eitaa logo
کانال خبر و تحلیل
561 دنبال‌کننده
18.9هزار عکس
20.9هزار ویدیو
159 فایل
شهید حاج قاسم سلیمانی: «والله والله والله از مهمترین شئون عاقبت بخیری رابطه قلبی و دلی و حقیقی ما با این حکیمی(رهبر معظم انقلاب)است که امروز سکان انقلاب را به دست دارد. در قیامت خواهیم دید مهمترین محور محاسبه این است.»
مشاهده در ایتا
دانلود
16.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 حسن روحانی کیست؟ 👤 ✅ از مدرک تحصیلی نامعتبر تا ارتباط با سرویس MI6 انگلستان!
🔷 آیت الله جوادی آملی : 📿 تسبيحات حضرت فاطمه زهرا (س) جزو برترین و بهترین تعلیم های ملكوتی است. 🔹اين نکات را خوب رعایت کنيد. 🔹مبادا بدون ذکر این تسبیحات،از کنار سجاده برخيزيد. 🔹 ۱- مبادا با سرعت و عجله اين کلمات را بگويید. 🔹 ۲- بدون اين که پاها را حرکت بدهيد و از آن وضع نمازگزار بيرون بيايید،در کمال طمأنينه و آرامش اين صد ذکر را بر زبان شريفتان جاری کنید. ♦️سلام صبح روز یکشنبه شما بخیر السلام علیک یا امیرالمومنین علی علیه السلام السلام علیک یا فاطمه الزهرا سلام الله علیها یا ذالجلال و الااکرام ⏬⏬⏬ ✅ چه با خودت آوردی ؟ ✍ حضرت آیت الله جوادی آملی : خداوند در قرآن می‌فرماید : «من جاء بالحسنة فله عشر أمثالها»، نفرمود : کسی که در دنیا کار خوب بکند یا کسی که در دنیا ایمان بیاورد اهل نجات است، در هیچ جای قرآن نداریم که فرموده باشد «من فعل الحسنة» بلکه فرمود: «من جاء بالحسنة». این یعنی انسان باید یک قدرتی داشته باشد که بتواند این اعمال حسنه را با خود ببرد. یعنی اعمالش در دستش نقد باشد. این‌طور نباشد که در دستش کار خیر بگذارد بعد گناه کند، غیبت کند و... که با این کارها افعال خیرش بریزد. این مصداق همان «من فعل الحسنة» است که مورد نظر قرآن نیست، بلکه انسان باید آن‌طور باشد که بتواند همه‌ی افعال نیک و خوب خودش را به همراه خود ببرد. لذا در صحنه‌ء قیامت نمی‌گویند : تو در دنیا چه کردی؟ بلکه می‌گویند : چه با خودت آوردی؟ 📝 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
این هم تصویری از کشتی صهیونیست‌ها که به تیر غیب گرفتار شد. صهیونیست‌ها باید بدانند که نبرد ادامه دارد، انتقام بیش از 20 هزار شهید بی‌گناه فلسطینی تا قطره آخر از این دژخیمان و جلادان گرفته خواهد شد... باید اقتصاد وابسته این رژیم نابود گردد. این نابود شود، دیگر کسی در سرزمین‌های اشغالی نخواهد ماند. تاجران صهیونیست با با انتقال مالکیت خود بر اموال خود تسلط نخواهند داشت یا آنکه چنان هزینه‌ای بر آن‌ها تحمیل خواهد شد که کسی حاضر به سپردن کالاهای خود به آن‌ها نباشد... ریشه صهیونیسیم باید خشک شود. .... ....
17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
◼️السلام‌علیک یا فاطمة‌الزهراء ▪️شهادت بانوی دو عالم، امّ ابیها حضرت فاطمه الزهرا سلام‌الله‌علیها بر عموم مسلمانان تسلیت باد .... ...
💢تصمیم ما پابرجاست 🔹معاون نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن در امور دفاع و امنیت گفت، آتش‌بس موجود تنها مختص غزه است. 🔸«جلال الرویشان» افزود: «ارتش یمن در طول جنگ ۴۸ روزه مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، بارها مواضع دشمن اسرائیلی را در فلسطین اشغالی هدف موشک‌های بالستیک و پهپادهای انتحاری قرار داد. یمن تأکید دارد که تا نابودی این رژیم، به مبارزه و حملات خود ادامه خواهد داد.» 🔹وی تصریح کرد: «سخنگوی نظامی ما اعلام کرد که تصمیم ما برای بستن دریای سرخ به روی دشمن همچنان به قوت خود باقی است.» 🔸وی افزود: «موضع رسمی و مردمی یمن درباره فلسطین به روشنی اعلام شد و ایستادگی ما در کنار فلسطین نیز وظیفه ملی، عربی، قومی اخلاقی است.» 🔹گفتنی است، افزون بر این حملات موشکی مقاومت یمن به شهر ایلات در جنوب سرزمین‌های اشغالی رویای رژیم صهیونیستی برای دستیابی به هژمونی اقتصادی در منطقه را بر باد داده است. .... ....
37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌏 قیمت هر تیر موشک فتاح چقدر است؟ 🔹رئیس دستگاه قضا به همراه معاونین امروز به نمایشگاه نیروی هوافضای سپاه رفتند تا از نزدیک با دستاوردها و توانمندی‌های این نیرو از نزدیک آشنا شوند. آنچه سردار حاجی‌زاده به قاضی القضات مملکت گفت و دیگران با بهت و حیرت شنیدند و نمی‌دانم بعدها از این دانسته‌ها برای توجیه دیگر اعضای این دستگاه مهم کشوری بهره خواهند گرفت یا نه، بسیار مهم بود. فرمانده نیروی هوافضای سپاه در مورد موشک هایپرسونیک فتاح، هزینه تولید آن را 200 هزار دلار ذکر می‌کند در حالی که چنین موشکی در ساختارهای غربی کمتر از 10 میلیون دلار آب نمی‌خورد. تنها موشکی هم که در سازمان رزم امریکا و ناتو قدرت مقابله با این موشک را دارد، موشک استاندارد است که بهای هر تیر آن 12 میلیون دلار است که البته قدرت اصابت به آن را هم ندارد.... .... ....
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 دستاوردهای اسرائیل بعد از ۵۰ روز جنگ!! .... ....
هرگز به زَرق و برق جهان اعتنا نکرد آنکس که زیر پرچم تو چشم دل گشود .... ....
نگذار با یزید و سنان همنشین شوم این است حاجتم همه‌ی عمر در سجود .... ...
970.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 پریدن کودک غزه‌ای از طبقه دوم ساختمان بمباران شده حالا اسرائیل میخواد اینها رو به زانو دربیاره!؟ .... ....
🏴 انقلاب و مابعد انقلاب انقلاب دو وجه دارد، وجه سلبی و سرنگونی رژیم سلطنتی و مابعد انقلاب یعنی وجه ایجابی و برقراری جمهوری اسلامی. وجه سلبی را امام و نیروهای ارزشی به خوبی و با سختی انجام دادند و در بهمن ۵۷ به ثمر رساندند؛ وجه ایجابی آن اما تازه از ۲۲ بهمن شروع شده و تا ابد ادامه خواهد داشت. از این جهت، هم از لحاظ کمی و هم کیفی فاز سخت‌تر و طاقت فرساتری است. وجه کمی را گفتم چون تا ابد ادامه دارد، اما چرا از بعد کیفی سخت تر است؟ چون دیگر به صرف نفی و حذف دیگران محقق نمی‌شود، همزمان باید تفکر و تمدن اسلامی را جامه عمل پوشاند، باید ساخت و با عوامل مخرب به مبارزه پرداخت. مبارزه با فقر و فساد و تبعیض در این دوره البته سخت‌تر است، به دلایلی چون انشقاقی که بعد از فتح به وقوع می‌پیوندد، به دلیل ریا و نفاقی که مانع از رسوایی عناصر فاسد می‌شود. در آن دوره هدف مشخص بود، فقط همت لازم بود برای محقق شدن. در این دوره اما مفسدان سیاسی اقتصادی سوابق خود را سپر بلایشان می‌کنند و پشت نام و نشان شان مخفی می‌شوند. در این دوره هم سختی تشخیص را داریم و هم تحمل را. مفسدین این دوره برای خود حاشیه‌های امن درست کرده‌اند و ابزارهای متعددی برای مقابله با نظام و رهبری دارند. ابزارهایی چون اسرار گرو گرفته از نظام، حلقه متنفذان قدرت و ثروت، روشنفکران و توجیه‌گران معمم و مکلا و طیف‌هایی از مردم و هواداران جاهل که مهمترین نقش را در حفاظت از فسادی دارند که دودش ناخواسته چشم خودشان را هم کور کرده. فساد، فساد است و باید با آن مبارزه کرد. ریزش‌های انقلاب وجه اجتناب ناپذیر انقلاب‌هاست و ذره‌ای از قداست انقلاب ما نمی‌کاهد. ضرورت هر زیست و حیاتی چالش و مبارزه است، هر پیکری بی‌تردید گرفتار میکروب‌ها و انگل‌های محیط است. فسادهایی که در جمهوری اسلامی از برخی دولت مردان سر می‌زند قابل توجیه نیست اصلا نباید هم توجیه کرد، باید مبارزه و رسوا کرد اما بدانیم مبارزه با چه کسی و چگونه. بدانیم مشکل از مظروف است، نه ظرف. مبارزه یعنی تبیین اصول و آرمان ها و غربال افراد منطبق با این اصول. تا وقتی اصول، اصول بماند امکان حذف ناپاکی‌ها هست، مشکل وقتی فاجعه می‌شود که اصول هم دچار تغییر شود، این آغاز انحطاط است و الا تا وقتی چارچوب و خطکش باشد، انحرافات قابل شناسایی است اما وای به بعد از آن. الان نیروهای ارزشی و انقلابی در دوران بعد از انقلاب مظلومانه در حال مبارزه‌اند، دشمنان ملت مشغول چپاول‌اند آن وقت ما باید پاسخگوی اعمال آنها باشیم! اقشاری از مردم هم یخه ما را می‌گیرند! خودشان در انتخابات‌ها و غیره آب به آسیاب غارتگران می‌ریزند آن وقت نق اوضاع را به نیروهای انقلابی می‌زنند! به کسانی که عمرشان را صرف جهاد سازندگی و نظامی کرده‌اند. می‌گوییم به ما چه؟ می‌گویند شما انقلاب کردید! اصلا همین جمله، اول مصیبت است. این یعنی یک عده تنها به تماشاچی بودن اکتفا کرده‌اند و اصلاح امور را از دیگران توقع دارند! شما انقلاب کردید یعنی چه؟ پس نقش شما چه می‌شود؟ ما انقلاب کردیم، حفظش هم می‌کنیم، اما مگر می‌شود با یک اکثریت تماشاچی و یک اقلیت منسجم منحرف نفوذی کارها را پیش برد؟ انقلاب هست، چون ضد انقلاب هست. انقلاب که تمامی ندارد. اینکه فکر کنیم انقلاب کردیم و تمام شد و رفت، یک خطای فاحش است. خروجی این تفکر انفعال و میدان دادن به عناصر نفوذی یا استحاله شده است. باید جنگید، باید از میراث امام محافظت کرد. اگر تیر را می‌بینیم تیرانداز را هم ببینیم. نشود حکایت زمان حضرت علی(ع) که بزغاله‌های بچه‌های کوفی را اصحاب معاویه می‌دزدیدند، می‌گفتند علی دزدیده و با این خدعه کینه‌ها را به سمت حکومت علوی سرازیر می‌کردند. زمان پیامبر را ببینید! پیامبر(ص) به علی(ع) فرمود من برای تنزیل می‌جنگم و تو برای تأویل خواهی جنگید. جنگ‌های زمان پیامبر سخت تر بود یا حضرت علی؟ زمان پیامبر دشمن مشخص بود اما زمان حضرت علی خواص هم در تشخیص حق و باطل درمانده بودند. پیامبری که مجموعا ۲۳ سال به تربیت جامعه پرداخت، دخترش اولین قربانی امت پیامبر بعد رحلت ایشان بود. تا پیامبر رحلت کرد، مظلومیت انقلابی‌های راستین هم شروع شد، شروع شده بود، علنی شد. کودتای سقیفه رخ داد. دستان علی(ع) را بستند. حضرت فاطمه پاره تن پیامبر را کتک زدند و شهید کردند! حدیث داریم بعد از پیامبر همه جز سه یا چهار نفر مرتد شدند! چرا؟ چون همه تماشاچی بودند! فکر می‌کردند انقلاب کردند و تمام، دیگر وظیفه‌ای ندارند! انقلاب را باید محافظت کرد، امام فرمود نگذارید انقلاب دست نااهلان بیفتد، آیا ما عمل کردیم؟ چقدر در انتخاب‌ها و انتخابات‌ها معیار تعهد و تخصص را ملاک قرار دادیم؟ چه کسانی را بر مسند امور نشاندیم؟ اصلا رأی می‌دهیم؟ به چه کسی؟ با چه معیاری؟ اینها کف وظایف ماست، آیا به این حداقل عمل کرده‌ایم؟ ..... ....