eitaa logo
پروژه خط۴ قطارشهری مشهد
270 دنبال‌کننده
8.9هزار عکس
7.1هزار ویدیو
119 فایل
اطلاع رسانی مناسبت ها و برنامه های فرهنگی خط 4 قطار شهری مشهد
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از بیداری ملت
اسرائیل به ما حمله کرده ❇️ دلار اومد پایین... ❇️ سکه اومد پایین... ❇️ بورس سبز شده ... خداییش حمله اسرائیل بیشتر از همتی رو بازار تاثیرگذاره 😂 🔴 👇 @bidariymelat
11.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 به سخره گرفتن حمله اسرائیل به ایران توسط تحلیلگران نظامی آمریکایی! آندره مارتیانوف، نویسنده و تحلیلگر نظامی: اسرائیل نمی‌تواند با این موشک‌ها به ایران ضربه بزند؛ عرب‌های سنی دهه‌هاست که توسری خور بوده‌اند و ناگهان شما یک دولت شیعه دارید آن‌هم با یک فناوری پیشرفته که خودش ساخته است. لری جانسون، تحلیلگر سابق سیا: ایرانی‌ها می‌گویند همه‌کاری که می‌توانستید انجام دهید، همین بود؛ اسرائیل با یک حریف سرسخت روبرو شده است، با این مقایسه اسرائیل باید بیدار شود و بگوید شاید ما آنقدر که فکر می‌کردیم خوب نیستیم. سپاه سایبری پاسداران👇🏻 ☑️ @SEPAHCYBERY ☑️ @SEPAHCYBERY
هدایت شده از صابرین نیــوز
🔴 ارتش اشغالگر صهیونسیتی : 🔺61 سرباز در نبردهای جنوب لبنان در 24 ساعت گذشته مجروح شدند ـــــــــــــــــــــــ نیوز اخبار جبهه مقاومت👇 🆘https://eitaa.com/joinchat/3446145028C5debdd19a3
6.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عصبانیت منشه امیر، مدیر رادیو اسرائیل از حمله ضعیف رژیم صهیونیستی به ایران: وضعیت سراسر ایران آرام و عادی است؛ چرا اسرائیل به وعده خود وفا نکرد؟! مگر نگفته بودند واکنش ما شدید و دردناک است؟ پس چه شد؟! باید قبول کرد که توان اسرائیل در برابر ایران محدود است!
🛑خبری که صهیونیست ها را شوکه کرد؛ مقاومت اسلامی حرمین شریفین برای اولین بار از داخل خاک عربستان یک عملیات پهپادی بر علیه رژیم صهیونیستی انجام داد. ـــــــــــــــــــــــ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹لم یَشکر المخلوق لم یشکر الخالق🌹 هنوز‌خیلی‌مونده تا قدر امنیتمون‌رو بدونیم ، اما ... دم همه عزیزانی که رفتند تا بمانیم، بیدار‌ماندند تا بخوابیم، یتیم شدند، تا بی‌خانمان نشویم، گرمِ گرمِ گرم . سالروز‌شهادت‌آرمان‌علی‌وردی😢 @heyatolmahdi313
هدایت شده از 𝑴𝒐𝒉𝒂𝒎𝒎𝒂𝒅
⭕️قرآنِ صاعد 🔹کج‌فهمی هایی در انسان هست که این کج‌فهمی ها گاهی خیلی زیاد می‌شود. اینها را نمی‌ فهمند چی هست، لهذا، خیال می‌کنند که حالا ما خوب، را می‌ گیریم را رها می‌کنیم. اینها نمی‌فهمند که اصلًا چی هست. را نرفته‌اند ببینند که چی هست، به مردم چی می‌گوید، چه می‌خواهد بکند. اگر نبود در الّا دعای ، کافی بود برای اینکه ما، امامان به حق‌اند؛ 🔹آنهایی که این را انشا کردند و تعقیب کردند. تمام این مسائلی که عرفا در طول کتاب های طولانی خودشان، یا خودشان می‌ گویند در چند کلمه «مناجات شعبانیه» هست، بلکه از همین ادعیه و از همین که در وارد شده است از اینها استفاده کرده‌اند. و فرق دارد با عرفان هند و جاهای دیگر. 🔹این که به تعبیر بعض از مشایخ ما می‌فرمودند که «قرآن، قرآن نازل است، آمده است به طرف پایین و از پایین به بالا می‌رود، این است». در این - آنی که انسان را می‌خواهد آدم کند، آنی که این افرادی که اگر سر خود باشند از همه حیوانات درنده‌تر هستند - این با یک زبان خاصی که در هست اینها این انسان را دستش را می‌گیرد و می‌بردش به بالا، آن بالایی که من و شما نمی‌توانیم بفهمیم، اهلش هستند. بیانات‌ حضرت‌ امام ۵۹/۰۴/۲۱ منبع: سایت جامع امام خمینی (ره) @tabyinchannel
هدایت شده از روایت سازندگی
پیشرفت چشمگیر در اجرای خط ۲ مترو تبریز؛ بهره‌برداری از فاز اول در آینده‌ای نزدیک به گزارش روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، خط ۲ مترو تبریز یکی از پروژه‌های مهم و بزرگ در توسعه حمل‌ونقل عمومی این کلان‌شهر به شمار می‌آید. این خط به عنوان بخشی از طرح جامع متروی تبریز با هدف کاهش هزینه‌های سفر، تسهیل در تردد شهری، کاهش ترافیک و همچنین کاهش آلاینده‌های محیط زیستی به همت هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در حال اجراست. طول این خط ۲۲.۴ کیلومتر است و شامل ۲۰ ایستگاه و یک مجتمع دپوی جامع می‌باشد. این مسیر از غربی‌ترین نقطه شهر، یعنی شهرک قراملک آغاز می‌شود و با گذر از مناطقی مانند شهرک امام(ره)، چهارراه آخونی، خیابان قدس، میدان شهید فهمیده و شهرک باغمیشه به کوی نصر می‌رسد و در نهایت در نمایشگاه بین‌المللی تبریز به پایان می‌رسد. فازهای بهره‌برداری پروژه: 1. فاز اول: از شهرک قراملک تا میدان دانشسرا با ۸ ایستگاه و ۱۰ کیلومتر تونل. 2. فاز دوم: از شهرک باغمیشه تا میدان دانشسرا با ۸ ایستگاه و ۷.۵ کیلومتر تونل. 3. فاز سوم: از شهرک باغمیشه تا نمایشگاه بین‌المللی تبریز با ۴ ایستگاه و ۵ کیلومتر تونل. هم‌اکنون، حفاری فاز اول پروژه به پایان رسیده و با افزایش سرعت در اجرای ایستگاه‌های این فاز و همچنین حفاری ۷۰ درصدی فاز دوم، پروژه به مراحل پیشرفته‌تری رسیده است. پیش‌بینی می‌شود با تأمین منابع مالی مورد نیاز، فاز اول به زودی به بهره‌برداری برسد و روزانه ۵۰۰ هزار مسافر را جابجا کند.