هدایت شده از ببین اخوی.
یعنی راهی نیست.راهیم باشه،الکی درستم بشه،دردش مونده،جای حرفا مونده،غمش مونده،خستگیش مونده.
بچها من حس میکنم هیچی قرار نیست تو زندگیم درست بشه.
درست بشه هم فایده نداره.
این یه زخم بدون التیامه.
یه اشک بی پایانه.
من خستم.
واقعا باید یه زنگ بزنم به حمیدوند و همه چی رو براش تعریف کنم و وقتی مطمئن شد قصد خودکشی دارم بهش بگم عمو جرئت بود.
واقعا امیدوارم اگه یکی خواست پروفایلمو ببینه همش رو ببینه. اونارو گذاشتم برای اینکه نمیتونستم انتخاب کنم کدوم بهتره که اول باشه.
اشتباه.
من که کاره ای نیستم ولی یه نصیحت دارم از طرف مارتین به شما.
اگه یکی رو واقعا دوست دارید، طرفتون یا هیچ وقت نباید این رو بفهمه و یا اگر فهمید هیچ وقت نباید تنهاش بذارید. هیچ وقت.