eitaa logo
⁦✍️⁩ خشت اول ۲ ⁦✔️⁩ دومی های ایتا کلاس دوم دبستان ابتدایی خشتِ اول ۲ خشت اول ۲
1.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
741 ویدیو
992 فایل
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ ﴿۱﴾ 🎓کانال پایه دوم ابتدایی مجموعه خشت اول 🏷زیر نظر مربیان رسمی آموزش و پرورش ✅آموزش با رویکرد های نوین و جذاب ارتباط با مدیر مجموعه🔻 @Sh2Barazandeh
مشاهده در ایتا
دانلود
امیرمهدی اسمعیلی شاهرود کلاس دوم ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval2 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄ ۲
متناسب با تابستان کلاس دومیهایی که به پایه سوم می روند + پاسخنامه ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval2 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄ ۲
4_5958720764705243326.ogg
زمان: حجم: 472.4K
کردن بچه‌ها ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval2 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄ ۲
های_ جدید_ تصحیح املا ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval2 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄ ۲
♦️فارسی کاربرگ تابستانی نگارش ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval2 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄ ۲
♦️بسته_کامل_نمونه_سوالات_فارسی دوم ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval2 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄ ۲
🔴🔴 در ۱.به کودکت نگو : بر دیوار خط نکش بلکه بگو : بر ورق بنویس ، سپس آن را به دیوار میچسبانیم ۲.نگو : بلندشو و اتاق کثیفت را تمیز و منظم کن بگو : دوست داری با یکدیگر اتاق را مرتب کنیم ، چون میدانم نظم را دوست داری ۳. نگو : بازی را تمام کن و درس بخوان زیرا درس خواندن مهمتر است بگو : اگر دروست را به بهترین نحو تمام نمایی با همدیگر بازی خواهیم کرد ۴.هر کلام و حرکت ما بر روی شخصیت فرزندمان تاثیر بسزایی خواهد داشت . ۵. حرکات کودکمان انعکاس اعمال ماست ۶.همیشه فرزندت راباعنوانهای محترمانه وعاطفی چون آقا،خانم و...صدابزن خانم مریم زیبا ،آقا علی با ادب ،عزیزِ مادر،فرشته ی منکوچک من و... ۷.حداقل روزی یکبار به فرزندت این جمله رابگو: عزیزدلم من به وجودت افتخارمیکنم ۸.به فرزندت بیشتراز یک مهمان احترام بگذار وبرای شخصیتش ارزش قائل باش. ۹-به فرزندت اعتماد کن تاهرچه را تو دوست نداری هیچ گاه انجام ندهد ۱۰-قبل ازهمه چیز اختلافات خودرا با همسرت در روشهای تربیتی رفع کن ۱۱-بیشتر برای فرزندت وحرف زدن بااو وقت بگذار وکمتراز کودک زیر هفت سالت دورباش ۱۲-جلوی فرزندت رابطه ات باهمسرت ازهمیشه بهتر باشد . ۱۳.فرزند ات راازصمیم قلب دوست بدار واین دوست داشتنت را همیشه ابراز کن‌. ۱۴.ازسه سالگی به بعد کم کم مسئولیت های فرزندت رابه خودش واگذار کن‌‌. ۱۵-اشتباهات فرزند ات را ببخش وبه اوفرصت بازگشت بده تامحرم اسرارش باشی(حتی گاهی فرصت اشتباه کردن و ریسک کردن به اوبده) ۱6-هرروز باکودک ات بازی کن.گاهی درمیان بازی کمی زیادتر بخندید. ۱7-روزهای مشخصی راصرف پیاده روی دو نفره بافرزندت کن. ۱8برای فرزندت مصداق واقعی صداقت،امانت داری،کنترل خشم و وفای به عهد باش. او تور ا می بینید و فردا با مردم همانگونه که تو تربیتش کردی رفتار خواهد کرد. در نهایت مردم دعاگوی تو خواهند بود با این فرزند خوبی که تربیت کردی و به جامعه فرستادی ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval2 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄ ۲
4_5796662444512249051.pdf
حجم: 4.04M
نمونه ویژه ی پایه ی دوم به سوم ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval2 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄ ۲
۱- تقريري: معلم متني را كه قبلاً تهيه كرده بتدريج قرائت مي‌كند تا فراگيران بنويسند. ۲- گروهي:در هر گروه يك نفر به بقيه ديكته مي‌گويد. براي مثال در يك گروه سه نفري يك نفر املا مي‌گويد. يك نفر نظارت مي‌كند و نفر سوم مي‌نويسد ۳- گروهي:دانش آموزان به گروه های سه یا چهارنفری تقسیم شده و هر کدام یک خط مي‌نويسد . ۴- گروه به گروه دیگر:هر گروه متنی را تهیه کرده برای گروه دیگر می خواند تا آن گروه بنویسد. ۵- ذهنی : دانش آموزان متني را بخواند و در پايان املاي آن را به تنهايي بنويسد .با استفاده از قدرت حافظه خودش به خودش املاء بگويد. ۶- ذهنی: کلماتی را پاي تخته می نويسیم و دانش‌آموزان به کلمات با دقت نگاه مي‌كنند و به ذهن می سپارند. سپس کلمات نوشته شده رااز روی تخته پاک می کنیم . دانش آموزان با استفاده از قدرت حافظه خود کلمات را می نویسند ۷- کارتی : معلّم تعداد کلمه روی کارت می نویسد وجلو کلاس نصب می کند وآنها را می خواند وبعد جمع می کند واز دانش آموزان می خواهد که کلماتی را که به خاطر دارند بنویسند. معلم می توان املا را بر روی چندین کارت بنویسد و این کارت ها را بین گروهها تقسیم کند تا تمام گروهها کارتها را ببینند و سپس کارتها را جمع کرده و از روی آنها دیکته بگوید. ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ join🔜 @KheshteAvval2 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄ ۲