واقعا امیدوارم اگه یکی خواست پروفایلمو ببینه همش رو ببینه. اونارو گذاشتم برای اینکه نمیتونستم انتخاب کنم کدوم بهتره که اول باشه.
اشتباه.
من که کاره ای نیستم ولی یه نصیحت دارم از طرف مارتین به شما.
اگه یکی رو واقعا دوست دارید، طرفتون یا هیچ وقت نباید این رو بفهمه و یا اگر فهمید هیچ وقت نباید تنهاش بذارید. هیچ وقت نباید بذارید بره. هیچوقت نباید بذارید فکر کنه تنهاست. هیچ وقت بچها، هیچ وقت. چون ممکنه بره و خودش رو به کشتن بده و بعدش خبر مرگش بیاد براتون. این خیلی دردناکه بچها. من بلد نیستم ادبیاتش چیه ولی هرچی هست خیلی دردناکه. متوجه شید.
اگر دوستش دارید و میخواید خبر مرگش نیاد بهش بچسبید. نذارید هرتکی جونش رو فدا کنه و یا بمیره. خودتون رو به آب و آتیش بزنید براش. نذارید بعدا بگید کاش کنارش میموندم، کاش نمیذاشتم بره. کاش فلان حرفو بهش میزدم، کاش نمیذاشتم فلانی بهش چیزی بگه.
بچها حسرت های اینجوری خیلی بده، خیلی خیلی بده.