یاد تابستون افتادم. صبح زود بیدار میشدم بعد فندقکا همیشه چند ساعت بعد میومدن :)
هدایت شده از نجیب زادهٔ دریاچهٔ قو.
یوزر لیلیث مثل ملکه یه منطقه میمونی.
پیشنهادم ( که ممکنه باهاش موافق باشید یا مخالف) اینکه شما هم درگیر این مسائل سیاسی نشید.
هر اتفاقی بیفته ما محکوم به ادامه هستیم. میتونید نذر کنید، توی جورنال بنویسید، نمیدونم هرکس یه اعتقادی داره. برای ایران دعا کنید و امیدوار باشید، بعدش برید به کار هاتون برسید چون گناه دارن :)
بچه ها فکر کنم خرج جنگ زیاد شده جنگنده ها بالای آسمون ایران مسافرکشی میکنن
هدایت شده از 𝑬𝒔𝒄𝒓𝒊𝒕𝒐𝒓𝒂𝒔 -'🍷*.✧
"What if it becomes someone's favourite book?"
هدایت شده از 𝑬𝒔𝒄𝒓𝒊𝒕𝒐𝒓𝒂𝒔 -'🍷*.✧
"What if somebody finds herself in your words?"
هدایت شده از 𝑬𝒔𝒄𝒓𝒊𝒕𝒐𝒓𝒂𝒔 -'🍷*.✧
“What if they see their own life in your story?"