هر كه به كردار عده ای راضی باشد ،
مانند كسیست كه همراه آنان آن كار را انجام داده باشد !
و هر كس به كردار باطلی دست زند او را دو گناه باشد :
گناه به جا آوردن آن و گناه راضی بودن به آن .
[ نهج البلاغة : الحكمة ۱۵۴ ]
- آشفتگیهبایدببخشید -
هر كه به كردار عده ای راضی باشد ، مانند كسیست كه همراه آنان آن كار را انجام داده باشد ! و هر كس به
جالبه که واسه حرف مولام فازه روشنفکری برمیدارید !(:
اینایی که سین میکنن جواب نمیدن منو
یاد گاوهایِ شمال میندازن ،
وقتی بوق میزنی نگاه میکنن ولی تکون
نمیخورن .
- آشفتگیهبایدببخشید -
*
میروم و نمیرود ؛ از سَر من ، هوایِ تو . .