هدایت شده از سمفونی دلقک ها.
خطابه ای به ادمین چنل اشتباه؛ استاد خیلی مشتاقم ادیت هایی که از مانی هیست خلق کردی و میزاریشون چنل رو ببینم و فیض ببرم، ولی شوربختانه هنوز تمومش نکردم و بخاطر ترس از اسپویل همشونو سیو کردم بعدا که تموم شد ببینم.
حالا چرا دارم اینو میگم؟ چون از کنجکاوی دارم گسسته میشم که ادیتارو ببینم ولی نمیتانممممم
اشتباه.
خطابه ای به ادمین چنل اشتباه؛ استاد خیلی مشتاقم ادیت هایی که از مانی هیست خلق کردی و میزاریشون چنل ر
وای لعنتی
اگه تا آخر فصل چهار رو دیدی حله ببین. البته جز https://eitaa.com/Lest_wrong/20922 این که اسپویل فصل آخره💞💞💞
هدایت شده از شکارگاهِ Zed
نمیتونم فراموش کنم چه بلایی سرِ کبابی اومد چون هر روز دلم براش تنگ میشه