✅حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان در آیین تکریم و معارفه امام جمعه اسدآباد
در این مراسم با تقدیر از اقدامات حجت الاسلام حسینیمجد، حجت الاسلام موحدی به عنوان امام جمعه اسدآباد معرفی شد.
کانال خبر و تحلیل
سخنگوی دولت: 🔹علی کریمی میتواند به داخل کشور برگردد، کسی با او مشکلی ندارد؛ اجازه نمیدهند صدای حقی
✋
امروز در دانشگاه قم چه خبر بود؟
🔸بهادری جهرمی: دشمنان از دولتی که حرف برای گفتن دارد، میترسد
🔺سخنگوی دولت، درجمع دانشجویان دانشگاه قم:
🔹ایران درتولید علم در رتبه پانزدهم جهان قرار دارد
🔹از مجموع ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار دانشجو ، بیش از ۵۰ درصد از آنها را بانوان شامل میشود که نشان میدهد زن در ایران از آزادی کامل جهت پیشرفت برخوردار است، اما دیکتاتوری رسانهای اجازه گفتن این مسائل را نمیدهد.
🔹اصلاح نظام یارانه و تفاوت قائل شدن بین افراد ثروتمند و مستضعف در پرداخت یارانهها، یک مورد از رویکرد عدالت محوری دولت مستقر است.
دولت سیزدهم هیچ وقت اینترنت را قطع نکرده بلکه برخی پیام رسانهای خاص فیلتر شدند این در حالی است که دولت قبل از حوادث مشابه تمام اینترنت را قطع می کرد و استثنایی قائل نمیشد.
🔹اینستاگرام به چه بهانه ای عکس سردار سلیمانی را حذف میکند اما آموزش شیوه کوتلوف مولوتوف، پاره شدن گلوی سرباز و سایر تصاویر خشونت آمیز را براحتی پخش میکند، این شبکه اجتماعی تحت کنترل حاکمیت دیکتاتوری آمریکا عمل مینماید.
🔹جمهوری اسلامی در برابر دیکتاتوری رسانهای حاکم در اینستاگرام و سایر رسانه های تغذیه شده از دلارهای سعودی و انکلیسی خواهد ایستاد، برای ما فرقی بین دیکتاتوری رسانهای غرب و شرق وجود ندارد.
🔹شعار زن ،زندگی ،آزادی، و مرد، میهن و آبادی شعار دولت نیز است و از آن حمایت میکند؛ دولت در برابر هرگونه دیکتاتوری رسانهای و اقتصادی برای شنیده شدن صدای ملت خود در عرصه جهانی موافق است اما با بینظمی در هیچ امری موافق نیست.
....
....
38.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨تظاهرات ضد دولتی در جمهوری باکو
🔹معترضان خواستار تغییر رژیم و احترام به حقوق بشر شدند.
🔸پلیس به طرز وحشیانه ای همه معترضان اعم از افراد مسن و زنان را بازداشت کرد
....
....
🚨 علیه مسیر پیشرفت #ایران
🔻 رهبر انقلاب: این اغتشاش برنامهریزی داشت. چه کسی این را برنامهریزی کرده؟ بنده بصراحت میگویم کار آمریکا، کار رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی و دنبالهروهای آنها است. انگیزهی دولتهای خارجی این است که احساس میکنند و میبینند کشور در حال پیشرفت به سمت قدرت همهجانبه است و این را نمیتوانند تحمّل کنند. نمیخواهند این اتّفاق بیفتد. برای اینکه این حرکت را متوقّف کنند، نشستهاند برنامهریزی کردهاند. ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
✅ بخش بزرگی از #مصیبت های امروز ملت ایران ریشه در اقدامات #اصلاحطلبان دارد. این جماعت همیشه یا #تند رفته اند یا #کند. هرگز نتوانستند بر #مدار_اعتدال و عقلانیت حرکت کنند. تندروی های آنها در همان اول انقلاب، باعث شد برخی از مردم از جمهوری اسلامی #دلزده بشوند؛ عمده کارهایی مثل #بریدن_موی جوانان، #مالیدن_ضد زنگ به دست و آرنج جوانانی که آستین کوتاه می پوشیدند، گیر دادن بیخود و بی اندازه به هنرمندان و #ممنوعیتهایی که هیچ نسبتی با #شرع و عرف نداشت عمدتا کار همانهایی بود که بعد از تندروی های اولیه و مصیبت درست کردن برای انقلاب، به ناگاه تغییر موضع داده و علیه آنچه خود بانی اش بودند #علم_اصلاح بلند کردند. آنقدر تند می رفتند که به هر #منتقدی به رجال سیاسی شان #برچسب_آمریکایی می زدند اما خوب نسل کنونی ما این رجال همیشه در افراط و تفریط را نمی شناسد! البته بلایی که بر سر اقتصاد و فرهنگ و سیاست در این کشور آوردند هم بماند.
اینها حالا خواستار به رسمیت شناخته شدن #مطالبات_زنان هستند! کدام مطالبات!؟ #آزادی_برهنگی، آزادی #رابطه خارج از عرف، آزادی #همجنس_بازی و..
این هم تیتر روزی نامه شان!
....
....
مرادزاده:
*دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، تا چه میزان در راستای تحقق آگاهی های پیشرفته، نظریه پردازی، کشف راه حل های مسائل و چالش های جامعه موفق بوده اند؟ ...*
در فرایند کارکرد دانشگاه ها به نسل های مختلف قابل تقسیم می باشند ...
🔹 *دانشگاه نسل اول* :
در این دسته از دانشگاه ها ، *آموزش* مورد اهتمام و توجه می باشد ...
🔹 *دانشگاه نسل دوم* :
در این دسته از دانشگاه ها ، علاوه بر آموزش ، *پژوهش* نیز به کارکرد آموزش عالی ، افزون شده است ...
🔹 *دانشگاه نسل سوم* :
در این دسته از دانشگاه ها ، علاوه بر آموزش و پژوهش ، *فناوری* نیز به دغدغه های آموزش عالی اضافه گشته است ...
🔹 *دانشگاه نسل چهارم* :
در این دانشگاه ها ، در کنار مولفه های آموزش ، پژوهش و فناوری ، *کارآفرینی* نیز پیش بینی شده است ...
🔹 *دانشگاه نسل پنجم* :
در این دسته از دانشگاه ها ، علاوه بر آموزش ، پژوهش ، فناوری و پیشرفت کارآفرینی ، از مولفه ی *مسئولیت اجتماعی* نیز بهره گیری شده است
اکنون اکثریت دانشگاه های بزرگ کشور ، به لحاظ ساختاری ، تشکیلاتی و رویکردی ، در زمره ی دانشگاه های نسل چهارم محسوب می شوند و هنوز وارد باشگاه دانشگاه های نسل پنجم ، نشده اند ...
اما بررسی و مداقه ی بیشتر ، حتی در کارکرد دانشگاه های نسل چهارم کشور ، نشان می دهد که بسیاری از آنها ، هنوز در مرحله ی دانشگاه های نسل اول ، جا مانده اند ...
در این دانشگاه ها ، همه چیز آموزش است و دیگر هیچ ... این دانشگاه ها در یک مارتن نفس گیر ، برای جذب دانشجو با سایر دانشگاه های کشور ، به رقابت سنگین مشغولند ... مانند جذب دانشجویان نوبت اول ، نوبت دوم ، پردیس های خودگردان و غیره ...
دانشجویان این دانشگاه ها نیز معمولا ، مقاطع تحصیلی را شتابان و با عجله ، پشت سر می گذارند ... آن ها مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری و جدیدا پسا دکتری را به صورت لاینقطع و یک نفس ، درمی نوردند ...
در همین دانشگاه ها ، مولفه ی پژوهش به بیماری مزمنی تبدیل شده است ... چنین قرار بوده است که مولفه های اقتصاد کشور یعنی *صنعت ، کشاورزی و خدمات* ، از بروندادهای دانشگاهی تغذیه کنند ، اما دیر زمانی است که این مهم ، در محاق مانده است و مدرک گرایی بدون تخصص و کارایی لازم رشد یافته است ...
فعالان و فرایندهای اجرایی کشور ، بی نیاز از بروندادهای دانشگاه ها ، مشغول سعی و خطایند و محصولات پژوهشی دانشگاه ها مانند مقالات ، کتب ، پایان نامه ها ، رساله ها و طرح های تحقیقاتی نیز در تزیین کتابخانه ها ، نقش ایفا می کنند و یا به ابزاری برای ارتقای مرتبه ی اعضای هیات علمی ، تبدیل شده اند ...
نیروی انسانی دانش آموخته ی این دانشگاه ها ، عموما در قالب تحصیلکرده های بیکار ، سطح انتظار از اشتغال را افزایش داده و صف جویندگان کار را طولانی کرده و همچنین بر مشاغل کاذب افزوده و وانگهی ، انواع ناهنجاری های اجتماعی ، فرهنگی و بیماری های روانی را پدید آورده است ...
*به عبارت دیگر اجرا و دانشگاه ، نتوانسته اند به یک درک مشترک برسند*...
در قانون اهداف ، وظائف و تشکیلات *وزرات علوم ، تحقیقات و فناوری (عتف)* (۱۳۸۳)، چنین مقرر شده بود که پژوهش ها بصورت متمرکز در این وزراتخانه ، سیاست گذاری ، مدیریت و هدایت شوند ، اما امروز این چنین نیست ...
دستگاه ها و نهادهای اجرایی ، راسا پژوهش می کنند ... معاونت علمی ریاست جمهوری ، خود حکایتی دیگر و سکاندار مستقلی است ... حتی مجلس شورای اسلامی نیز برای خود مرکز پژوهشی دارد ... قوه ی قضا نیز ، هکذا ...
این تشتت ، هرگز به نفع پژوهش در کشور و اساسا قوت و پویایی دانشگاه ها نیست ...
اقتصاد دارای سه مولفه ی صنعت ، کشاورزی و خدمات است که پیشبرد هر یک از آن ها ، نیازمند پژوهش است ...
اما برنامه ی ارتباط صنعت و دانشگاه ، عموما بخش صنعت را می بیند و بخش های کشاورزی و خدمات را مغفول گذاشته است ... از طرف دیگر همین برنامه نیز در عمل نتوانسته است ، توفیق چندانی به دست بیاورد ...
دانشگاه ها ، زمانی می توانند جایگاه واقعی خود را بیابند که مولفه های آموزش ، پژوهش ، فناوری ، کارآفرینی و مسئولیت اجتماعی در آنها به درستی و بطور جامع و کامل عمل کنند ...
بایسته است که وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، در جایگاه حقیقی خود قرار گیرد و در رابطه با نقش آفرینی بیشتر و موثرتر دانشگاه و دانشگاهیان ، به موضوعات ذیل توجه نماید :
✅ سیاست گذاری امور پژوهشی کشور ، به صورت متمرکز دیده شود
✅ محل مصرف اعتبارات پژوهشی دستگاه ها ، دانشگاه ها باشند
✅ دستگاه های اجرایی از انجام پژوهش های مستقل ، منع شوند
✅ دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه ها
🔴 کجایی حاج باقر؟
👤 #محمدصادق_کوشکی
🔹 آقای قالیباف مدتهاست که خبری از شما نیست!
دقیقا از وقتی که کشور درگیر آشوب و ناآرامی شده و جبهه خودی و جامعه به حضور قدرتمند و آرامشبخش رئیس قوه مقننه نیاز دارد!
🔸 در تمام مدت غیبت طولانی شما این سوال برای بسیاری پیش آمد که فرمانده بسیجیان و پاسداران "لشکر ۵ نصر" در روزهایی که بچههای بسیج و سپاه در کوچه و خیابان سرگرم دفاع از امنیت مردم و نظام اسلامی اند و خون پاکشان مظلومانه بر زمین میریزد، کجاست و چه میکند و با سکوتش به دنبال چیست؟ آیا رئیس مجلس امروز و سردار دیروز در حد چند جمله هم توان صحبت و حمایت از مدافعان امنیت را ندارد؟
آیا فقط میتواند "مدافع مهسا" باشد؟
حضور آقای قالیباف در میان خانواده شهدایی که این روزها فدای آرامش جامعه شدند چه هزینهای داشت که رئیس مجلس قادر به پرداخت آن نبود؟
✅ آیا لازم نبود در ایامی که شیاطین خارجی و داخلی با رسانه و اسلحه و کوکتل مولوتوف و اهانت و سنگ و چوب به پلیس و نیروهای آن حملهور شدند، سردار قالیباف به عنوان فرمانده سابق نیروی انتظامی از همرزمان سابقش دفاع کند، در میانشان حاضر شود و از خانوادههای شهدای این روزهای فراجا دلجویی کند؟
🔹 جناب قالیباف!
شما به عنوان رئیس مجلس در این ایام پرحادثه و تلخ برای دفاع از انقلاب و نظام چه کردید؟ کدام قدم مثبت و تعیینکننده را برداشتید؟ آیا سکوت و غیبت معنادارتان در این ایام ناشی از ترس برخی اطرافیان و مشاوران شما از نتیجه انتخاباتهای پیش روست؟
🔸 حاج باقر عزیز!
شما افتخار سربازی در رکاب حضرت امام و همرزمی با شهدای ملکوتی این سرزمین را داشتهاید و انقلاب و نظام، امانت امام و شهداست که بدست شما سپرده شده است!
آیا در این روزها برای حفظ این امانت تمام توان و سرمایه و اعتبارتان را بکار گرفتهاید؟
اگر این سرمایه و اعتبار و آبرو برای دفاع از اسلام و انقلاب و نظام هزینه نشود به چه دردی میخورد و چه ارزشی خواهد داشت؟
✅ این روزها شاهد عادی شدن بیحجابی و زیرپا گذاشته شدن احکام الهی در کوی و برزن مملکت امام زمانیم!
شما به سهم خود برای دفاع از احکام الهی و اسلامیت نظام چه کردهاید و چه خواهید کرد؟ آیا مانند گذشته به امور روزمره مشغول خواهید شد؟ در دو سال گذشته برای تحکیم دیانت در جامعه چه کردید؟ اگر ادعا دارید سرگرم سامان دادن به معیشت مردم بودهاید که نتیجه کارتان معلوم است و قضاوت مردم درباره آن را میدانید!
پس چرا و با چه توجیهی در برابر حلال شدن حرام و عادی شدن بیعفتی و بیحجابی سکوت کردهاید؟
نکند علت تمرکز همه دشمنان نظام و انقلاب روی مسئله حجاب و عفاف را نمیدانید؟
💢 به نظرتان این روزها مهمترین مطالبه حاج قاسم و حاج احمد از شما چیست؟
#سیاسی #اجتماعی
....
....
🔺 به طور طبیعی در هر شبانه روز ۹۷۱ نفر در ایران فوت میکنند یعنی در هر ساعت حدود ۴۰ نفر، حالا شما ببینید از این تعداد چند نفر جوان هستند و باب میل کشته سازان!
🔹 در همین چند روز فوت شدگان بر اثر خودکشی، نارسایی قلبی، شرب خمر و سقوط از ارتفاع را به حساب کشته شدگان اعتراضات زدند.
👤مرتضی پورنصیری
....
....
8.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️دانشگاه علامه امروز
چه کردین به جز توهین و تحقیر؟؟