eitaa logo
🇵🇸خانواده منتظران ⚜🇵🇸
1.1هزار دنبال‌کننده
10.7هزار عکس
5.7هزار ویدیو
413 فایل
❁﷽❁ 🌹وأن یَکادُالذینَ کفرولَیزلِقونَکَ بِأبصارِهِم لَمّاسَمِعوالذِکرَوَیَقولونَ إنَّهُ لَمجنونُ وَماهوَالاذِکرُللعالَمین🌹 . 🔹یه دورهمی #آخرالزمانی و #بهشتی همراه با خانواده منتظران❤ 🔹ارتباط🔻 @Sh2Barazandeh
مشاهده در ایتا
دانلود
#سیاستهای_همسرداری 🍃 هرگز در زمان عصبانیت، عمدا برای آزار دادن همسرتان چیزی نگویید. 👈 ممکن است فراموش کردن کلمات بیرحمانهای که شما گفتید ولی منظوری از آنها نداشتید، برای همسرتان سخت باشد و این کار ممکن است آسیب دائمی به رابطهتان بزند. ✅ اگر در نهایت چیزی گفتید که از آن منظوری نداشتید، حتما عذرخواهی کنید.👌👌 #موفقیت_شخصی_و_همسرداری همراه #خانواده_منتظران💪❤️ 👇 Join → @KhanevadehMontazeran #انتشار_فقط_با_لینک_مجاز_و_شرعی_میباشد.
اگر رابطه ای سرد می شود هر دو آن را گرم کنید! منتظر نمانید که حتما کسی برای گرم کردن آن بر رویتان نفت بریزد تا بلکه به خودتان بیایید. یا اینکه زنده نگهداشتن گرمای بین خودتان را وظیفه ی طرف مقابلتان بدانید. برای گرم شدن یک رابطه تنها یک نفر کافی نیست در این صورت کسی که همیشه برای روشن نگه داشتن رابطه ای هیزم میشود چیزی جز خاکستر از او باقی نمی‌ماند! و کسی که خاکستر شده را هیچوقت نمیتوان دوباره به همان شاخه و برگ سرسبز و شاداب بازگرداند. اگر سوختنی در کار است باهم در کنار هم و برای هم بسوزید... #موفقیت_شخصی_و_همسرداری همراه #خانواده_منتظران💪❤️ 👇 Join → @KhanevadehMontazeran #انتشار_فقط_با_لینک_مجاز_و_شرعی_میباشد.
وقتی تو را در آغوش می‌گیرم، همه چیز را از یاد می‌برم! یادم می‌رود سبزی از درختان است و آبی از آن آسمان...! باور کن خودم را نیز از یاد می‌برم. و حتی یادم می‌رود، زمستان سرد است و تابستان را باید در خُنَکای سایه‌ای سر کرد. می‌ترسم در آغوشت، حتی نفس کشیدن را فراموش کنم، و حیات را ببازم! و تو را... #موفقیت_شخصی_و_همسرداری همراه #خانواده_منتظران💪❤️ 👇 Join → @KhanevadehMontazeran #انتشار_فقط_با_لینک_مجاز_و_شرعی_میباشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 
🔸 امام باقر(ع) هرگاه كسى از دختر شما خواستگارى كرد و ديندارى و امانتدارى او را پسنديديد، به او همسر دهيد كه «اگر چنين نكنيد فتنه و فساد بزرگى در روى زمين پديد آيد». کانال 💌 ان شاء الله خیره💝👇داماد @EnShaAllahKheyreh2 🕊 کانال 💌 ان شاء الله خیره💝👇عروس @EnShaAllahKheyreh 🕊 درصورت تکمیل فرم ، آن رو برای معرفی شده ارسال کنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
من از امروز تصمیم میگیرم که برای رسیدن به سلامت جسمی و روحی و رفتاری، کار زیر رو به عادت دایمی خودم و خانوادم تبدیل کنم 😍👇 ➖➖➖➖➖ از امروز تصمیم میگیرم که " خود کم بین " نباشم! دوستان خوبم، یکی از مهمترین باورها و ضعف های هر کدوم از ما انسان ها، حس خود کم بینی هست اینکه در بسیاری از موارد که نیاز داریم پیشرفت کنیم و رشد کنیم، این حس نمیذاره ما گام برداریم و باید خیلی حواس مون به این ضعف فکری و ذهنی مون باشه استارت موفقیت بی نظیر و رشد شما از زمانی می خوره که باور کنید که شما چیزی کمتر از افراد موفق و شاد و ثروتمند ندارید وقتی که خودتون رو یک فرد لایق و شایسته و به درد بخور و با ارزش ببینین و وقتی که تصویر ذهنی خودتون از خودتون به جای یک فرد بی ارزش و به درد نخور و نالایق، تبدیل بشه به یک فرد سالم و باهوش و با ارزش و لایق موفقیت و پیشرفت، اونوقت هست که این تصویر ذهنی تون از خودتون در دنیای واقعی تون هم ظاهر میشه و به مرور زمان شخصیت واقعی تون میشه همینی که در تصور تون دارین. ➖➖➖➖➖ همراه 💪❤️ 👇 Join → @KhanevadehMontazeran . 👈بودن شما در این کانال، اتفاقی نیست👉
#سیاستهای_رفتاری عناصر یک عذرخواهى مناسب؛ 1️⃣ بیان تأسف 2️⃣توضیح اینكه چطور اینگونه شد 3️⃣قبول مسئولیت 4️⃣بیان پشیمانى 5️⃣ پیشنهادى براى جبران 6️⃣ درخواست بخشش اگر زمان كمى دارید و یا بنا به دلایلی نمى توانید تمام اجزاء آنرا انجام دهید، تحقیقات نشان داده كه مهم ترین بخش عذرخواهى “قبول مسئولیت” است. پذیرش اینكه اشتباه كرده اید بسیار مهم است. #موفقیت_شخصی_و_همسرداری همراه #خانواده_منتظران💪❤️ 👇 Join → @KhanevadehMontazeran #انتشار_فقط_با_لینک_مجاز_و_شرعی_میباشد.
⚠️سعی کردن برای تغییر طرف مقابل باعث وجود اختلافات در زندگی میشود ... 💌چه طور است که برخی دوستی ها تا سال ها پایدار می ماند و بسیار عمیق می شود اما برخی ازدواج ها حتی ۲ سال هم دوام نمی آورد؟ 💌مهم ترین علت این است که ما در رابطه دوستی با یک نفر دیگر، هرگز طرف مقابل را کنترل نمی کنیم و نمی خواهیم دوستمان را مطابق میل خودمان تغییر دهیم. این اشتباه مهلک بسیاری از همسران در زندگی مشترک است❌ 💌اغلب آن ها نمی دانند که هیچ کس نمی تواند فرد دیگری را تغییر دهد و همه قادرند فقط خودشان را تغییر دهند! 💌به این ترتیب به جای این که سعی کنند خود را تغییر دهند سعی می کنند همسرشان را تغییر دهند و از این جاست که ناکامی و تعارض سرباز می کند. همراه 💪❤️ 👇 Join → @KhanevadehMontazeran .
"عذرخواهی کردن را عیب ندانید!" 🍃 از هر خانم متاهلی بپرسید که موقع جروبحث کردن با همسرش چه چیزی بیشتر از همه آزارش می‌دهد، اکثرشان جواب می‌دهند که قبول نکردن و شانه خالی کردن شوهرشان از اشتباهاتش آزاردهنده‌ترین چیزی‌ست که در طول دعواها و سوتفاهم‌ها پیش می‌آید. 👈 این یک واقعیت انکارنشدنی‌ست که اغلب مردان تمایل چندانی به ابراز پشیمانی و عذرخواهی کردن ندارند. عذرخواهی صمیمانه‌ای که از ته قلب باشد، بهترین و سریع‌ترین راه حل برای ترمیم روابط است. ✅ باید قبول کنیم که در هر کدورتی دو طرف مقصر هستند و باید هرکسی به نوبه خودش و به اندازه سهمی که در آن دلخوری داشته، عذرخواهی کند. از ادای جملاتی چون «متاسفم!»، «ببخشید»، «جبران می‌کنم» و… نترسید و آن را راحت در جای مناسب خود به‌کار ببرید. همراه 💪❤️ 👇 Join → @KhanevadehMontazeran .
🔴تکنیک_آرام_سازی_ذهن روزانه به مدت ٣ دقيقه تمام حرف هاي درون ذهن خود را بنويسيد آنها را بخوانيد. خواهيد ديد فقط مسائلى سطحی است. تمام گفتگوهای ذهنی خود را بنویسید تمام شکایت ها و همه نگرانی ها، سپس پایان روز آن را بخوانید. متوجه خواهید شد خیلی از آنها اصلا مشکل نبودند. حتما امتحان کنید کم کم قدرتمند خواهید شد. #موفقیت_شخصی_و_همسرداری همراه #خانواده_منتظران💪❤️ 👇 Join → @KhanevadehMontazeran #انتشار_فقط_با_لینک_مجاز_و_شرعی_میباشد.
animation.gif
701.8K
اغلب قدرتِ یک لمس، یک لبخند، یک کلمه‌ی محبت‌آمیز، یک گوش شنوا، یک تعریف صادقانه یا کوچکترین توجه را دست‌کم می‌گیریم؛ در حالی که همه‌ی این‌ها قادرند به راحتی یک زندگی را از این رو به آن رو کنند. #لئو_بوسکالیا #موفقیت_شخصی_و_همسرداری همراه #خانواده_منتظران💪❤️ 👇 Join → @KhanevadehMontazeran #انتشار_فقط_با_لینک_مجاز_و_شرعی_میباشد.
موهاى زیبایَت، چشمانِ پُر از حرفَت، لبخندَت آخ لبخندَت... همين كافيست بانو! ايمان آوردم #موفقیت_شخصی_و_همسرداری همراه #خانواده_منتظران💪❤️ 👇 Join → @KhanevadehMontazeran #انتشار_فقط_با_لینک_مجاز_و_شرعی_میباشد.
ﭘﯿﺮﺯنه ﺍﺯ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻣﯿره ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﭘﯿﺶ ﭘﺴﺮﺵ ﻭ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ ﺷﻬﺮﻭﻧﺪ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎﯾﯽ ﺑﺸﻪ ! ﺍﻣﺎ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﻣﯿﮕﻦ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺷﻬﺮﻭﻧﺪ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺑﺸﯽ پنج تا سوال ازت می پرسیم ﻭ ﺍﮔﺮ ﺑﺘﻮﻧﯽ ﺑﻪ ﭼﻬﺎﺭ ﺗﺎﺵ ﭘﺎﺳﺦ ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺪﯼ ﻣﯿﺘﻮﻧﯽ ﺷﻬﺮﻭﻧﺪﻣﻮﻥ ﺑﺸﯽ!! ﭘﺴﺮﺵ ﻣﯿﮕﻪ ﻣﺎﺩﺭﺑﺰﺭﮔﻢ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯿﺶ ﺧﻮﺏ ﻧﯿﺴﺖ ﺷﻤﺎ ﺳﻮﺍﻝ ﺭﻭ ﺑﭙﺮﺳﯿﻦ ﻣﻦ ﺑﺮﺍﺵ ﺗﺮﺟﻤﻪ ﻣﯿﮑﻨﻢ ! ﺍﻭﻧﺎﻫﻢ ﻣﯿﮕﻦ ﺑﺎﺷﻪ ﻭ ﺳﻮﺍﻻ ﺭﻭ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﯿﮑﻨﻦ ! 1 : ﭘﺎﯾﺘﺨﺖ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﮐﺠﺎﺳﺖ؟ ﭘﺴﺮﺵ ﺗﺮﺟﻤﻪ ﻣﯿﮑﻨﻪ: ﻣﻦ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺗﻮ ﮐﺪﻭﻡ ﺷﻬﺮ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﺑﻮﺩﻡ؟ ﭘﯿﺮﺯﻧﻪ ﻣﯿﮕﻪ :ﻭﺍﺷﻨﮕﺘﻮﻥ !! ﻣﯿﮕﻦ ﺩﺭﺳﺘﻪ ﻭ ﺳﻮﺍﻝ ﺑﻌﺪﯼ ! 2 : ﺭﻭﺯ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﮐﯽ ﺍﺳﺖ؟ ﭘﺴﺮﺵ ﺗﺮﺟﻤﻪ ﻣﯿﮑﻨﻪ:ﻧﯿﻮﻣﻦ ﺷﺎﭖ ﮐﯽ ﺣﺮﺍﺝ ﻣﯿﮑﻨﻪ؟؟ ﭘﯿﺮﺯﻧﻪ ﻣﯿﮕﻪ 4 ﺟﻮﻻﯼ !! ﻣﯿﮕﻦ ﺩﺭﺳﺘﻪ ! 3: ﺍﻣﺴﺎﻝ ﭼﻪ ﮐﺴﯽ ﻧﺎﻣﺰﺩ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﺟﻤﻬﻮﺭﯼ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﺑﻮﺩ ﺍﻣﺎ ﺷﮑﺴﺖ ﺧﻮﺭﺩ؟ ﭘﺴﺮﺵ ﺗﺮﺟﻤﻪ ﻣﯿﮑﻨﻪ: ﺍﻭﻥ ﻣﺮﺗﯿﮑﻪ ﻣﻌﺘﺎﺩ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺩﺧﺘﺮﺕ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﺮﺩ ﮐﺠﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺮﻩ؟ ﭘﯿﺮﺯﻧﻪ ﻣﯿﮕﻪ: ﺗﻮ ﮔﻮﺭ !! ﻃﺮﻑ ﻣﯿﮕﻪ ﻭﺍﻭ ﺷﮕﻔﺖ ﺁﻭﺭﻩ ! 4: ﻫﺸﺖ ﺳﺎﻝ ﭘﯿﺶ ﭼﻪ ﮐﺴﯽ ﺭﯾﯿﺲ ﺟﻤﻬﻮﺭ ﺍﻣﺮﯾﮑﺎ ﺑﻮﺩ؟ ﭘﺴﺮﺵ ﺗﺮﺟﻤﻪ ﻣﯿﮑﻨﻪ : ﺍﺯ ﭼﯿﻪ ﺟﻮﺭﺍﺑﺎﯼ ﭘﺪﺭﺑﺰﺭﮒ ﺑﺪﺕ ﻣﯿﺎﺩ؟ ﭘﯿﺮﺯﻧﻪ ﻣﯿﮕﻪ : ﺑﻮﺵ !! هنر نزد ایرانیان است و بس!!! 😂😂😂😂😂🖐 #موفقیت_شخصی_و_همسرداری همراه #خانواده_منتظران💪❤️ 👇 Join → @KhanevadehMontazeran #انتشار_فقط_با_لینک_مجاز_و_شرعی_میباشد.
#بدانید ✅ﻣﻘﺎﺑﻞﮐﻮه ﻣﯽاﯾﺴﺘﯿﻢ و ﻓﺮﯾﺎد ﻣﯽزﻧﯿﻢ: ﻋﺰﯾﺰم #دوﺳـﺘﺖ دارم❤️ ﺑﻌﺪاز ﻟﺤﻈﺎتیﭘﺎﺳﺦﻣﯽﺷـﻨﻮﯾﻢ: ﻋﺰﯾﺰم #دوﺳﺘﺖ دارم❤️ ﺑﺎر دﯾﮕﺮ ﻓﺮﯾﺎد ﺑﺮﻣﯽآورﯾﻢ: از ﺗﻮ ﻣﺘﻨﻔﺮم😑 ﺑﻌﺪاز ﻟﺤﻈﺎﺗﯽﭘﺎﺳﺦﻣﯽﺷـﻨﻮﯾﻢ: از ﺗﻮ ﻣﺘﻨﻔﺮم😕 ⭕️ﻫﻤﺴـﺮ ﻣﺎ و ﺗﻤﺎم اﻧﺴﺎنﻫﺎ ﻣﺎﻧﻨﺪﮐﻮه ﻫﺴـﺘﻨﺪﮐﻪ ﻫﺮﮐﻼﻣﯽرا ﺑﺸﻨﻮﻧﺪ، ﻫﻤﺎﻧﮕﻮﻧﻪ ﭘﺎﺳﺦﻣﯽدﻫﻨﺪ👌😊 ✅ﺣﻀـﺮت علی (ﻋﻠﯿﻪ اﻟﺴﻼم) در اﯾﻦﺧﺼﻮصﻣﯽﻓﺮﻣﺎﯾﻨﺪ: زﯾﺒﺎ ﺳﺨﻦﺑﮕﻮﯾﯿﺪﺗﺎ ﭘﺎﺳﺦزﯾﺒﺎ ﺑﺸﻨﻮﯾﺪ🌹 👈اﯾﻦﺟﻬﺎنﮐﻮه اﺳﺖ و ﻓﻌﻞﻣﺎ ﻧـﺪا ﺳﻮيﻣﺎ 💜اﮔﺮ دوﺳﺖ دارﯾﺪﻫﻤﺴـﺮﺷـﻤﺎ،ﺣﺮﻣﺖ ﺷﻤﺎ را درﺳﺨﻦﮔﻔﺘﻦﺣﻔﻆ ﻧﻤﺎﯾـﺪ، وﺷـﻤﺎ را در ﻣﻘﺎﺑـﻞدﯾﮕﺮانﺑـﺎ اﻟﻘـﺎب زﯾﺒﺎﺧﻄﺎب ﻧﻤﺎﯾـﺪ👌😍 و اﮔﺮ دوﺳﺖ دارﯾـﺪﮐﻪ ﻫﯿـﭻﮔﺎه ﻣﻮرد ﺑﯽﻣﻬﺮيﮐﻼﻣﯽوي واﻗﻊ ﻧﺸﻮﯾـﺪ، ﭘﺲ: زﯾﺒﺎ ﺑﮕﻮﯾﯿﺪﺗﺎ زﯾﺒﺎ ﺑﺸـنوید😊 #موفقیت_شخصی_و_همسرداری همراه #خانواده_منتظران💪❤️ 👇 Join → @KhanevadehMontazeran #انتشار_فقط_با_لینک_مجاز_و_شرعی_میباشد.
🇮🇷💞🇮🇷💖🇮🇷💞🇮🇷 امشب صدای تکبیرمان خواب مستکبرین را پریشان می‌کند و فردا صدای قدم‌هایمان لرزه بر جانشان می‌‌اندازد.💪 ۹ امشب در خیابان‌های اصلی📣 ۹ صبح فردا در محل راهپیمایی👞
#اقایان_بدانند ‌ ✅بعضی وقت ها بـاید به عشقـت با نگـات ابراز علاقـه کنی👀 با یه خنـده رو لب😊 بعضـی اوقـات⏱ لازمـه که آروم کنـاره گوشش بـگی بدونـ تو نمیـتونم⛔️ بعضی اوقـات ⏲ باید براش #نامه بنویسی 💌 بعضـی اوقات🕰 بـاید بـراش بدونه منـاسبتی یه #هدیه کوچیک بخـری🛍 نه اینکـه چیـزای گرون بخـری...❌ نه اصلـا مثـ یه شکـلاتـ کوچیـک🍬 یه ماگ یه گـل🌹 و هـزار تا چیـز کوچـولو🎁 عشقـ جانـ تو...👈 گـاهی به این بعضی اوقـات نیـاز شـدیدی داره همیشـه زنـدگیـتون پر از بعضی اوقات قشنـگ باشه...😍 #موفقیت_شخصی_و_همسرداری همراه #خانواده_منتظران💪❤️ 👇 Join → @KhanevadehMontazeran #انتشار_فقط_با_لینک_مجاز_و_شرعی_میباشد.
‌ 🌹 🔸صبور باشید. 🍃خداوند می داند چکار می کند. 🍃خداوند می داند برای شما چه چیزی بهتر است. 🍃او نتیجه نهایی را می تواند ببیند ولی شما نمی توانید. ⭕️➕ تمام مسائل، دل شکستگی ها، مشکلات و تأخیر در رسیدن پاسخ همه آن چیزهایی که شما را وادار می کند بپرسید «چرا؟»، روزی در نور عشق الهی، برایتان روشن خواهند شد. #موفقیت_شخصی_و_همسرداری همراه #خانواده_منتظران💪❤️ 👇 Join → @KhanevadehMontazeran #انتشار_فقط_با_لینک_مجاز_و_شرعی_میباشد. 🍃🍃💯🍃🍃 .
انقلابی پشیمان، مانند روزه‌داری است که قبل از غروب افطار کند 🔻رهبرانقلاب: آن کسانی که از راه انقلاب برگردند، مثل کسانی هستند که در تابستان روزه گرفته‌اند و تا اواخر روز، روزه را حفظ میکنند، اما یک ساعت به غروب، دو ساعت به غروب طاقتشان تمام میشود؛ افطار میکنند. ⚠️این مثل همان کسی است که از اولِ روز، روزه نگرفته است. باطل کردن روزه در هر زمانی از ساعات روز باشد، ابطال روزه است. 🔺در راه انقلاب اگر وجود نداشت، اگر پیوستگی حرکت وجود نداشت، انسان رابطه‌اش با انقلاب قطع میشود. این بی‌وفائی به انقلاب است.۸۷/۳/۱۴ رهبر فرزانه انقلاب همراه 💪❤️ 👇 Join → @KhanevadehMontazeran .
سلام رفقا اولویت امروزتون فقط یه چیز باشه جمع کردن خانواده و دوستان روی پشت بوم برا ساعت 21 و شعار الله اکبر این توصیه رو جدی بگیرید، چرا که نگاه عزیز دلمون بهش هست
971119_معنای مرگ بر آمریکا.mp3
1.33M
🎙بشنوید| رهبرانقلاب، صبح امروز: مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر ترامپ و جان بولتون و پمپئو
971119_22بهمن.mp3
4.44M
🎙بشنوید| سخنرانی صبح امروز رهبرانقلاب درباره راه‌پیمایی ۲۲بهمن
👆عزیزان هوشیار باشیم که امام خامنه ای با انجام حرکات ضد در راهپیمایی ۲۲بهمن مخالفت فرمودند و تاکید کردند: 👈 بگذارید راهپیمایی ۲۲بهمن همین‌جور باعظمت باقی بماند 🇮🇷درود بر جمهوری اسلامی ایران ✌️ تنها طلایه دار حکومت شیعی در دنیا🇮🇷