استاکر بودن هم تا یه جایی که بفهمی طرف مقابل کیه، چیه، پارتنر داره یا نه خوبه ولی اگر خیلی افراطی باشه جدا رد فلگه.
فکر کن داری توی اتاقت کتاب میخونی و ریکت های عجیبانی درمیاری، همون لحظه یکی از توی دوربین نگاهت کنه💀
بعدددددد این ژانر که توش طرف میاد دختره رو میدزده و دختره از این خوشش میاد، یه جنبهی زن ستیزی داره. (If you know what I mean)
هدایت شده از 𝒔𝒐𝒏𝒓𝒊𝒆 𝒆𝒏𝒕𝒓𝒆 𝒍𝒂𝒈𝒓𝒊𝒎𝒂𝒔`
https://eitaa.com/Lilith_raining/17866
ببخشید دخالت میکنم، درواقع هیچ سررشته ای هم ندارم.
ولی استاکر فقط توی رمان ها جذابه، توی دنیای واقعی آدم بخواد یا نخواد بلاخره میترسه. استاکر ها همیشه عاشق و شیفته ملت نیستن ممکنه نیت های خیلی بدتر و خطرناک تری داشته باشن. کلا از نظر من ۲۴ ساعت شبانه رور زیر نظر کسی بودن یجوریه. آدم حتی موقع آب خوردنم احساس راحتی نداره!
و درواقع از نظر من واژه "استاک" ساخته شد تا افراد یک دلیل ترند برای فضولی هاشون و تجAوز به حریم شخصی دیگران داشته باشن.
باهات موافقم:////
شما عاشق اینی که توی کتاب یه آقای خوشتیپی برات نصف شب گل بفرسته و با شماره ناشناس بهت پیام بده تا زمانی که توی واقعیت اتفاق میفته و بزار بهت بگم به معنای واقعی کلمه پنیک میکنی.