eitaa logo
خبرگزاریMRC
18هزار دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
8.5هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 قدمی برای عزیزِ فوت شده ات بردار🛤 دلت برای امواتت تنگ شده؟🥺😢 عزیز از دست دادیُ نماز وروزه قضا داشته 😭 بزرگترین و معتبرترین کانال عبادات اســـــتیــــجاری 🟢کمترین زمان انجام عبادت 🟢هدیه مناسب با اقساط ۲۰ ماهه با گروه ۱۰۰ نفره طلاب مورد اطمینان دیدار حضوری در قم و تهران تنــها کاری که برای شـادیُ روحش از دسـتت برمیاد 👇🏼👇🏼 https://eitaa.com/joinchat/4154196290Cea0e771aec نگران آخرت عزیزِ فوت شده ات نباش 🌱 استـخـاره رایگان برای مشکلاتت بشرط عضویت .
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام سجاد(ع): خشنودی از پیشامدهای ناخوشایند، بلندترین درجه یقین است. امروز یکشنبه ۳۱ تیر ماه ۱۵ محرم ۱۴۴۶ ۲۱ ژولای  ۲۰۲۴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی برای شروع لیگ برتر 🔹نصیبی مدیر مجموعه ورزشی آزادی: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا ورزشگاه آزادی را برای هفته اول شهریور ماه آماده کنیم اما نه به طور کامل.
♦️جریمه استفاده غیرمجاز از چراغ گردان چقدر است؟ 🔹بر اساس جدول جدید جرائم رانندگی استفاده غیرمجاز از چراغ گردان ۲۵۰ هزار تومان جریمه دارد و استفاد از وسایل آتش‌زا از قبیل اجاق گاز، پیک‌نیک، بخاری و امثال آن در داخل وسیله نقلیه ۱۲۰ هزار تومان جریمه دارد.
♦️حضور پزشکیان در دیدار نمایندگان با رهبر انقلاب 🔹هم‌اکنون؛ تصویری از دیدار رئیس و نمایندگان مجلس دوازدهم با رهبر انقلاب که رئیس‌جمهور منتخب هم در این دیدار حاضر شده است.
♦️ایران میزبان ۴۶ کشور در المپیاد جهانی فیزیک رئیس باشگاه دانش‌پژوهان جوان: 🔹ایران میزبان پنجاه‌و‌چهارمین المپیاد جهانی فیزیک ۲۰۲۴ است. المپیاد جهانی فیزیک صبح فردا در اصفهان آغاز می‌شود. 🔹۴۶ کشور خارجی شامل ۲۰۰ دانش‌آموز و ۱۵۰ همراه در این المپیاد شرکت کرده‌اند.
♦️گرما ساعت کاری اداره‌های یزد را تغییر داد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری: 🔹باتوجه به تداوم داشتن موج گرما طی سه هفته هفته آینده مقرر گردید که از فردا تا چهارشنبه (۱۰ مرداد) ساعت کار اداره‌های استان به غیر از شعب منتخب بانک‌ها از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ صبح تعیین می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️رهبر انقلاب هم‌اکنون در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی: مجلس صرفاً یک نهاد پرسشگر نیست بلکه یک نهاد پاسخگو هم هست
♦️دختر سعید راد: برای پدرم دعا کنید 🔹فرزند سعید راد از عموم مردم و علاقه‌مندان وی خواست تا برای سلامتی این بازیگر سینما دعا کنند. 🔹نگاه راد با اشاره به مشکلات جسمانی که برای سعید راد (بازیگر سینما) در یک سال اخیر بوجود آمده است، گفت: هم اکنون ایشان تحت نظر پزشک در یکی از کیلینک‌های تهران در حال درمان است، اما مدت دو ماه است که روند درمان به خوبی پیش نمی‌رود و حال ایشان بهبود پیدا نکرده است. 🔹نگاه راد خاطرنشان کرد: بنا به خواسته ایشان و خانواده تاکنون خبر و تصویری از سعید راد منتشر نشده است.
♦️ 🔹۶۰ لیتر سهمیه بنزین مردادماه امشب واریز می‌شود. 🔹وزارت دفاع عربستان: هیچ ارتباطی با حمله اسرائیل به الحدیده نداریم. 🔹رئیس پلیس راه مازندران از لغوِ انسداد محور کندوان و برقراری تردد روان و عادی در این محور خبر داد. 🔹پزشک سابق ترامپ: گلوله فقط یک چهارم اینچ تا سر ترامپ فاصله داشت.
کلماتی که بجای Yes میتونی استفاده کنی
♦️تحولات در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران باحکم سردار رادان فرمانده محترم کل فراجا، سرتیپ دوم حسین رمضانی رئیس مرکز مدیریت و تحلیل داده فراجا شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️وحشی گری و حمله پلیس آلمان به دختر جوان در تظاهرات حمایت از غزه 🔹در جریان تظاهرات همبستگی با غزه، پلیس آلمان با خشونت به صورت یک دختر جوان مشت زد.
♦️قابل اعتمادترین برندهای خودرو در بازار آمریکا
♦️احتمال افزایش پشه‌‌های آئدس در فصل پاییز معاون بهداشت وزارت بهداشت: 🔹زمانی که بارندگی در اماکنی رخ بدهد که تخم پشه‌ها وجود دارد، جمعیت پشه‌های آئدس افزایش پیدا می‌کند. 🔹احتمال افزایش جمعیت پشه‌ها در پی بارش باران در فصل پاییز وجود دارد. 🔹همکاران ما در بیش از ۷۰ نقطه در کشور به صورت شبانه‌روز دنبال صید پشه هستند اما تا این لحظه در استان تهران پشه صید نشده است.
شهر کراکوف، لهستان ۲۰۱۰_۱۹۳۹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️شناسایی سارقان خشن بهارستان توسط مالباختگان 🔹فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به دستگیری دو سارق و قاپ زن موبایل گفت: مالباختگان با مواجه حضوری سارقان را شناسایی کردند.
♦️کسی را باید میدان داد که امین باشد صادق باشد و از بن دندان به جمهوری اسلامی معتقد باشد [جمله مورد خطاب هم مربوط به رئیس جمهور منتخب است و هم مجلس]
♦️هکرها می‌توانند با نفوذ به چراغ‌های راهنما، ترافیک مصنوعی ایجاد کنند 🔹«اندرو لمون» کارشناس امنیتی در مؤسسه امنیت سایبری Red Threat است که به‌تازگی در پستی در وبلاگ خود، از جزئیات آسیب‌پذیری امنیتی در کنترلر چراغ‌های راهنما پرده برداشت. یکی از این کنترلرها که او توانسته وجود آسیب‌پذیری در آن را ثابت کند، مدل Intelight X-1 است. هکرها با این راه نفوذ می‌توانند عملکرد کامل چراغ راهنما را در دست بگیرند. 🔹ظاهراً آسیب‌پذیری گفته‌شده در کنترلر چراغ‌های راهنما مربوط به نبود فرایند احراز در رابط‌‌کاربری متصل به اینترنت دستگاه است که بسیار ساده و ابتدایی به‌ شمار می‌رود. حتی خود اندرو لمون نیز از یافتن این آسیب‌پذیری شوکه شده است؛ زیرا هر کاربری با داشتن حداقل دانش فنی در این زمینه می‌تواند عملکرد چراغ‌های راهنما مبتنی‌بر این کنترلر را دست‌کاری کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ پژوهشگر آلمانی: حوثی‌ها بازیگرانی هستند که ترساندن آنها بسیار دشوار است! 🔹«فابیان هایمس» پژوهشگر موسسه بین المللی مطالعات استراتژیک: حوثی‌ها به جنگ عادت کرده‌اند و آسیب‌های عمده به زیرساخت‌های حیاتی غیرنظامی احتمالا آنها را از حملات منصرف نخواهد کرد.
♦️نیمی از خاویار ایران به صورت چمدانی صادر می‌شود مدیرکل دفتر بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی آبزیان: 🔹در سال قبل ۴.۵ تن از مسیر گمرک و به همین اندازی نیز به صورت چمدانی از کشور صادر شده است. خاویار ایرانی به ۳۸ کشور دنیا صادر می‌شود. 🔹صادرات خاویار به صورت مسافری تا ۱۲۵ گرم امکان صادرات دارند و در اکثر کشورها منعی برای صادرات این محصول به صورت چمدانی وجود ندارد. 🔹بسیاری از شرکت‌های خارجی حتی خاویار تولیدی ایران را پیش‌خرید می‌کنند و مشکلی برای صادرات خاوایر وجود ندارد.