اشتباه.
یجوری نگام میکنه. همیشه عذاب وجدان میگیرم. به خودم شک میکنم، از خودم متنفر میشم، میترسم کار بدی کرده باشم. بد نگاه میکنه. زل میزنه بهت. یجوری نگاه میکنه که آدم احساس پوچی میکنه. با خودش میگه "مگه چمه که یه بز اینجوری نگام میکنه؟".
احساس بدی داره. جالب نیست. معذب میشی. توی نگاهش یه "چرا به خودت نمیای اسکل؟" وجود داره. یه "من کیم؟" توی عمق وجودت میکاره. باعث میشه جلوی یه بز کم بیاری. تازه جلوی یه بز واقعی نه، جلوی یه مجسمه بز.
#خلسه
https://eitaa.com/Lest_wrong/20955
کسی برای ابد با کسی نمی ماند
زمانه است رفیقا، زمانه را بپذیر
_فاضل نظری
.