اشتباه.
یجوری نگام میکنه. همیشه عذاب وجدان میگیرم. به خودم شک میکنم، از خودم متنفر میشم، میترسم کار بدی کرده
بچها من درباره بز حرف نمیزنم.
هدایت شده از زکریای ناراضی
به سمت پل می روم اگر کسی بهم لبخند زد اونم پرت می کنم پایین