eitaa logo
خبرگزاریMRC
18هزار دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
8.6هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️سه شرکت هواپیمایی ایر فرانس، ترکیش ایر لاین و هواپیمایی سوییس پرواز های خود را به فرودگاه رفیق حریری در بیروت تا اطلاع ثانوی لغو کردند
♦️بلیت‌ برگشت اتوبوس‌ اربعین تا ۸ ساعت تاخیر نمی‌سوزد معاون وزیر راه:‌ 🔹برای این‌که زائران در مسیر برگشت به دلیل تاخیرهای احتمالی به مشکل برنخورند، برای بلیت‌های برگشت اتوبوس، تاخیر ۸ ساعته در نظر گرفته شده و مسافران با تاخیر ۸ ساعته نیز می‌توانند از اتوبوس‌ها برای برگشت استفاده کنند. 🔹با دو شرکت خارجی مذاکره شده تا اتوبوس‌هایی که از تهران به مقصد نجف یا کربلا عزیمت می‌کنند را برای مسافران تامین کنند و تاکنون مذاکرات برای تخصیص ۴۰۰ دستگاه از این اتوبوس‌ها انجام شده است./ تسنیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️با استفاده از این ترکیب، از خواص فوق العادش بهره‌مند شوید
♦️انفجار یک خودرو در تل آویو 🔹خبرگزاری فلسطینی «سما» عصر امروز به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی در خبری فوری از انفجار یک دستگاه خودرو در تل آویو خبر داد و افزود که در این انفجار شماری به شدت زخمی شده اند. 🔹هنوز جزئیات بیشتری در این باره نرسیده است.
♦️صدور حکم ۳ شرکت متخلف در سهام عدالت مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس: 🔹هم اکنون که حدود یک ماه نیز از خرداد می‌گذرد همچنان نفت بندر عباس، فجر انرژی خلیج فارس، گروه مپنا و نفت ستاره خلیج فارس هنوز سود سهام عدالت را واریز نکرده‌اند. 🔹گفتنی است تا کنون ۵.۵ هزار ملیارد تومان سود در دست این شرکت ها باقیمانده است که به غیر از هلدینگ خلیج فارس، سه شرکت دیگر هر کدام دلیلی برای عدم واریز سود سهام عدالت مطرح کرده‌اند. 🔹برای هر سه شرکت بورسی که سود سهام عدالت را واریز نکرده‌اند گزارش تخلف تهیه شده است و رای نهایی هم در خصوص آن‌ها صادر شده است.
🔹واکنش صفحه رسمی سری آ به درخشش طارمی در دیدارهای پیش فصل با اینتر
♦️برف قله دماوند آب شد،‌ در گزنه سیل راه افتاد بخشدار لاریجان: 🔹سیل منطقه گزنه که ناشی از آب شدن برف قله دماوند است، علاوه بر تخریب پل عابر به سه واحد تولیدی پرورش ماهی بخش لاریجان خسارت وارد کرد. 🔹هم‌اکنون سایر مناطق لاریجان با توجه به وضعیت کاهش دما و بارش‌های پراکنده مناسب است و فقط در رودخانه تلو شاهد ایجاد سیلاب هستیم.
♦️عارف از بقیه گزینه‌های معاون اولی بهتر است امیر رضا واعظ آشتیانی، فعال سیاسی در با خبرفوری: 🔹آقای عارف در دولت اصلاحات سابقه خوبی در سمت معاون اولی داشت و به همین دلیل نمی‌تواند به پزشکیان برای این انتخاب خرده گرفت. 🔹محمدرضا عارف در حالی به عنوان نفر دوم دولت چهاردهم انتخاب شده و انتقاداتی را متوجه می‌کند که ۱۰۰ درصد از بقیه گزینه‌های معاون اولی که برای این سمت مطرح بودند، بهتر است. 🔹عارف چهره‌ای است که در طول فعالیت شان حاشیه گریز نشان داده اند و از آنجایی که آدمی منطقی است، می‌تواند در راستای کمک به دولت جدید فردی تاثیرگذار و منشاء خدمت باشد.
♦️براساس اعلام AFC؛ دیدار ایران و قرقیزستان در اصفهان برگزار می‌شود 🔹سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به صورت رسمی از ورزشگاه میزبان دیدار تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان رونمایی کرد. 🔹تیم ملی فوتبال ایران در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در روزهای ۱۵ و ۲۰ شهریور به ترتیب مقابل تیم‌های ملی قرقیزستان و امارات صف‌آرایی می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️مشاهده پلنگ ایرانی در طارم فرمانده یگان حفاظت محیط زیست قزوین: 🔹تصویر پلنگ ایرانی پس از شکار یک رأس گاو در طارم سفلی به کمک دوربین‌های طلایی ثبت شد. 🔹در سه ماه گذشته هشت مرتبه تصویر پلنگ ایرانی با تصاویر مردمی و دوربین‌های سازمان حفاظت محیط زیست به ثبت رسیده است.
♦️دستگیری یک تیم تروریستی چهارنفره جیش الظلم در سیستان و بلوچستان 🔹به همت نیروهای امنیتی و انتظامی ساعاتی قبل یک تیم چهار نفره پشتیبانی کننده ( انتقال دهنده محموله های انفجاری) وابسته به گروه تروریستی جیش الظلم در روستای قادر آباد (جارو) خاش دستگیر شدند 🔹در این اقدام عملیاتی ۷ قبضه سلاح کلاش، ۳ قبضه سلاح ام فور آمریکایی، ۳ موشک آرپی جی، چهار دستگاه بیسیم و مهمات مربوطه قبل از هرگونه اقدام خرابکارانه کشف و ضبط شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️اجرای ترانه ایرانی آرام آرام در مسابقات استعدادیابی موسیقی ازبکستان بازخورد زیادی در این کشور و حوزه کشورهای فارسی زبان داشته است
آیفون رفرش ۶۰۰ دلاری را در گمرک ۱۱۰۰ دلار اظهار می‌کنند 🔹در شرایطی که واردکنندگان مدل های مختلف آیفون ۱۳ را در گمرک بین ۱۰۰۰ تا ۱۱۰۰ دلار اظهار می کنند ، قیمت مدل های رفرش این تلفن همراه در سایت های معتبر بین المللی کمتر از ۶۵۰ دلار است. 🔹بررسی‌ها نشان می‌دهد در حالی که قیمت آیفون های ۱۳ و ۱۳ پرو و ۱۳ پرومکس در سایت های معتبر بین المللی به دلیل اینکه تقریبا تمامی آن ها مدل های رفرش و ری نیو هستند، بسیار پایین تر از مبلغی است که واردکنندگان در گمرک اظهار می کنند، اما قیمت این تلفن های همراه در بازار حتی از مدل های نو و با اصالت این کالاها بیشتر است. 🔹به عنوان مثال در شرایطی که قیمت آیفون ۱۳ پرومکس با حافظه ۲۵۶ در سایت های معتبر خارجی، نهایتا حدود ۶۵۰ دلار (قیمت خرده فروشی آن) است قیمت این کالا در گمرک بین ۱۰۰۰ تا ۱۱۰۰ دلار اظهار می شود که به معنای بیش اظهاری ۳۰ تا ۳۵ درصدی آن است.
♦️انفجار در خانه ویلایی بابلسر، جان شش تن را گرفت 🔹ساعت ۷ صبح روز ۱۶ تیر بود که صدای انفجاری هولناک ساکنان محله قائمیه بابلسر را به وحشت انداخت. انفجار در خانه‌ای ویلایی رخ داده و سبب شده بود که آسیب زیادی به این خانه وارد شود. از همه مهم‌تر، اما سرنوشت ساکنان خانه بود؛ خانواده‌ای ۶ نفره که در آن ساعت از روز همگی در خواب بودند و معلوم نبود که چه بر سر آن‌ها آمده است. سیدحمید میرشعبانی، مدیرعامل آتش‌نشانی بابلسر : 🔹وقتی آتش‌نشانان به محل رسیدند، خانه ویلایی در آتش می‌سوخت. آن‌ها به سرعت دست به‌کار شدند و به اطفای حریق پرداختند و در همان بررسی‌های اولیه معلوم شد که انفجار و آتش‌سوزی بر اثر نشت گاز در این خانه رخ داده است. او ادامه می‌دهد: شواهد و آثار به جا مانده درخانه و شدت انفجار نشان می‌داد که نشت گاز و قدرت انفجار آنقدر زیاد بوده که حتی سقف خانه از جایش کنده شده بود. 🔹 این حادثه همه مردم محله را عزادار کرد. در این روز‌ها همه برای نجات اعضای این خانواده دعا می‌کردند و چشم‌انتظار بودند که خبر خوشی از بیمارستان بیاید، اما متأسفانه هیچ‌کدام از آن‌ها زنده نماندند. شاید تقدیر این بود که آن‌ها همگی در آن دنیا نیز کنار هم باشند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️۲ کشته در پی خروج قطار از ریل در روسیه 🔹به دنبال خروج قطار از ریل در منطقه ولگوگراد در جنوب غربی روسیه دست کم دو نفر کشته و صد نفر دیگر زخمی شدند. 🔹این قطار حامل ۸۰۰ مسافر در مسیر حرکت از کازان به سمت منطقه آدلر بود که پس از برخورد با یک کامیون «کاماز» ۸ واگن آن از ریل خارج شد.
♦️دستگیری یک تیم تروریستی چهارنفره جیش الظلم در سیستان و بلوچستان 🔹به همت نیروهای امنیتی و انتظامی ساعاتی قبل یک تیم چهار نفره پشتیبانی کننده ( انتقال دهنده محموله های انفجاری) وابسته به گروه تروریستی جیش الظلم در روستای قادر آباد (جارو) خاش دستگیر شدند 🔹در این اقدام عملیاتی ۷ قبضه سلاح کلاش، ۳ قبضه سلاح ام فور آمریکایی، ۳ موشک آرپی جی، چهار دستگاه بیسیم و مهمات مربوطه قبل از هرگونه اقدام خرابکارانه کشف و ضبط شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🥇رونالدو خودش نیست و یادش هست 🔹خوشحالی دیوانه‌وار محمد السید شمشیرباز مصری پس از صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی المپیک ۲۰۲۴
♦️در ایام گرم سال این غذاها را نخورید 🔹گل‌‌سرخی متخصص طب ایرانی: در روزهای گرم تابستان افراد با مزاج گرم از مصرف غذاها و نوشیدنی‌هایی که حرارت بدن را بالا می‌برد، خودداری کرده یا خوردن آن را محدود کنند. 🔹مواد غذایی خوراکی با مزاج گرم شامل فلفل، زنجبیل، دارچین، زعفران، سس‌های تند و خردل، سبزیجات تند مثل سیر، پیاز، ترخون، تره، نعنا، شاهی و شوید هستند که مصرف زیاد آن در روزهای گرم سال مناسب نیست. 🔹مصرف شیرینی‌ها، شکلات، عسل، کشمش، مویز و میوه‌های شیرین مثل انجیر، نارگیل، موز، خربزه و آناناس ترجیحا محدود و یا کمتر مصرف شوند.
♦️اکثر آمریکایی‌ها خواستار استعفای بایدن هستند 🔹بر اساس نتایج نظرسنجی راسموسن ریپورتز، اکثر رای‌دهندگان آمریکایی با این ایده که بایدن اکنون از سمت ریاست‌جمهوری‌اش استعفا دهد،‌ موافق هستند.
وام فوری ۱۵۰ میلیونی با یک ضامن به همه | وام فوری آنلاین را یک روزه و بدون سپرده دریافت کنید 🔹افرادی که برای راه‌اندازی کسب‌و‌کار خود نیازمند تسهیلات هستند، می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه و ارائه معرفی‌نامه‌های سازمان بهزیستی، بنیاد شهید، امور ایثارگران و کمیته امداد امام‌خمینی، وام خود اشتغالی بانک سپه را دریافت کنند. این طرح قرض الحسنه و فاقد هرگونه سود بانکی است. البته برای آن چهار درصد کارمزد تعیین شده است. از ویژگی‌های مثبت این طرح می‌توان به عدم نیاز به سپرده‌گذاری برای دریافت تسهیلات اشاره کرد. 👈با دریافت ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات،‌ با احتساب نرخ چهار درصدی کارمزد و مهلت ۸۴ ماهه بازپرداخت اقساط، وام‌گیرنده ملزم به پرداخت دو میلیون و ۵۰ هزارتومان در هر قسط به بانک سپه است. جمع ارقام پرداختی نیز در پایان مدت سررسید به ۱۷۲ میلیون می‌رسد. 🔸به‌علاوه، وام‌گیرنده باید مبلغ ۱۰۰ هزارتومان نیز بابت هزینه تشکیل پرونده به بانک سپه پرداخت کند.
🔰سلام برای وام کمک کجا باید پیگیر بشیم از تهران باید پیگیری کنم؟ ✅پاسخ شاغل =خدمات رفاهی یا کارگزینی بازنشسته =کانون بازنشستگان ✍تمام ارگانها صدق میکنه ⬆️شرایط و جزئیات خرید لوازم خانگی(اقساط ۳۶ ماهه) فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي اتکا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️اعتراض ساکنان مجدل شمس در جولان اشغالی به حضور نتانیاهو 🔹معترضان نتانیاهو را قاتل و جنایتکار خوانده و خواستار اخراج او از مجدل شمس شدند.
♦️ 🔹وزیر ارشاد: تعداد هنرمندان ممنوع‌الکار به انگشتان دو دست نمی‌رسد. 🔹اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در مراسم تحلیف ریاست جمهوری ایران شرکت می‌کند. 🔹احمد جباری رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شد. 🔹سازمان جاسوسیِ کرهٔ‌جنوبی: دختر کیم برای رهبری آموزش می‌بیند.
♦️لغو ممنوعیت واردات کالاهای دارای مشابه تولید داخل 🔹رئیس کل سازمان توسعه تجارت در نامه‌ای به وزیر صمت اعلام کرد به دلیل عدم تمدید ماده ۱۶ قانون حداکثر استفاده از توان داخل در برنامه هفتم، کارتابل فنی بررسی ساخت داخل در واردات کالا حذف می‌شود.
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹پیامبر(ص): خداوند در هیچ روزی به اندازه روز عرفه، بندگان را از آتش دوزخ نمی‏رهاند. امروز سه‌شنبه ۹ مرداد ماه ۲۴ محرم ۱۴۴۶ ۳۰ ژولای ۲۰۲۴