eitaa logo
خبرگزاریMRC
18هزار دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
8.5هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️«طارمی» در اینتر هم ترک عادت نکرد؛ پنالتی گرفت و گل زد 🔹گل اول اینتر به لاس پالماس توسط مهدی طارمی(P۱۱) 🔹این اولین گل طارمی با پیراهن رسمی تیم اینتر به حساب می‌آید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️گل دوم اینتر توسط مهدی طارمی در دقیقه ۳۸ 🔹اینتر ۲ - لاس پالماس ۰
♦️ 🔹نتانیاهو در پی حادثه مجدل شمس، سفر خود به آمریکا را نیمه تمام گذاشت و به سوی اسرائیل پرواز کرد. 🔹بن گویر، وزیر امنیت ملی اسرائیل: از نخست‌ وزیر می‌خواهم فورا جنگ علیه حزب‌الله را آغاز کند. 🔹سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: در حال بررسی احتمال برخورد تصادفی گنبد آهنین به مجدل شمس هستیم. 🔹سخنگوی ارتش اسرائیل: اتفاقی که در مجدل شمس افتاد، خطرناک‌ترین حادثه‌ای است که از ۷ اکتبر به بعد برای غیرنظامیان رخ داده است. 🔹شبکه ١٢ اسرائیل: به جنگ همه جانبه با حزب الله نزدیک می‌شویم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️با این روش اطلاعات واتساپ‌تون را روی یک گوشی دیگه انتقال بدین
38.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قیمت دستوری بد نیست؛ قیمت دلار باید زیر ۲۸ هزار و ۵۰۰ باشد حسین صمصامی نماینده مجلس در با خبرفوری: 🔹یک جایی علم می‌گوید باید قیمت دستوری بگذاری؛ آن قیمتی که در بازار وجود دارد قیمت مناسبی نیست و دولت باید با ابزارهای خود یک قیمت مناسب تعیین کند. 🔹برای دلار باید یک نرخ بگذاریم؛ آیا این نرخ باید نرخ بازار آزاد باشد؟ خیر؛ باید بر مبنای یک منطق علمی، اجرایی و عملیاتی تعیین شود. نسخه کامل این گفتگو را در یوتیوب ببینید 👇 https://youtu.be/X7u5dQjelvU
بی‌ترمز قیمت خودرو افزایش یافت 🔹لیست جدید قیمت محصولات ایران‌خودرو اعلام شد و بخش زیادی از محصولات این خودروساز گران شدند. 🔹 این در حالی است که دو روز قبل معاون وزیر صمت اعلام کرد که این وزارت‌خانه مجوز افزایش قیمت خودروها را صادر نکرده است. 🔹 با این حال مدیرعامل ایران‌خودرو چهارم مردادماه در نامه‌ای به سازمان بورس اعلام کرده که افزایش نرخ ۶ محصول این خودروساز از سوی وزارت صمت ابلاغ شده است.
. أنت سَبب کُل فرحهٔ تسکن قَلبی. «تودلیلِ‌هرخوشحالی‌هستی‌که‌درقلبم‌جامی‌گیرد.» + جانا💍... .
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام حسن عسکری(ع): عبادت در زیاد انجام دادن نماز و روزه نیست، بلکه عبادت با تفکّر و اندیشه در قدرت بی انتهای خداوند در امور مختلف می‌باشد. امروز یکشنبه ۷ مرداد ماه ۲۲ محرم ۱۴۴۶ ۲۸ ژولای  ۲۰۲۴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️جنگنده‌های اسراییل شهر الخیام و روستاهای عباسيه و برح شمالی و کفرکلا در جنوب لبنان را هدف حمله قرار دادند
♦️ثبت دمای بالای ۴۰ درجه در ۲۱ شهر اصفهان مدیرکل مدیریت بحران اصفهان: 🔹در ۲۱ شهر استان دمای بالای ۴۰ درجه به ثبت رسید که به طور متوسط بین ۲ تا ۵ درجه بیشتر از میانگین دما در دوره مشابه بوده است. 🔹بیشترین میزان دما در شهرهای خوروبیابانک و چوپانان با ۴۷ درجه، زواره، بادرود و مهاباد با ۴۵ درجه، کاشان و آران و بیدگل با ۴۴ درجه، اصفهان و ورزنه با ۴۳ درجه به ثبت رسید. 🔹افزایش دمای کمینه‌ها در شهرهای خور و بیابانک با دمای ۳۳ درجه، انارک ۳۲ درجه، چوپانان و زواره ۳۱ درجه، مهاباد ۳۱ درجه، اردستان ۳۰ درجه، بادرود با ۲۹ درجه و اصفهان ۲۸ درجه ثبت شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️نگرانی اروپا از ترامپ 🔹انگلیس و آلمان پیمان دفاعی مشترک امضا کردند. تقویت صنایع دفاعی، ارتقای امنیت اروپا و حمایت از اوکراین از موضوعات این پیمان دفاعی است. 🔹کشورهای اروپایی نگرانند ورود احتمالی دونالد ترامپ به کاخ سفید چتر حمایتی آمریکا را تضعیف کند.
♦️مرکز رسانه‌ای المپیک از ترس انفجار تعطیل شد 🔹در پی «اقدامات خرابکارانه» در سیستم ریلی فرانسه و همچنین هشدار بمب‌گذاری در فرودگاه «بازل مولوز» این کشور در بحبوحهٔ برگزاری مسابقات المپیک پاریس، این بار، مرکز رسانه‌ای المپیک به‌دلیل «خطر انفجار» به‌صورت موقت تخلیه و بسته شد. اطلاعات بیشتری از دلیل اعلام این خطر فاش نشده است./ فارس
♦️جای خالی شهید جمهور در مراسم تنفیذ چهاردهم
♦️طبس گرم‌ترین شهر جهان شد 🔹بنابر اعلام سایت eldoradoweather شهر طبس دیروز با دمای ۴۸.۷ درجهٔ سانتی‌گراد گرم‌ترین شهر جهان بود.
♦️حضور فرزندان سردار شهید قاسم سلیمانی در مراسم تنفیذ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️وحیدی: شهید رئیسی تراز و نصاب جدیدی برای تصدی مسئولیت در جمهوری اسلامی رقم زد وزیر کشور در مراسم تنفیذ و اعطای حکم رئیس‌جمهور منتخب: 🔹با لطف خداوند توفیق خدمت به مردم را نظام مردم سالاری را پیدا کردیم و انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری را برگزاری کردیم 🔹از ابتدای انقلاب ۴۴ انتخابات برگزار کرده ایم 🔹رهبر انقلاب همواره از حرکت کشور به سوی قله‌ها حمایت کردند 🔹دوره زمانی ۳۵ روزه انتخابات متاثر از فضای اندوهناک شهادت رئیس جمهور خدوم و همراهانش بود.
♦️قاب ماندگار تنفیذ چهاردهم 🔹رهبر معظم انقلاب در کنار سران قوا و مسئولان ارشد کشور.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قرائت حکم تنفیذ رئیس جمهور توسط رئیس دفتر رهبر انقلاب
متن حکم تنفیذ ریاست جمهوری آقای دکتر مسعود پزشکیان از جانب رهبر انقلاب اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تقدیم حکم تنفیذ ریاست جمهوری چهاردهم توسط رهبر انقلاب
♦️پزشکیان بالاخره کت پوشید