آدما فقط اون لحظهای که از رو عصبانیت یه حرفی رو میزنی میبینن، نمیبینن قبلش چقدر تحمل کردی، گذشتی، چقدر سازش کردی.
بین خودمون باشه شاید هیچ وقت دوستمون نداشتن
فقط کنار ما زخم هاشون رو درمان میکردن همین...:)
وقتی یکی به خاطر تو از غرورش میگذره محتاج تو نیست
فقط حالش با تو خوبه همین...:)