eitaa logo
𝙇𝙞𝙡𝙞𝙩𝙝'𝙨 𝙨𝙚𝙘𝙩𝙤𝙧★
96 دنبال‌کننده
4.5هزار عکس
65 ویدیو
5 فایل
دلیل برای زنده بودن؟ ترشی. https://timefriend.fun/user/457800055733 💋_ (دنبالهِ چوب نارون)
مشاهده در ایتا
دانلود
انرژی و وایب خوبی ازش میگیرم:))
نظریه نامحبوب: دخترایی که دوست دارن اتفاقات دارک رومنس (تجاو-ز و abuse) براشون اتفاق بیفته، سندرم استکهلم دارن و اصلا این موضوع جالبی نیست.
استاکر بودن هم تا یه جایی که بفهمی طرف مقابل کیه، چیه، پارتنر داره یا نه خوبه ولی اگر خیلی افراطی باشه جدا رد فلگه.
فکر کن داری توی اتاقت کتاب می‌خونی و ریکت های عجیبانی درمیاری، همون لحظه یکی از توی دوربین نگاهت کنه💀
بعدددددد این ژانر که توش طرف میاد دختره رو میدزده و دختره از این خوشش میاد، یه جنبه‌ی زن ستیزی داره. (If you know what I mean)
چونکه خب دختررررر
یعنی چی:)))) چرا عاشق کسی میشی که قصد دزدی، آسیب و یا حتی قتل داره ؟
خلاصه که اصلا توی کتم نمیره:(
https://eitaa.com/Lilith_raining/17866 ببخشید دخالت میکنم، درواقع هیچ سررشته ای هم ندارم. ولی استاکر فقط توی رمان ها جذابه، توی دنیای واقعی آدم بخواد یا نخواد بلاخره میترسه. استاکر ها همیشه عاشق و شیفته ملت نیستن ممکنه نیت های خیلی بدتر و خطرناک تری داشته باشن. کلا از نظر من ۲۴ ساعت شبانه رور زیر نظر کسی بودن یجوریه. آدم حتی موقع آب خوردنم احساس راحتی نداره! و درواقع از نظر من واژه "استاک" ساخته شد تا افراد یک دلیل ترند برای فضولی هاشون و تجAوز به حریم شخصی دیگران داشته باشن.