فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تا آخرین نفس میگم یاحسن
ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام مبارکباد.
@MARDE_MEYDAN313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅پاسخ دندان شکن به امید دانا که میگه: ما ملت کوروش هستیم
🔸البته برخی سیاسیون و انقلابیون هم چنین سخنانی در هفته های گذشته نیز گفته و دَم از فرزندان کوروش می زدند کهکلیپ فوق پاسخی به آنها نیز می باشد.
گروه پژوهشی آرتا
@MARDE_MEYDAN313
47.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نماهنگ آقای مهربون💚
🎙گروه سرود نجم الثاقب تهران
ویژه ولادت کریم اهل بیت
جهان رو به پات میریزم حسن
آقای مهربون عزیزم حسن 😍
الهی که به چشم مادرش بیاد ❤️
@MARDE_MEYDAN313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلیپ ساپرکین(بازیگر گاندو- متولد آمریکا):
ریشه خانواده در آمریکا از بین رفته
فرهنگ احترام به خانواده در ایران وجود داره
آمریکایی ها به این نتیجه رسیدن که این فرهنگ ایرانی خوبه
باید برای نگه داشتن این فرهنگ بجنگیم
@MARDE_MEYDAN313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلیپ ساپرکین(بازیگر سریال گاندو):
پسرمن فارسی صحبت نمیکنه اما عاشق ایران هست
تصویر پروفایلش پرچم ایران(جمهوری اسلامی) هست نه پرچمهای دیگه👌🇮🇷
@MARDE_MEYDAN313
✅ازدواج محارم در شاهنامه فردوسی و سایر شعرا
1⃣شاهنامه
🔹در شاهنامه از زمان زرتشتی شدن شاه گشتاسب و خانواده ، پسر گشتاسب (اسفندیار) و نوه گشتاسب (بهمن) به ازدواج محارم روی می آوردند.
🔻ازدواج اسفندیار با خواهرش
گشتاسپ پس از پیروزی بر ارجاسپ و بنابر وعده ای که داده بود، دخترش همای را به همسری اسفندیار (پسرش) در می آورد (ازدواج خواهر و برادر):
▪️چو شاه جهان باز شد بازجای
به پور مهین داد فرخ همای
▪️سپه را به بستور فرخنده داد
عجم را چنین بود آیین و داد
🔻ازدواج اسفنديار با مادرش
اسفندیار به مادرش کتایون می گوید :
▪️ترا بانوی شهر ایران کنم
به زور و به دل جنگ شیران کنم
طبق نظر برخی اساتید در این بیت اسفندیار می خواهد پس از نشستن بر تخت پدر به سنت زرتشتی خویدوده با مادرش ازدواج کند و او را همچنان شاه بانو نگه دارد
📚جلال الدین کزازی، نامه باستان، جلد 6،صفحه 643
📚مهدی محبتی، پهلوان در بن بست، صفحه 255
🔻ازدواج بهمن ، پسر اسفندیار پهلوان زرتشتی ، با دخترش همای چهرآزاد
نکته مهمی که اینجا وجود دارد این هست که فردوسی یادآوری می کند که این ازدواج ، بنابر رسم زرتشتی (دین پهلوی) است
▪️دگر دختری داشت نامش همای
هنرمند و بادانش و نیکرای
▪️همی خواندندی ورا چهرزاد
ز گیتی به دیدار او بود شاد
▪️پدر درپذیرفتش از نیکوی
بران دین که خوانی همی پهلوی
▪️همای دلافروز تابنده ماه
چنان بد که آبستن آمد ز شاه
▪️چو شش ماه شد پر ز تیمار شد
چو بهمن چنان دید بیمار شد
ازدواج بهمن با همای ، دخترش ، در سال آخر عمرش بود. شش ماه از آبستنی همای گذشته بود که بهمن درگذشت. داراب ، نتیجه این ازدواج بود
2⃣خاقانی شروانی
خاقانی شروانی از بزرگترین شعرای قرن 5 هجری است. ایشان در ابیاتی می سراید :
▪️دیو کژ کژ به مردم اندیشد
فعل بد بد به مادر اندازد
▪️مغ که از رخ نقاب شرم انداخت
ناحفاظی به خواهر اندازد
📚https://b2n.ir/m56552
دکتر کزازی در تحلیل این بیات می نویسد :
"از همین روی است که سخن سالار شروانی نیز از مغ سخن گفته است و از درآمیختن شرم انگیز و رسوایانه او با خواهرش"
📚کزازی، نامه باستان جلد 3، صفحه 225
3⃣بوالعلای معری
معری شاعر معروف قرن چهارم می سراید :
▪️ أيوجد في الورئ نفر طهاری
أم الأقوام ك لهم رجوس؟
▪️بنات العم تأباها النصارى
وبالأخوات اعرست المجوس
📚 https://b2n.ir/m60457
🔻دکتر کزازی در تحلیل این بخش می نویسد :
" سخنور آزاداندیش، بوالعلای معرّی، در دیوانی که خود آن را بایسته های نابايا ( = لزوم ما لا يلزم) نامیده است، از این آیین مجوسان یاد آورده است:
آیا در میانه مردمان تنی پاک یافته می تواند شد، یا آنکه مردمان همه ناپاکانند؟ترسایان از زناشویی با دختران عم سر بر می تابند و مجوسان خواهران خویش را به زنی می ستانند"
📚منبع:همان
4⃣فخرالدین اسعد گرگانی
اسعد گرگانی شاعر نامدار سده پنجم و ششم هجری است که داستان ویس و رامین که یه داستان عاشقانه ایران باستان بوده را به شعر برگردانده است
در این داستان مادر ویس و رامین به عنوان یه زرتشتی مومن و آگاه از ازدواج پسر و دختر خود صحبت می کند
▪️چو مادر دید ویس دلســــــــــتان را بگونه خوار كرده گلــــــــستان را
▪️بدو گفت: اى همه خوبى و فرهنگ جهان را از تو پیرایهســت و اورنگ
▪️ترا خســـــــــــــــرو پدر بانوت مـــادر ندانم در خورت شــــویى بكشور
▪️چو در گیتى تو را همســـــــر ندانم بتا همسرت دادن چون توانـــــم؟
▪️در ایران نیست جفتى با تو همسر مگر ویرو كه هســـتت خـود برادر
▪️تو او را جفـــــــت باش و دیده بفروز وزین پیوند فـــــــــــرخ كن مرا روز
▪️زن ویرو بود شایســــــــــــته خواهر عروس من بود بایســــــــته دختر
📚https://b2n.ir/e83719
📚ازدواج مقدس، هاشم رضی، نشر بهجت، چاپ اول، ص 124
#محارم
✅ | گروه پژوهشی آرتا
@MARDE_MEYDAN313
✅خویدوده(ازدواج #محارم) اهورامزدا در تفسیر گاتها به روایت کتایون مزداپور زرتشتی
🔹قبلا در پستی اشاره کردیم در اوستا و متون دینی زرتشتی به ازدواج اهورامزدا با دخترش(سپندارمذ یا آرمیتی) اشاره شده است (اینجا کلیک کنید)
🔻حال در تفسیر (زند) گاهان که توسط موبدان زرتشتی نوشته است در برخی بندهای آن به صراحت به ازدواج اهورامزدا با دخترش اشاره می کنند.
مانند بند 4 هات 45 از تفسیر گاتها که خانم دکتر مزداپور در مورد آن می نویسد :
▪️از زندگاهان، فقره ۴، از یسن ۴۵ را تفسیر می کند و پیوند هرمزد و سپندارمذ را گواه بر صحت و درستی خویدودس میشمارد. بخش زند آن با پهلوی یسنا (۱۱/۱۹۵ -۱/۱۹۶ ) و نیز زندگاهان در دستنویس ت.د ۲۸ (۱۳/۳-۵/۴) تقریبا برابر است.▪️
📚https://b2n.ir/z99589
اسکن کلیک کنید
📚https://b2n.ir/a80387
اسکن کلیک کنید
🔸ذکر 2 نکته
اول
نویسنده و مترجم و گردآورنده این کتاب (داستان گرشاسب و..) خانم دکتر کتایون مزداپور استاد تاریخ ایران باستان هستند که خود نیز زرتشتی بوده که به این امر صحه گذاشته است
دوم
این بخشی که معرفی شده است تفسیر گاهان است، به عبارتی چه کسی بهتر از موبدان توانسته اند حقیقت گاهان را درک و تفسیر کنند
گروه پژوهشی آرتا
@MARDE_MEYDAN313
✅ازدواج #محارم در منابع زرتشتی به روایت دکتر خسرو قلی زاده
✔️تایید ازدواج اهورامزدا با دخترش یعنی سپندارمذ
🔻دکتر خسرو قلی زاده که دکترای فرهنگ و زبان های باستانی دارد و از متخصصین بنام حوزه آیین زرتشت است در این زمینه می نویسد :
▪️در متون پهلوی به فراوانی از سنت ازدواج محارم یا خویدوده سخن رفته و به انجام آن توصیه اکید شده است.
از میان چهار چیز برتر که اورمزد آفرید، خودیده (ازدواج محارم) از همه بالاتر است.
ارزش آن (ازدواج محارم) به حدی است که سبب بخشایش مرگ ارزان و دوری از دوزخ می گردد.
در متون پهلوی آمده است که برترین کردار نیک خویدودس کردن است.
از میان کسانی که خودیده (ازدواج محارم) کرده اند می توان به ازدواج اورمزد و سپندارمذ(اهورامزدا و دخترش)، و سپس مشی و مشیانه(خواهر و برادر)، جم و خواهش جمک، گشتاسب و خواهرش هوتوس، بهمن و خواهرش همای نام برد.
یکی از نشانه های بد زمانگی از رواج افتادن خودیده (ازدواج محارم) و ازدواج با بیگانگان است. اما در زمان سوشیانس(موعود زرتشتی) همه مردم #خویدوده خواهند کرد و دیوان به خویدوده نابود شوند
https://b2n.ir/e31164
اسکن کلیک کنید
فرهنگ اساطیر ایرانی /خسرو قلی زاده/ص ۱۹۹
گروه پژوهشی آرتا
@MARDE_MEYDAN313
«خودیدهی موجود در اوستا و متون دینی زرتشتی، ازدواج #محارم است.»
—————————————
✧دکتر محسن ابوالقاسمی-استاد سرشناس فرهنگ و زبانهای باستانی- در ترجمهی واژهی #خودیده مینویسد:
✧توضیح کلمهی «xvetodat»⇩
✧فارسی میانه کتیبهای xvetodah(صورت مکتوب hwytwdhy) اوستایی-xaetvada0a: ازدواج اعضای خانواده با هم(پدر با دختر، خواهر با برادر، مادر با پسر).
🔸https://b2n.ir/w24009
—————————————
➪http://artairani.com/?p=3110
➪ | گروه پژوهشی آرتا
@MARDE_MEYDAN313
✅دکتر سعید نفیسی : انکار کنندگان ازدواج محارم از جاهلان هستند
«چیزی که از اسناد آن زمان حتما به دست می آید و با همه ی هیاهوی جاهلانه ای که اخیرا کرده اند، از بدیهیّات مسلّم تمدّن آن زمان است، این است که نکاح نزدیکان و #محارم و زناشویی در میان اقارب درجه ی اوّل، حتما معمول بوده است و حتّی برای آن اصطلاح خاصّی داشته و آن را «خویتکدس» می گفتند.»
📚 تاریخ اجتماعی ایران، از انقراض ساسانیان تا انقراض امویان، ص ۴۲
| گروه پژوهشی آرتا
@MARDE_MEYDAN313
✅روایت ازدواج محارم توسط دکتر #ستاری از اساتید دانشگاه مازندران
▪️یکی از مهم ترین تقابل های موجود در پیوندهای برون همسری تقابلی است که این رویکرد با پیوندهای درون همسری یا ازدواج با محارم ایجاد می کند. درون همسری به استناد شواهد تاریخی، یکی از روش های همسر گزینی در ایران باستان بوده که در متون مذهبی زردشتی و پهلوی، «خویتوکدس» یا «خویدوده» نامیده می شود (مینوی خرد، ۱۳۸۵ ۵۰، روایت پهلوی، ۱۳۶۷: ۴، اوستا بند ۹ از یسنای ۱۲. گزیده های زادسپرم، ۱۳۶۶ :۳۷ و ...)
👈چقدر ایران ستیز داریم 🤦♂
میگه در اوستا هم اومده و دقیقا معنی ازدواج محارم میده
نمی دونیم از دست این همه ایران ستیز چه کنیم
📘اسکن
#خویدوده #محارم #زرتشتیان
| گروه پژوهشی آرتا
@MARDE_MEYDAN313
🔹کانال ۱۴ عبری: دستکم ۱۰۰ موشک از سمت لبنان در حدود ۱۰ دقیقه، شلیک شده است.
#پایان_مماشات
#لبیک_یا_خامنه_ای
✅@MARDE_MEYDAN313
#فورری
🌺 موشک باران سنگین اسرائیل دقایقی قبل آغاز شد
💪 خدا قوت به جبهه مقاومت❤️
#پایان_مماشات
#لبیک_یا_خامنه_ای
✅@MARDE_MEYDAN313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بدرفتاری با همسر و فرزند چه بر سر تجربهگر مرگ موقت آورد
@MARDE_MEYDAN313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شهید امیر حاج امینی:
از مردان بی غیرت و زنان بی حیا نمیگذرم
@MARDE_MEYDAN313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بدون تعرف با عموکاووس خودمون در نون خ و کماندو اسبق ارتش😆
✅چی شد از ارتش به بازیگری رسیدی❓
✅میگه آرزوی دیدار حضرت آقا را دارم
✅از دوران جبهه میگه
@MARDE_MEYDAN313
موج کره ای،بی تی اس،اکسو،بلک پینک.mp3
8.49M
#نوجوان
#موسیقی_کره_ای
#بی_تی_اس
💠 جلسه اول
🎧 بی تی اس(BTS) ، اکسو (EXO) ، بلک پینک ( BLACKPINK)
🎬 کی دراما
✅ دورنمایی از فضای موج کره ای
✅ کی پاپ ، کی درام
این صوت ها مخصوص والدین و مربیان می باشد.
🎙استاد مجید دهبان
#جنگرسانهای
@MARDE_MEYDAN313
راهبرد دشمن روشن است گرفتن #حجاب از زن ایرانی به هر وسیله ای، ولی متاسفانه راهبرد مسوولان نظام در برابر بی حجابی روشن نیست! همه دچار تردید هستند و مردم را نیز به تردید واداشته اند!
این درحالی است که موضع رهبری بسیار شفاف است، کشف حجاب #حرام_شرعی و #حرام_سیاسی است و باید با برنامه با آن مبارزه کرد.
👤 روانبخش
@MARDE_MEYDAN313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رهبرمعظم انقلاب، شب گذشته در دیدار شاعران و اساتید زبان فارسی: غربیها از زن ایرانی کینه دارند /قطعاً اگر حضور زنها نبود انقلاب پیروز نمیشد/ تعبیر حقوق بشر و حقوق زن به غربیها نمیآید / دشمن میخواهد تدین و حیای زن را تضعیف کند
@MARDE_MEYDAN313
✅زن در دوران ساسانی به روایت دکتر تورج دریایی
🔹زنان عوام را جزء مایملک مردان می دانستند و بر آن قیمت می گذاشتند (۵۰۰ استر). بسیاری از احکام دینی علیه زنان، صرفا متوجه زنان غیراشرافی بود. روحانیون مفصلا به کوچکترین جزئیات زندگی و احکام زنان پرداخته اند.
زن به منزله موجودی نگریسته می شد که می توانست جامعه ای رابه نابودی بکشاند
🔹(در منابع) زردشتی نیز(زن) در قالب شیطان مونثی به نام جه [«بدکاره» ] توصیف شده است.
🔹 زنان از دید روحانیون یا مردان، «مزدایی» قلمداد نمی شده اند.
🔹از دید قانون، زن همپای کودکان و بردگان، و بهای آن ۲۰۰۰ درهم، معادل بهای یک برده بود.
🔹بردگان خارجی، و یا صرفِ افرادی که به عنوان کارگر کشاورز به کار گرفته می شدند، وردگ (برده اسیر) خوانده می شدند. اینها معمول ترین نوع بردگان بودند؛ اما گونه ای مهم تر از بردگان وجود داشت که آنها را بر حسب تن میشمردند و از امنیت برخوردار بودند. بردگان با مردن سرور خود آزاد می شدند؛ ضمن این که خود فرد نیز می توانست برده اش را آزاد کند. بردگان نیز دستمزد می گرفتند و می توانستند خانواده داشته باشند.
🔹زنان باید سه بار در روز در برابر شوهر زانو زده و از ته دل از او بپرسند خواستش چیست و خود او چگونه می تواند آن را برآورده و او را خوشحال کند
🔹موقعیت زنان به طبقه اجتماعی آنان بستگی داشت. زنان والا مرتبه، مانند ملکه و ملکه مادر، از دامنه فعالیت و قابلیت تصمیم گیری بسیار بالایی برخوردار بودند.(همانگونه که خود نویسنده تاکید دارد، این زنان، زن و مادر و خواهر و نزدیکان شاه بودن و قاعدتا مقام بالایی داشتند و کمتر از 1 درصد جامعه به حساب می آیند)(کلیک و کلیک)
📚https://b2n.ir/x11197
📚https://b2n.ir/m32635
🔻گروه پژوهشی آرتا
@MARDE_MEYDAN313
✅زن در آیین زرتشت و دوران ساسانی به روایت دکتر افتخار زاده
🔹دکتر محمود رضا افتخارزاده، استاد معروف ایرانی در کتاب ایران آیین و فرهنگ خود در مورد آیین زرتشت و حکومت ساسانیان می نویسد :
🔻در حکمت دینی آریایی آمده است: “… زنان زاده ی اهریمن و اهریمنی منش هستند. مزدا یار نیکو مردان است و اهریمن یار زنان.
🔻در دوران دینی، زنان نوعی کالا بودند و بر آنان اصل مالکیت و انحصار مترتب بود. براین اساس زنان احتکار می شدند، مبادله می گردیدند، به قرض داده می شدند، فروخته می شدند، به خارج از کشور صادر می گردیدند.
🔻در میراث دینی دوران تاریخی، به ترتیب: مال و کالای ماده و چارپای ماده و زن در کنار هم قرار گرفته اند..
می دانیم که در روزگار بلند ساسانی، زنان مانند گندم و غلات و حبوبات و حیوانات اهلی احتکار می شدند و اشرافیت و روحانیت و حاکمیت سیاسی ساسانی حرمسراهای بسیار داشتند و نهضت مردمی و سراسری مزدک پسر بامداد علیه دین و دولت ساسانی، عصیانی علیه همین اوضاع بود. بی گمان اشراف و روحانیان و طبقات ممتاز حاکم از همه مواهب و کامروایی جنسی نیز برخوردار بودند. تنها بخشی از رزمیان، برزیگران، شبانان، پیشه وران، غلامان و بردگان و بطور کلی رعایا که اکثریت جامعه را تشکیل می دادند دچار محرومیت مطلق بودند
🔻در سراسر دوران بلند تاریخی، تعدد زوجات و انواع صیغه های شرعی، بخشی از سرنوشت حقوقی و قانونی زن بود. بدیهی است که این امکانات نیز در انحصار اشرافیت ایرانی و حاکمیت سیاسی ـ اقتصادی بود. احکام دینی موجود نشان می دهد که رعایای مرد و زن حتی از داشتن یک همسر محروم بوده اند. در همین جا می توان گفت که بند ۴۴ از فرگرد ۴ وندیداد، راه حلی برای رعایای ایرانی بوده که در روزگار نهضت مزدک وضع شده است یا که توجیه کننده سنت اشرافی استقراض و مبادله زنان عقدی و صیغه ای و انواع دیگر آن است؟…
📚ایران آیین و فرهنگ، دکتر محمودرضا افتخارزاده، تهران، نشر رسالت قلم، چاپ اول، ۱۳۷۷ش، ص ۳۵۹ ـ ۳۶۹.(کلیک)
🌐https://b2n.ir/t90398
گروه پژوهشی آرتا
@MARDE_MEYDAN313
✅اینو بفرستید برای بانوانی که میگن می خواهیم زرتشتی شیم
وقتی ارزش یه بانو در اوستا از #سگ آبی کمتر است...
لذا کاملا قابل درک است که چرا مردم ایران، اسلام را پذیرفتند و به آیین زرتشت پشت کردند
گروه پژوهشی آرتا
@MARDE_MEYDAN313
✅حقوق زن و بردگی در دوران ساسانی به روایت دکتر نفیسی
«بسیاری از مردان، زنان نامشروع هم داشته اند و این گونه مطالب در داستانهای مربوط به آن زمان فراوان است. چون بردگی رواج کامل داشت، زنان زرخرید در اختیار مردان بودند و با اسیران جنگی هم این معامله را می کردند و هر کس در جنگ زنی را اسیر میکرد، می توانست آن را برای خود نگاه بدارد یا به دیگری بفروشد.
زن مطلقا فرمانبردار مرد بود و بیشتر در کودکی او را نامزد می کردند و کسی نمی توانست این نامزدی را به هم بزند. در کتاب «دینکرت» که جامع ترین و بزرگترین کتاب شرایع زردشتی است توصیه کرده اند که دختران را در پانزده سالگی به شوی بدهند.»
لینک اسکن
📚 تاریخ اجتماعی ایران، از انقراض ساسانیان تا انقراض امویان، ص ۴۲
گروه پژوهشی آرتا
@MARDE_MEYDAN313
✅داغ کردن بدن زن در آیین زرتشت
در کتاب زرتشتی روایت پهلوی صفحه ۴۵ به شوهران در مواردی اجازه داده که زن را #داغ کنند به علاوه اموالی که در اختیار زن قرار داده پس بگیرد.
🔻این موارد عبارتند از :
ـ از زن بخواهد لباسش را در آورد اما او نیمه در آورد.
ـ از او بخواهد که کار خوب کند اما کار بد کند.
ـ شوهر از او بخواهد کاری کند که به اندازه ی درهمی ارزش داشته باشد اما زن کاری کند که به اندازه میخی ارزش داشته باشد.
ـ از او بخواهد یزش کند اما نکند. (لغتنامه دهخدا: یزش = عبادت)
پس از آن آمده که اگر زن سه بار به شوهر بگوید: “وظایف زنی را انجام ندهم” حکم او #مرگ است
لینک اسکن 👈 https://b2n.ir/e41366
روایت پهلوی -میرفخرایی-ص ۴۵
✅گروه پژوهشی آرتا
@MARDE_MEYDAN313
✅در آیین زرتشت زنان حق #دفاع ندارند!
🔻در متون زرتشتی به صراحت بیان شده است که همه افراد جامعه اجازه اتخاذ راهکار قانونی در واکنش به تهاجم رو ندارند. در منابع معتبر زرتشتی آمده است که (کور، کر) و زنان و کودک اگر مورد ضرب و جرح قرار گیرند حق دفاع قانونی ندارند (فقط از طرف قاضی حکمی مبنی بر صدور توقف ضرب و جرح صادر می شود اما آنها حق شکایت و پیگیری ندارند)
🔸اسکن منبع................ 👇
📚https://b2n.ir/f93116
📚https://b2n.ir/e45546
کلیک کنید
کلیک کنید
گروه پژوهشی آرتا
@MARDE_MEYDAN313
🔘 در شریعت زرتشت،شهادت دادن(گواه)زنان قبول نیست!
☑️مینویخرد،ترجمه احمدتفضلی،صفحه۵۶
گروه پژوهشی آرتا
@MARDE_MEYDAN313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹پیام شهید مدافع حرم بابک نوری
ما اینجا هستیم تا داعشی های تکفیری وارد خاک ما نشن، ما اینجا هستیم تا از ناموس خودمون دفاع کنیم، از اعتقادات خودمون دفاع کنیم، شما هم نگید مدافع بشار، ما مدافع حرمیم، ما مدافعان ناموس کشورمونیم
@MARDE_MEYDAN313
#صد_منزل_دل
شارح گرانقدر علیرغم آنکه متن کتاب منازلالسائرین را مبنای بیان مطالب خویش در تشریح منازل عرفانی قرار دادهاند اما در موارد فراوانی با توجه به اقتضای نفوس افراد حاضر در جلسات و واردات باطنی، خود را از تقید پایبندی به متن رها نموده و در افقی بالاتر یافت وجدانی خویش را تشریح نمودهاند.
✅قیمت سه جلد ۴۰۰ هزار تومن هست با تخفیف ۳۱۰ هزار تومن تقدیم عزیزان میشه
لینک خرید
http://yun.ir/0jcn46
@MARDE_MEYDAN313
#کتاب_چلچراغ_سلوک
این کتاب درس گفتارهای چند ساله حضرت آیتالله کمیلی خراسانی است که در جلسات مختلف و متعدد برای شاگردان و علاقمندان به معارف الهی تشریح و تبیین شده است.
فصل اول- معرفت اجمالی درباره سلوک
فصل دوم- شرح تفصیلی عوالم مقدم بر عالم خلوص
فصل سوم- شرح اجمالی طریق و کیفیت سلوک
فصل چهارم- شرح تفصیلی طریق و کیفیت سیر الی الله
قیمت این محصول ۱۲۰ هزار تومن جلد شومیز
و قیمت جلد گالینگور این محصول ۱۶۰ هزارتومن ارائه می شود
http://yun.ir/ebjwld
@MARDE_MEYDAN313