هدایت شده از 𝙇𝙞𝙡𝙞𝙩𝙝'𝙨 𝙨𝙚𝙘𝙩𝙤𝙧★
˙ . ꒷ 🥀 . 𖦹˙— 🐈⬛
کسی که کتاب میخونه، فکر میکنه دیوونه است چون فقط عاشق یه شخصیت خیالی شده. اما هنوز نمیدونه یه موجودی به اسم «نویسنده» یه شخصیت میسازه، و عاشق ساختهی خودش میشه.
یاد تابستون افتادم. صبح زود بیدار میشدم بعد فندقکا همیشه چند ساعت بعد میومدن :)
هدایت شده از نجیب زادهٔ دریاچهٔ قو.
یوزر لیلیث مثل ملکه یه منطقه میمونی.
پیشنهادم ( که ممکنه باهاش موافق باشید یا مخالف) اینکه شما هم درگیر این مسائل سیاسی نشید.
هر اتفاقی بیفته ما محکوم به ادامه هستیم. میتونید نذر کنید، توی جورنال بنویسید، نمیدونم هرکس یه اعتقادی داره. برای ایران دعا کنید و امیدوار باشید، بعدش برید به کار هاتون برسید چون گناه دارن :)