eitaa logo
اسماءبنت‌عُمَیس‌‌🇮🇷❤️🇵🇸
201 دنبال‌کننده
43.9هزار عکس
24.5هزار ویدیو
345 فایل
بایاری‌خداومولایم‌صاحب‌الزمان‌.عج.❤ آتش‌به‌اختیار باجنگ‌نرم‌درفضای‌مجازی‌می‌جنگیم. خودرابرای‌یاری‌‌ولی‌فقیه‌ورساندن‌پرچم‌‌ انقلاب‌اسلامی‌‌🇮🇷بادست‌ایشان‌به‌دست‌امام‌زمان.عج.برسانیم.🤲 جهت‌ارتباط‌باادمین‌کانال🌹 @Khadimzahra31
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷 🎥 | سالروز آزاد سازی ❤️🦋🍃 🍃🌹🍃 ╭─┅🍃🌸💐🌸🇮🇷🌸🍃┅─╮ 🍃🌹@Labaykayahosin ╰─┅🍃🌸❤️🌸🦋🌸🍃┅─╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 نماهنگ | خرمشهرها در پیش است 🍃امام‌خامنه‌ای:❤️ «جوانهای عزیز! بچه‌های عزیز من! فردا مال شما است، آینده مالِ شما است؛ شما هستید که باید این تاریخ را با عزّتش محفوظ نگه دارید؛ شما هستید که این بارِ مسئولیّت را بردوش دارید؛ خرّمشهرها در پیش است؛ نه در میدان جنگ نظامی، [بلکه‌] در یک میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است. البتّه ویرانی‌های جنگ نظامی را ندارد؛ بعکس، آبادانی به دنبال دارد، امّا سختی‌اش بیشتر است.» ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ 🌷 انتشار به مناسبت ╭─┅🍃🌸💐🌸🇮🇷🌸🍃┅─╮ 🍃🌹@Labaykayahosin ╰─┅🍃🌸❤️🌸🦋🌸🍃┅─╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♻️ تشییع پیکر مطهر سه شهید دفاع مقدس🥀🦋🍃 (طلبه، معلم و دانش آموز) 🔘پنجشنبه /ساعت ۱۷:۳۰ 🔸میدان فیض به سمت گلستان شهدای‌اصفهان🥀 ╭─┅🍃🌸💐🌸🇮🇷🌸🍃┅─╮ 🍃🌹@Labaykayahosin ╰─┅🍃🌸❤️🌸🦋🌸🍃┅─╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥| ، شهر خون، آزاد شد... 🍃🌹🍃 🌺 سالروز آزاد سازی خرمشهر گرامی باد.💐🍃 ╭─┅🍃🌸💐🌸🇮🇷🌸🍃┅─╮ 🍃🌹@Labaykayahosin ╰─┅🍃🌸❤️🌸🦋🌸🍃┅─╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
5.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 🎥 باهم‌ قرآن‌راتلاوت‌کنیم📖/ ترتیل صفحه ۲۳۶ قرآن کریم ( آیات ۵ تا ۱۴ سوره مبارکه یوسف )  🍃🌹🍃 🌺 امام علی(علیه‌السلام) می‌فرمایند: «حَقُّ الوَلَدِ عَلَی الوالِدِ اَن یُحَسِّنَ اسمَهُ وَ یُحَسِّنَ اَدَبَهُ وَ یُعَلِّمَهُ القُرآنَ» حق فرزند برپدر این است که او را نام نیکو نهد، به خوبی تربیت کند و به او قرآن بیاموزد. (نهج‌البلاغه حکمة ۳۹۹) 🎙استاد پرهیزگار ╭─┅🍃🌸💐🌸🇮🇷🌸🍃┅─╮ 🍃🌹@Labaykayahosin ╰─┅🍃🌸❤️🌸🦋🌸🍃┅─╯
🇮🇷 📝 | یک میلیون کشته تقاص یک سیلی‼️ 🍃🌹🍃 🔻در سالهای ابتدایی قرن ۱۹ فرانسه لشکرکشی های بسیاری در اروپا انجام می داد. آنها بخشی از گندم مورد نیاز ارتش را از الجزایر خریداری کردند اما بدهی خود را نپرداختند. حاکم الجزایر بارها به نپرداختن این بدهی توسط فرانسه اعتراض کرد ولی فرانسوی ها توجهی به این اعتراضات نداشتند. 🔸در ۱۸۲۷ در جلسه ای حاکم الجزایر در جریان بحث با نماینده فرانسه با بادبزن خود ضربه‌ای به صورت او زد. این حادثه بهانه ای به دستان فرانسه داد تا به تلافی این ضربه ابتدا الجزایر را سه سال محاصره دریایی کند و پس از آن در سال ۱۸۳۰ مورد تجاوز نظامی قرار دهد. 🔹فرانسه با انجام جنایت های بسیار سرانجام الجزایر را اشغال کرد ولی خشونت پایان نیافت. مسلمانان شهروند درجه دو محسوب می شدند مگر اینکه حاضر به کنار گذاشتن دین وفرهنگ خود باشند و زمانی که مقاومت می کردند با خشونت سرکوب می شدند. 🔺 تنها در سه دهه ابتدایی اشغال حدود یک سوم جمعیت الجزایر یعنی چیزی نزدیک به یک میلیون نفر بر اثر اقدامات فرانسه کشته شدند. ╭─┅🍃🌸💐🌸🇮🇷🌸🍃┅─╮ 🍃🌹@Labaykayahosin ╰─┅🍃🌸❤️🌸🦋🌸🍃┅─╯
🔰 | نگاهی به وضعیت متون آموزشی مدارس 👈🏻 در بازطراحی برنامه درسی، نباید نگاه کوتاه مدت داشت 🔻 گفت‌وگو با حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی ذوعلم، رئیس اسبق سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی 🔹 شاید اشکال وضع فعلی همین باشد که همه‌ برنامه‌ درسی و تربیتی صرفاً به همان کار کلاسی که در کلاس درس با کتاب درسی انجام می‌شود، گره‌ خورده؛ یعنی فعالیت‌هایی که بتواند خارج از کلاس در یک فضای واقعی و اثرگذار صورت گیرد بسیار کم‌رنگ است. 🔹 ارتقاء توانمندی مهارتی و تعمیق نگرشی و فکری معلمان نیاز به یک سازوکار دارد. ما به کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های فکری مؤثر برای توانمندسازی معلمان نیاز داریم که خوشبختانه این استقبال و اقبال در بدنه‌ آموزش‌وپرورش وجود دارد. 🔍 بخوانید👇 https://farsi.khamenei.ir/others-dialog?id=50285 ╭─┅🍃🌸💐🌸🇮🇷🌸🍃┅─╮ 🍃🌹@Labaykayahosin ╰─┅🍃🌸❤️🌸🦋🌸🍃┅─╯