وقتی یکی به خاطر تو از غرورش میگذره محتاج تو نیست
فقط حالش با تو خوبه همین...:)
اینکه راحت میتونم کسی رو کنار بزارم و بابتش خم به ابرو نیارم
بهترین بلاییه که سرم اومده..:)
من خیلی وقته قبول کردم انسان ها ناامید کننده هستن
اما نمیدونم از کی قراره بابتش ناراحت نشم...:))