هدایت شده از 𝒔𝒐𝒏𝒓𝒊𝒆 𝒆𝒏𝒕𝒓𝒆 𝒍𝒂𝒈𝒓𝒊𝒎𝒂𝒔`
https://eitaa.com/Lilith_raining/17866
ببخشید دخالت میکنم، درواقع هیچ سررشته ای هم ندارم.
ولی استاکر فقط توی رمان ها جذابه، توی دنیای واقعی آدم بخواد یا نخواد بلاخره میترسه. استاکر ها همیشه عاشق و شیفته ملت نیستن ممکنه نیت های خیلی بدتر و خطرناک تری داشته باشن. کلا از نظر من ۲۴ ساعت شبانه رور زیر نظر کسی بودن یجوریه. آدم حتی موقع آب خوردنم احساس راحتی نداره!
و درواقع از نظر من واژه "استاک" ساخته شد تا افراد یک دلیل ترند برای فضولی هاشون و تجAوز به حریم شخصی دیگران داشته باشن.
باهات موافقم:////
شما عاشق اینی که توی کتاب یه آقای خوشتیپی برات نصف شب گل بفرسته و با شماره ناشناس بهت پیام بده تا زمانی که توی واقعیت اتفاق میفته و بزار بهت بگم به معنای واقعی کلمه پنیک میکنی.