نظریه نامحبوب: دخترایی که دوست دارن اتفاقات دارک رومنس (تجاو-ز و abuse) براشون اتفاق بیفته، سندرم استکهلم دارن و اصلا این موضوع جالبی نیست.
استاکر بودن هم تا یه جایی که بفهمی طرف مقابل کیه، چیه، پارتنر داره یا نه خوبه ولی اگر خیلی افراطی باشه جدا رد فلگه.