هدایت شده از زکریای ناراضی
به سمت پل می روم اگر کسی بهم لبخند زد اونم پرت می کنم پایین
ببخشید منطقی نیست من هم عاشق ناچوام هم عاشق لالوام هم عاشق هاواردم هم عاشق گاس. ولمکنید رفقا.
من وقتی این عشقم میزنه اون عشقم رو میکشه چون دشمن خونیهم دیگهان باید خوشحال باشم یا ناراحت؟