eitaa logo
خبرگزاریMRC
18هزار دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
8.5هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️۲۰ سال از تولد جیمیل گذشت؛ سرویسی که فکر می‌کردیم دروغ آوریل است 🔹لری پیج و سرگی برین، بنیانگذاران گوگل، علاقه‌ی زیادی به دروغ اول آوریل (دروغ ۱۳) داشتند و از زمان تاسیس گوگل، هر سال در چنین روزی با ایده‌های عجیب و خلاقانه کاربران را غافل‌گیر می‌کردند. یکی از این غافل‌گیری‌ها جیمیل بود؛ سرویسی که در ابتدا کسی باور نمی‌کرد رنگ حقیقت به خود بگیرد. 🔹جیمیل در ابتدای ظهورش در سال ۲۰۰۷ یک گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای هر حساب کاربری ارائه می‌کرد؛ مقداری که امروزه در عصر گوشی‌های یک ترابایتی بسیار کم به نظر می‌رسد، اما در آن زمان ظرفیتی غیرعادی محسوب می‌شد. 🔹فضای دخیره‌سازی یک گیگابایتی جیمیل حدود ۲۵۰ تا ۵۰۰ برابر بیشتر از سرویس‌های ایمیل پیش‌رو آن زمان یعنی یاهو و مایکروسافت بود و ذخیره‌ی ۱۳٬۵۰۰ ایمیل را ممکن می‌کرد. در سرویس‌های رقیب امکان ذخیره‌سازی تنها ۳۰ تا ۶۰ ایمیل وجود داشت. 🔹در ابتدای مطرح‌شدن ایده‌ی جیمیل در ۱ آوریل ۲۰۰۴ (۱۳ فروردین ۱۳۸۳) بسیاری از کاربران تصور کردند که گوگل به آن‌ها دروغ گفته است و چنین چیزی حقیقت ندارد. پاول بوکایت، مهندس سابق گوگل، در گفت‌وگو با آسوشیتد پرس می‌گوید که این بخشی از جذابیت جیمیل بود: ساختن محصولی که مردم باور کنند واقعی نیست. 🔹سه‌سال بعد از طرح ایده‌ی اولیه، جیمیل متولد شد؛ سرویسی که امروز به یکی از ستون‌های اصلی گوگل تبدیل شده است و حدود ۱٫۸ میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد.
♦️کشف یک و نیم تن تریاک در مرز‌سیستان‌وبلوچستان فرمانده مرزبانی فراجا: 🔹مرزبانان سیستان‌وبلوچستان در درگیری با قاچاقچیان مسلح موفق شدند ضمن به هلاکت رساندن یک قاچاقچی مسلح، یک تن و ۵۹۰ کیلوگرم تریاک و ۳۰ کیلوگرم حشیش کشف کنند.
♦️انفجار شدید در نزدیک سفارت ایران در دمشق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انفجار کنار عکس حاج قاسم 🔹اثرات تجاوزات رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️نماز مغرب زیر باران در شام شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع)
♦️تلویزیون سوریه بطور رسمی هدف قرار گرفتن سفارت ایران را تایید کرد. سفارت ایران جزوی از خاک ایران حساب می‌شود./صابرین نیوز
♦️المیادین: سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی در نتیجه حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️تصاویری از دیدار وزیر امور خارجه سوریه با سفیر ایران
امیرعبداللهیان: مسئولیت عواقب حمله به کنسولگری ایران متوجه رژیم اسرائیل است وزیر امور خارجه ایران در گفت‌وگوی تلفنی با همتای سوریه‌ خود: 🔹حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق ،عبور از همه تعهدات و کنوانسیون‌های بین‌المللی است 🔹مسوولیت عواقب این اقدام متوجه رژیم صهیونیستی است. 🔹واکنش جدی جامعه جهانی نسبت به این گونه اقدامات جنایتکارانه ضروری است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️تصاویر اختصاصی از صدمات وارد شده به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️حسین اکبری: جمهوری اسلامی به همان نسبت جنایتی که رژیم صهیونیستی مرتکب شده پاسخ رو در زمان و مکان مناسب خودش خواهد داد
♦️حمله از آسمان جولان صورت گرفت سفیر ایران در سوریه: 🔹رژیم صهیونیستی توسط جنگنده‌های اف-۳۵ و با ۶ موشک از آسمان جولان اشغالی ساختمان کنسول‌گریِ ایران را هدف حمله قرار داد.
♦️خبر شهادت حاج رمضان تایید شد 🔹سردار سرلشگر ایزدی ملقب به حاج رمضان، قدیمی‌ترین ژنرال ایرانی در لبنان بود که مسئول زنجیره تامین سلاح برای حزب الله لبنان و رابط رهبر انقلاب و سیدحسن نصرالله بود.
♦️ نامه‌ای که هفتهٔ گذشته سردار شهید محمدرضا زاهدی به خواهرزاده‌ٔ ۱۰ ساله‌اش نوشت/فارس
♦️تکذیب خبر شهادت سردار ایزدی 🔹بر خلاف ادعاهای برخی از رسانه‌ها سردار ایزدی در جریان حمله به ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق آسیبی ندیده و سلامت کامل به سر می‌برد.
ایران باید صبوری کند نصرت الله تاجیک، سفیر اسبق ایران در اردن در با خبرفوری: 🔹پایان نامطلوب جنگ غزه برای نتانیاهو خیالی دردناک بود و به همین دلیل «صبوری» منطقی‌ترین و واقع بینانه‌ترین واکنش ایران به این جسارت رژیم اسراییل می‌تواند باشد. 🔹شاید برخی اینطور فکر کنند که صبوری ایران، طرف را به این توهم برساند که «ایران کم آورد» که این گزاره نمی تواند منطقی باشد. 🔹در واقع وقتی ما می دانیم، اسراییل همه تلاشش را به کار می گیرد تا ایران را وارد فضای رویارویی نظامی کند، صبوری بهترین و قاطع ترین پاسخ می تواند باشد. 🔹در واقع ایران برای واکنش نظامی هیچ دلیلی ندارد. چون اقدام نظامی می تواند در راستای اهداف نتانیاهو باشد و دولت اسراییل را از زیر بار فشارهای ناشی از آتش بس جنگ با حماس خلاص کند.
♦️طفره رفتن سخنگوی ارتش اسرائیل از پاسخ به سؤالی درباره حمله دمشق 🔹سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از پاسخ به سؤالی درباره حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق طفره رفت و گفت ما به حمله‌ای که توسط رسانه‌های خارجی گزارش شده نخواهیم پرداخت و بر اهداف جنگ غزه متمرکز هستیم.
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام صادق(ع): قلب ماه رمضان، شب قدر است. امروز سه‌شنبه ۱۴ فروردین ماه ۲۲ رمضان ۱۴۴۵ ۲ آوریل ۲۰۲۴
♦️جلسه شورای عالی امنیت ملی درباره حمله به کنسولگری ایران دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی: 🔹پیرو جنایت جنگی دیگری از رژیم صهیونیستی علیه اماکن و افراد دارای مصونیت دیپلماتیک و به شهادت رساندن سردار سرلشگر پاسدار محمد رضا زاهدی، شورای عالی امنیت ملی ساعت ۲۱ شب گذشته در حضور رئیس‌جمهور و رئیس شورا تشکیل جلسه داد و تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.
♦️ 🔹نشست اضطراری شورای امنیت سه‌شنبه برگزار می‌شود. 🔹عراق و عربستان حمله به کنسولگری ایران را محکوم کردند. 🔹گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان 🔹حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
♦️آکسیوس مدعی شد: واشنگتن اطلاعی درباره حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران ندارد 🔹آکسیوس به نقل از یک مقام آمریکایی: به تهران اطلاع دادیم که «هیچ ارتباطی» یا «اطلاعات قبلی» از حمله اسرائیل به کنسولگری این کشور در دمشق نداشتیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️تصاویری از رضا داوود نژاد و سردار آزمون در روسیه؛ استوری تلخ آقای فوتبالیست 🔹سردار آزمون لژیونر و ملی پوش تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از درگذشت زنده‌یاد رضا داودنژاد با انتشار استوری در صفحه‌مجازی خود، یاد و خاطره این بازیگر را گرامی داشت.
تست شخصیت شناسی/ می خواهید بدانید تعادل روحی دارید یا نه، یک گربه را انتخاب کنید 🔹با نگاه به این گربه های زیبا در تصویر بالا و انتخاب گربه مورد علاقه تان شخصیت خود را بیابید. تفسیر تست را اینجا بخوانید👇 khabarfoori.com/fa/tiny/news-3064831
♦️نرخ سکه، ۴۱ میلیون تومان را هم رد کرد 🔹نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز قیمت هر قطعه سکه تمام امامی ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت هر گرم طلا ۳ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان است.