eitaa logo
🇵🇸خانواده منتظران ⚜🇮🇷
996 دنبال‌کننده
11.2هزار عکس
6.3هزار ویدیو
426 فایل
❁﷽❁ 🌹وأن یَکادُالذینَ کفرولَیزلِقونَکَ بِأبصارِهِم لَمّاسَمِعوالذِکرَوَیَقولونَ إنَّهُ لَمجنونُ وَماهوَالاذِکرُللعالَمین🌹 . 🔹یه دورهمی #آخرالزمانی و #بهشتی همراه با خانواده منتظران❤ 🔹ارتباط🔻 @Sh2Barazandeh
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از موسسه مصاف
کشور چطور هشت سال عقب افتاد؟ 🔸رهبری سال ۹۶ تو جلسه تنفیذ به دولت روحانی اهمیت بریکس رو گوش‌زد کرده بود؛ اما دقیقا خلاف توصیه بند اول همین بیانات عمل شد. 🔸متاسفانه طول کشید به حرفای رهبری عمل کنن! 🆔 @Masaf
هدایت شده از موسسه مصاف
946.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 «پوتین» هم از واژه خلیج‌فارس استفاده کرد 🔺رئیس‌جمهور روسیه در سخنرانی‌اش در بریکس نام خلیج‌فارس را آورد. 🆔 @Masaf
Reza Narimani ~ Music-Fa.ComReza Narimani - Del Pore Dard (320).mp3
زمان: حجم: 4.01M
دل پر درده😭 من خیالاتی خودم رو از حالا، کربلا، دارم میبینم، با کوله‌پشتی توی دست... 😭😭😭
💠مردم داخلی، علیه شاه، تظاهرات کردند. ترسید، فرار کرد و در رفت.. او را وطن دوست نامیدند عده ای تاریخ نخوان ‼️ 💠از داخل و بیرون به کشور حمله شد، هشت سال... نترسید، ایستاد و مردانه ایستاد. امام خمینی نه فرار کرد و نه به پناهگاه رفت.. او را خائن به وطن نامیدند، همان عده ای تاریخ نخوان...❌ ✅خودتان قضاوت کنید کدام یک عاشق کشورشان بودند.. شاهی که دوبار از ترس مردم کشورش فرار کرد و پدرش هم عرضه دفاع در برابر دشمنان را نداشت یا امامی که هشت سال جنگید و یک وجب خاک نداد.. 😊اصلا بی خیال قابل قیاس نیستند. انقلابی باید قوی شود💪
⭕ جبلی: امکان بازگشت برخی چهره‌ها به تلویزیون وجود دارد 🔸️رئیس رسانه ملی: 🔹در بسیاری از موارد رسانه ملی به قطع ارتباط با برخی مجریان و افراد متهم شد که مصداق بی‌تقوایی است. در اکثر قریب به اتفاق، این مجریان بودند که تمایلی به ادامه همکاری نداشتند.
محمد اسداللهی و سید رضا نریمانیenc_16642240970631015517828.mp3
زمان: حجم: 3.64M
یکی وقف تو میشه باهمه سرمایه یکی برا زائرا جلو آفتاب می‌ایسته میشه نذر سایه یا اباعبدالله @KhanevadehMontazeran
هر چند بی ارزش! هر چند ناخالص! هر چند دیر و از راهی دور! از فاصله ای که بین خودم و خودتان ساخته ام! اما سلامی به مهربان پدر عالم... سَلامٌ عَلَى آلِ يس [ 】 【 】 🌏☞→⁩ @KhanevadehMontazeran ❄️ ᪥ ⃟●═════᪥᪥᪥●⃟ ᪥ ⃟●᪥᪥᪥════●⃟᪥ التماس دعای فرج 🤝.
خدای مهربانم وقتی همه چیز را به تو می‌سپارم نور بیکران تو در من جریان می‌یابد و همه چیز به بهترین شکل ممکن متجلی می‌شود خداوندا عاشقانه و آگاهانه سپاسگزارم چشم گشودن درهرصبح وديدن طلوع زيبای خورشيد همچون تولدی دوباره است. لحظه های عمرتون را زيبا زندگی كنيد ، برای امروزتون برکتی عظیم و معجزاتی بی دلیل آرزو میکنم. سلام صبح چهارشنبه تون بخیر و نیکی ان شاءالله شروع روز تون پر برکت .
هدایت شده از موسسه مصاف
‍ ‍ 👤توییت استاد ✍🏻 مهم و راهبردی! تا انتها بخوانید: یکی از مهم ترین مصوبات برنامه هفتم توسعه ستاد ملی ترانزیت است؛ نهادی که متخصصین و فعالان ترانزیت کشور سال ها برای تشکیل آن زحمت کشیدند تا جایگاه ژئوپلتیکی ایران تحت یک مدیریت واحد یکپارچه احیا شود. اما کمیسیون تلفیق در مجلس پیش از تصویب نهایی این نهاد در حرکتی حساب نشده و عجیب این نهاد را از حیز انتفاع ساقط کرد. ترانزیت فرصتی است که جغرافیای طلایی ایران را در خدمت توسعه کشور و رفاه مردم قرار می دهد؛ اما این مقوله در کشورمان با آشفتگی نهادی عجیبی روبروست. بالغ بر 23 نهاد در ترانزیت دخالت دارند! و اقیانوسی از بخشنامه ها و دستورالعمل های جزیره ای، موازی و متناقض ، کریدورهای ایران را از جذابیت انداخته است. اگر دشمن را می گذاشتیم تا برای کشوری که مزیت نسبی آن موقعیت جغرافیایی آن است تصمیم گیری کنند! دقیقا همین اقدامات را می کرد! نتیجه این رویه از دست رفتن توان رقابت مسیرهای ایران در مواجهه با سایر کریدورهاست. برای مثال علیرغم سریع تر بودن مسیرهای زمینی، محموله های ترانزیتی از طریق کریدور شمال-جنوب گذرنده از ایران 24 روز در مسیر هستند، اما سرویس های جدید دریایی مسیر طولانی تر را در 22 روز طی می کنند! در برخی موارد یک محموله در مرز تا از هزارتوی دستگاه های مرزی و راه آهن و بندر و عبور کند و روی اسکله قرار گیرد 10 روز معطل می‌ماند. اینها دیگر ربطی به تحریم خارجی ندارد ؛ خود تحریمی داخلی است! در چنین شرایطی قرار بود تا ستاد ملی ترانزیت به عنوان متولی اصلی این امر فرابخشی، مستقیما ذیل شخص رئیس جمهور این وضعیت را سروسامان دهد، اما کمیسیون تلفیق در آخرین لحظات تحت تاثیر برخی القائات خارج از مجلس دبیرخانه ستاد را از ریاست جمهوری جدا و به وزارت راه منتقل نمود. ترانزیت متشکل از زنجیره ای بین دستگاهی شامل فرآیندهای دیپلماتیک، مرزی، گمرکی، اقتصادی و لجستیکی است که نهایتا 30% آن در اختیار وزارت راه است. سابقا نیز کشور تجربه ای ناموفق در تفویض مدیریت ترانزیت کشور به شورای عالی ترابری با مدیریت وزارت راه داشته است که هیچ گاه موفق به ساماندهی اوضاع ترانزیت نشد. لازم است مجلس در فرصت باقیمانده این اشتباه راهبردی را اصلاح کرده و ستاد ملی ترانزیت را تماما به ریاست جمهوری بازگرداند تا در شرایط ویژه بین‌المللی کنونی ایران بتواند در این پنجره فرصت تاریخی از طریق ترانزیت به عرصه تجارت بین‌الملل بازگردد. فرصت تاریخی نیاز روس ها به ما برای عبور کالاهایشان در حال سپری شدن است و ترکیه ای ها بشدّت در تکاپو برای جایگزینی با ایران! 🔗 twitter.com/_Mahdiyar313/status/1696933930589429845?s=20 🆔 @Masaf