یه نکته ای بگم
من از این چنلم کپی اصلا راضی نیستم و نباید از هیچ گونه عکس و یا متن و شعری کپی کرد حالا شما یه بار کردی اشکال ندار ولی ادامه ندید دیگه چون بنده دارم اینجا زحمت میکشم و راضی نیستم جدی 🙏
توی چنل دوم کپی ازاده تشریف ببرید اونجا🦦
https://eitaa.com/orenge14
بیچاره من که در نمازم و به فکر موی تو
بیچاره تر آنکه به من گفت التماس دعا؛)
-
درمحشرگویندتوچهداریزدنیا؟
سرمرابالابگیرموبگویممنعاشقعلی"ع"بودم !
-