هدایت شده از سمفونی دلقک ها.
خطابه ای به ادمین چنل اشتباه؛ استاد خیلی مشتاقم ادیت هایی که از مانی هیست خلق کردی و میزاریشون چنل رو ببینم و فیض ببرم، ولی شوربختانه هنوز تمومش نکردم و بخاطر ترس از اسپویل همشونو سیو کردم بعدا که تموم شد ببینم.
حالا چرا دارم اینو میگم؟ چون از کنجکاوی دارم گسسته میشم که ادیتارو ببینم ولی نمیتانممممم