الرَّحمن و یاشریڪَ القرآن ایُّها الاِمامَ الاِنسُ و الجّانّ
سیِّدے و مَولاے الاَمان الاَمان الاَمان
⊰❀⊱و #سـلامبرسـالارشهیـــدان
اَلسَّلامُ عَلَيْڪَ يا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَے الاَْرْواحِ الَّتے حَلَّتْ بِفِناَّئِڪَ عَلَيْڪَ مِنّے سَلامُ اللَّهِ [اَبَداً] ما بَقيتُ وَ بَقِےَ اللَّيْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّے لِزِيارَتِڪُمْ
اَلسَّلامُ عَلَے الْحُسَيْنِ وَ عَلے عَلِےِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَ عَلے اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَ عَلے اَصْحابِ الْحُسَيْـــن
@Karbala_1365
🌹پیامبراکرم صلی الله علیه و آله و سلم میفرمایند:
❗️هر که مومنی را اندوهگین کند و در مقابل همه دنیا را به او بدهد، کفاره گناه او نبوده و پاداشی بر کارش نمی گیرد.
📕مستدرک الوسایل و مستنبط المسایل ج۹ ص۹۹