eitaa logo
🚩لشکر سایبری ۳۱۳
104 دنبال‌کننده
8.4هزار عکس
6.9هزار ویدیو
86 فایل
فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ مباحث مهدویت و امام زمان شناسی اخبار و تحولات جهان اسلام نشانه های ظهور علائم آخرالزمان یهود و صهیونیسم شناسی✡️🕎
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸حکایتی شنیدنی🔸 دو نفر از شیعیان در گذرگاهی از بغداد به مجلس بزرگی رسیدند. پرسیدند : این مجلس متعلّق به کیست؟ گفتند : مجلس درس امام اعظم ابوحنیفه است. راوی حکایت می گوید : رفیق من که اسمش فضل بن حسن بود و مردی متعصّب در مذهب شیعه ، و در عین حال آدمی بحّاث و با اطلاع از مبانی مذهب بود ، گفت : من می روم و با این مرد مباحثه می کنم و تا او را ملزم و مجاب نکنم از این مکان نمی روم. گفتم : این عالم بزرگی است و از عهدۀ بحث با او بر نمی آیی. گفت : من معتقد به مذهب حقم و حق مغلوب نمی شود. وارد مجلس شدیم و نشستیم و در یک فرصت مناسب ، فضل از جا برخاست و گفت : ایها العالم ، من برادری دارم که رافضی است (یعنی شیعه است) و من هر چه می خواهم به او بفهمانم که ابوبکر بعد از پیامبر اکرم ، افضل امّت و خلیفۀ به حق بوده قبول نمی کند و می گوید : علی بن ابیطالب ، افضل و خلیفۀ به حق است. شما یک دلیل قاطعی به من یاد بدهید که به او بفهمانم و او را به راه راست بیاورم. ابوحنیفه گفت : به برادرت بگو بهترین و روشن ترین دلیل این است که پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) ، همواره در میدان های جنگ ، آن دو بزرگوار ( ابوبکر و عمر) را کنارخود می نشاند و علی را مقابل نیزه و شمشیر دشمن می فرستاد ! و این نشان می دهد که آن دو نفر ، محبوب پیامبر بوده اند و چون آن حضرت می خواسته که آنها بعد از خودش جانشین باشند آنها را حفظ می کرد ! و چون علی را دوست نمی داشت ، طردش می کرد ؛ و به میدان می فرستاد تا کشته شود و این بهترین دلیل بر افضلیت ابوبکر و عمر است ! فضل گفت : بله من این را به برادرم می گویم. ولی او از قرآن به من جواب می دهد که خداوند فرموده است : «خداوند ، مجاهدین را بر قاعدین و نشستگان برتری داده و اجری بزرگ برای آنان آماده است» و به حکم این آیه ، علی چون مجاهد بوده افضل از ابوبکر وعمراست که قاعد بوده اند. ابوحنیفه گفت : به او بگو از این بهتر می خواهی که ابوبکر و عمر قبرشان کنار قبر پیامبر و چسبیده به قبر آن حضرت است ؛ در حالی که قبر علی از قبر پیامبر دور افتاده و در عراق است ! فضل گفت : بله این را هم به برادرم می گویم. امّا او می گوید : آن ها غاصبانه در کنار پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) ، دفن شده اند! برای این که خداوند فرموده است : « ای مؤمنان بدون اذن و اجازۀ پیامبر ، داخل خانه اش نشوید…» و می دانیم که رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) در خانۀ خودش دفن شده و آن دو نفر بدون اذن در خانۀ آن حضرت دفن شده اند و محل دفن ایشان غصبی است. ابوحنیفه که از این گفتگو سخت ناراحت شده بود تأمّلی کرد و سپس با لحنی تند گفت : به این برادر خبیثت بگو آنها غاصبانه در خانه پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) دفن نشده اند ! بلکه عایشه و حفصه که دختران آن دو بزرگوار و همسران پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) بودند و از پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) مهریه طلبکار بودند ، پدرانشان را در مهریه خودشان دفن کردند ! فضل گفت : بله من این مطلب را هم به برادرم گفته ام ، ولی او باز آیه ای برای من می خواند و می گوید : پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) به همسرانش بدهکار نبوده است. برای اینکه خداوند فرموده است : «ای پیامبر ما همسران تو را که مهرشان را پرداخته ای برای تو حلال کردیم» طبق این آیه ، پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) مهریۀ زن هایش را داده بود و وقتی که از دنیا رفت به زن هایش بدهکار نبوده است. ابوحنیفه اندکی تأمّل کرد و گفت : به این برادرت بگو درست است که همسران پیامبر (صلی الله علیه و آله) مهریّه طلبکار نبوده اند ، اما سهم الارث که از ماتَرَک پیامبر داشته اند و ماتَرَک (یعنی آنچه پیامبر اکرم بعد از مرگش از خود باقی گذاشته) نیز همین خانه اش بوده و شرعاً سهمی هم از آن خانه به همسرانش می رسد و چون عایشه و حفصه وارث پیامبر (صلی الله علیه و آله) بوده اند پدرانشان را در سهم الارث خودشان دفن کرده اند و بنابراین غصبی در کار نبوده است ! فضل گفت : بله من این را هم به برادرم گفته ام. ولی او می گوید : شما آقایان سنّی ها مگر نمی گویید: پیامبر ارث نمی گذارد و خودتان حدیث نقل می کنید که پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) فرموده است : «ما پیامبران اصلاً ارث نمی گذاریم و هر چه از ما باقی مانده صدقه است» پس طبق گفته خودتان عایشه و حفصه سهم الارث نداشته‌اند. به همان دلیلی که شما حضرت فاطمه علیها السلام را از فدک محروم کردید و گفتید : پیامبر صلی الله علیه وآله ، ارث نمی گذارد آن دو همسر نیز نباید ارث ببرند. آیا دختر از پدر ارث نمی برد اما همسر از شوهر ارث می برد ؟! سخن که به اینجا رسید ، ابوحنیفه حسابی از کوره در رفت وگفت این مرد را بیرون کنید او شیعه است و اصلا برادر ندارد.
السلام علیک یا صاحب الزمان 🌿🌿🌿🌿🥀🌿🥀🌿🌿🌿🌿 ✅ما در زمان غیبت سه نوع  رفتار باید داشته باشیم: 🔸1 ــ رفتار مربوط به خودمان امام صادق(ع) فرمود: هر کس می‌خواهد از اصحاب و منتظران امام زمان(عج) باشد باید انتظار بکشد در حالی‌ که به تقوا و خوش‌خلقی رفتار کند. 🔹2 ــ رفتار نسبت به دیگران در این باره، منتظر سه وظیفه دارد: به مردم معارف اهل‌بیت(ع) را بیاموزد، مردم را به‌سوی امام زمان(عج) دعوت کند، از دوستداران امام زمان(عج) رفع گرفتاری کند. 🔸3 ــ رفتار نسبت به امام زمان(عج) در ایام غیبت برای امام صدقه بدهد. هر روز دعای عهد بخواند. امام را در زندگی خود داخل کند و اعمال مستحبی مکرر برای او به‌جای آورد تا حیّ بودن امام خویش را به جهانیان اعلام کند. کسی‌ که این‌گونه منتظر ظهور امام زمان(عج) باشد اگر از دنیا برود و امام را نبیند، خداوند دو پاداش به او می‌دهد: ثواب کسی را که در رکاب امام قرار دارد، یا اینکه او را رجعت می‌دهد تا ایام ظهور امام را درک کند. بحث رجعت مفصّل و جزء اعتقادات مسلّم شیعه است. اللهم عجل لولیک الفرج بزینب کبری ( س ) 🌿🌿🌿🌿🥀🌿🥀🌿🌿🌿🌿 https://eitaa.com/LashkareSayberi313
5.97M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 چی مون شبیه ؟ 🎙 سخنران : استاد علی اکبر رائفی پور ظهور نزدیکه ان شاءالله
کلنگ زنی پروژه آخرالزمان در فلسطین - @Aminikhaah.mp3
12.67M
🔹کلنگ زنی در فلسطین 👈 نگاهی به رخدادهای آخرالزمانی از منظر کتاب سقوط اسرائیل 🎙 استاد امینی خواه بسیار مهم🔴 تحلیلی روایی از فعلی ❁๑🍃๑🌹๑🍃๑ ❁ °ْ🇯‌🇴‌🇮‌🇳°ْ↷ https://eitaa.com/LashkareSayberi313
🔅امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام: يُمتَحَنُ الرّجُلُ بفِعلِهِ لا بِقَولِهِ؛ 🔅 مرد به كردارش آزموده مى‌شود، نه به گفتارش. 📚 غررالحكم: ۱۱۰۲۶
🔴 فاجعه بارترین خبر قرن !!!! تمام دانش آموزان بشهادت رسیدند 💥سال تحصیلی جدید به پایان رسید!!!! https://eitaa.com/LashkareSayberi313
اولین علامت از و است که موفق به اشغال شامل دمشق، حمص، قنّسرین (روستای قدیمی در حومه حلب)، اردن و شده و خود را به ، اسلامی خواهد کرد. 🔥 پس از فروپاشی و با فتنه ، شهر () به دو بخش غربی و شرقی تقسیم شد. بخش غربی به صهیونیست‌ها هدیه شد و بخش شرقی، در جنگ شش روزه ۱۹۶۷، توسط صهیونیست‌ها از کنترل اردن خارج شد! ✍ گزاره‌های زیر را مرور کنیم: 1⃣ سفیانی با فریب، با ادعای نجات مسلمین وارد نبردهای منطقه میشود. 2⃣ سه منطقه شام شامل حلب و حمص و دمشق در کنترل است که با اردنی‌ها مناقشات فراوانی دارند. فلسطین نیز، تحت اشغال است! 3⃣ سفیانی برای اینکه بتواند خود را به عنوان قهرمان اعراب و مسلمین معرفی کند، چه حرکتی کند که محبوب دل مسلمانانی باشد که دهه‌هاست تکه‌ای از خاک مقدس خود را از دست داده‌اند؟! 4⃣ پس از و هرج و مرج در سوریه، شروع و در کشورهای غربی؛ یاران و در فرآیند ، صهیونیست‌ها را به لبه‌ی فروپاشی خواهند کشاند. 5⃣ آخرین مهره در برابر زمینه‌سازان است که پس از خسف ، خروج میکند. https://eitaa.com/LashkareSayberi313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام کهف حصین ، مهدی جان اگر زمین و آسمان بهم آید ... اگر زمانه از هرسو تیرهای ناامیدی رها کند و هیچ پناه و پشتیبانی دیگر به کار نیاید... ... مارا چه غم وقتی که شما را داریم ؟ وقتی سایه امیدبخشتان برسرمان گسترده است؟ ...
⭕️پرچم‌های سیاه از خراسان در فرهنگ مهدویّت از وجود «پرچم‌های سیاه از خراسان» به عنوان نشانه ظهور یاد شده و درباره آن روایاتی چند از معصومین علیهم السلام نقل شده است. مضمون این روایات آن است که پیش از ظهور امام مهدی علیه السلام در منطقه خراسان (خراسان قدیم، شامل: قسمت‌های زیادی از ایران، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان و ازبکستان) انقلابی برپا می‌شود و مردم در حالی که پرچم‌های سیاه را به اهتزاز در آورده‌اند، به حرکت در می‌آیند. (ر.ک: کتاب الغیبة، ص 452.) پدیدار شدن این نشانه ظاهراً در آستانه ظهور و یا اندکی پیش از آن خواهد بود؛ به گونه‌ای که حضرت مهدی علیه السلام آنان را به سوی خویش فرا می‌خواند. امام باقر علیه السلام می‌فرماید: «تَنْزِلُ الرّایاتُ السُّودُ حَتّی تَخْرُجَ مِنْ خُراسان اِلَی الکُوفَةِ فَاِذا ظَهَرَ المَهْدِیُ علیه السلام بَعَثَ اِلَیهِ بِالبَیْعَةِ» 📕 (کتاب الغیبة، ص 453، ح 457.) (پرچم‌های سیاهی از خراسان بیرون می‌آید و به جانب کوفه به حرکت در می‌آیند. پس چون مهدی علیه السلام ظاهر شود، اینان کسی را جهت بیعت نزد آن حضرت می‌فرستند.» به غیر از این روایت، احادیث دیگری نیز وجود دارد که نشان می‌دهد خروج پرچم‌های سیاه از خراسان، قیامی است که در آینده و در آستانه ظهور برپا می‌شود. در حقیقت، برخی از یاران حضرت مهدی علیه السلام همراه آن پرچم‌های سیاه خواهند بود. 📕 (اربلی، کشف الغمة، ج 2، ص 472.) رسول خدا صلی الله علیه و آله فرموده است: «اِذَا رَأیْتُمُ الرّایاتِ السُّودَ قَد اَقْبَلَتْ مِنْ خُراسانَ فَأتُوها وَ لَو حَبْواً عَلَی الثَّلْجِ فَاِنّ فیها خَلیفَةَ المَهْدِیّ.» 📚 (همچنین ر.ک: مسند احمد، ج 5، ص 277؛ تحفة الاحوذی، ج 6، ص 451؛ کنزالعمال، ج 11، ص 160، ح 31033؛ کتاب الفتن، ص 188.) برخی احتمال داده‌اند: منظور از خروج پرچم‌های سیاه از خراسان، همان قیام ابومسلم خراسانی (در سال 140 ه. ق) علیه حاکمیت هزار ماهه بنی امیه است. 📕 (ر.ک: تاریخ غیبت کبری، ص 458.) که به از هم گسستن حکومت بنی امیه و روی کارآمدن بنی عباس انجامید! مستند اینان، روایت زکار از امام صادق علیه السلام و بعضی قراین و مؤیدات تاریخی است. در این روایت، با اشاره به نام و مشخصات ابومسلم خراسانی، از وی به عنوان صاحب پرچم‌های سیاه، یاد شده است. 📕 (الغیبة، ص 125.) این احتمال درست نیست؛ زیرا روایت زکار - که مهم‌ترین مستند و دلیل آن به شمار می‌رود - از نظر سند ضعیف و غیرقابل اعتماد است. افزون بر این، تطبیق این نشانه بر شورش ابومسلم خراسانی، در پیش از یک قرن قبل از تولد امام مهدی علیه السلام و نشانه ظهور دانستن آن، بسیار بعید است! این نکته نیز در خور توجه است که حاکمان بنی‌عباس، تلاش می‌کردند، قدرت را از دست بنی امیه بگیرند؛ از این رو «نفس زکیّه» را مهدی معرفی می‌کردند! و از جانب دیگر می‌خواستند شورش ابومسلم خراسانی را در راستای قیام مهدی علیه السلام و نشانه ظهور وی قلمداد کنند! بر این اساس، بعید نیست حاکمان بنی‌عباس، به دلخواه خویش، در این روایات دست برده و آنها را با خود تطبیق کرده باشند. 📚 (چشم به راه مهدی علیه السلام، ص 296) ═❁๑🍃๑🌹๑🍃๑ ❁═ °ْ🇯‌🇴‌🇮‌🇳°ْ↷ https://eitaa.com/LashkareSayberi313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا