هدایت شده از _مغآزه لبخند فروشی!_.
از ایرانی بودن و شانس همینو فقط بگم که بخاطر یک چسه کفش و یک بخشی از ماهیچه سرینی دوبار بُرد رو از دست دادیم✅
چرا از تابستون بدم میاد؟ واضحه. فکر کن صبح با صدای بارون بیداری نمیشی، میری بیرون آفتاب میخوره توی پیشونیت و سرت درد میگیره و باد نمیخوره بهت که یکم سردردت بهتر بشه. برای همین مجبوری عصری بیای خونه یه چرت بزنی که کامل خوابت رو بهم میریزه. 😭
از نظر روانی به یک کای آزر نیاز دارم وگرنه تا آخر تابستون امیدی بهم نیست. :(
𝙇𝙞𝙡𝙞𝙩𝙝'𝙨 𝙨𝙚𝙘𝙩𝙤𝙧★
¹-امروز چگونه گذشت؟ پنجمین روز تابستون= 2026/06/26
¹-امروز چگونه گذشت؟
ششمین روز تابستون= 2026/06/27
𝙇𝙞𝙡𝙞𝙩𝙝'𝙨 𝙨𝙚𝙘𝙩𝙤𝙧★
¹-امروز چگونه گذشت؟ ششمین روز تابستون= 2026/06/27
★- کای
★- گرمههههه